Og³oszenie z dnia 2023-10-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00517702/01 - Wynik z dnia 2023-11-28
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa ul. Bo³tucia” w ramach zadana inwestycyjnego nr 2022/01.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina £omianki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 115
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £omianki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2023
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ul. Bo³tucia” w ramach zadana inwestycyjnego nr 2022/01.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b755fce3-6f4b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00455487
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00069839/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.12 2022/01 Przebudowa ul. Bo³tucia
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 61 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w
postêpowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z
uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki
komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o
¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertê, o¶wiadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych,
w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ
przekazuje siê pod rygorem niewa¿no¶ci
w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Szczegó³owy zakres i sposób sporz±dzania i przekazywania ww. dokumentów zosta³ okre¶lony w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).
4. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj± poprzez Platformê dostêpn± pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki.
5. Pytania do SWZ Wykonawcy przekazuj± za po¶rednictwem platformy o której mowa powy¿ej.
6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin"
oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków.
7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny
z Instrukcj± korzystania z Platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem
terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”). Taka oferta nie bêdzie brana
pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu.
8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o
wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy
znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
9. Zgodnie z 67 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane
z korzystaniem z Platformy:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej
ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych -
MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê
oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy (podwykonawcy lub podmiotu trzeciego) jest Gmina £omianki, reprezentowana
przez Burmistrza £omianek z siedzib± w £omiankach, przy ul. Warszawskiej 115, 05-092 £omianki, telefon: 22 888 98 05 adres
email:
um@poczta.lomianki.pl.
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych osobowych w Urzêdzie Miejskim
w £omiankach mo¿na uzyskaæ pod adresem e-mail: iod@poczta.lomianki.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym zgodnie z ustaw± z 11
wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) .
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia,
a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy
lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania
ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.42.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa ul. Bo³tucia” w ramach zadana inwestycyjnego nr 2022/01.
2. Zakres zamówienia:
1) budowa drogi w zakresie nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, poboczy, zieleni drogowej,
2) modernizacja o¶wietlenia ulicznego,
3) przebudowa sieci koliduj±cych z uk³adem drogowym,
4) budowa systemu odwodnienia,
5) sporz±dzenie dokumentacji powykonawczej.
6) Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiaj±cego harmonogramem rzeczowo finansowym.
7) Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ Zamawiaj±cemu do zatwierdzenia kosztorys ofertowy najpó¼niej dwa dni robocze przed zawarciem Umowy.
3. Zakres robót:
1) roboty ziemne,
2) -roboty rozbiórkowe,
3) -przebudowa kolizji,
4) -wykonanie robót zwi±zanych z budow± systemu odwodnienia,
5) -regulacja wysoko¶ciowa armatury i w³azów studni infrastruktury technicznej,
6) -wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni,
7) -ustawianie krawê¿ników, oporników i obrze¿y,
8) -wykonanie chodników, zjazdów oraz zieleni drogowej, poboczy,
9) -wymiana istniej±cych opraw o¶wietlenia ulicznego na LED,
10) -oznakowanie pionowe i poziome,
11) -roboty wykoñczeniowe.
12) Szczegó³owy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmuj±cych przedmiot zamówienia zosta³ okre¶lony w Projekcie Technicznym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
13) Przedmiar robót nale¿y traktowaæ jako element dodatkowy, nie s³u¿±cy do obliczania ceny oferty.
9. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy
przewiduje udzielanie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do 50% szacowanej warto¶ci zamówienia
podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie minimum dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie/rozbudowie lub przebudowie drogi, o d³ugo¶ci minimum 400 mb w tym obejmuj±c± odwodnienie oraz o¶wietlenie uliczne, w przypadku ka¿dej z tych robót, wykonane w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie.
b) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e na okres realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ 1 osob± posiadaj±c± uprawienia budowlane
do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej i nale¿±ca do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego. Ww. osoba skierowana do realizacji zamówienia ma posiadaæ op³acone sk³adki w odpowiednich Okrêgowych Izbach In¿ynierów Budownictwa oraz aktualne na czas realizacji zamówienia ubezpieczenie
od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie pe³nienia ww. funkcji.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. 2023 poz. 1689), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci
do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
2) O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w O¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, oraz art. 7 ust 1 ustawy UOBN
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, (Dz. U. 2023 poz. 1465 ze zm.), w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3) Wykazu robót budowlanych w których Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie minimum dwie roboty budowlane polegaj±ce
na budowie/rozbudowie lub przebudowie drogi, o d³ugo¶ci minimum 400 mb
w tym obejmuj±c± odwodnienie oraz o¶wietlenie uliczne, w przypadku ka¿dej z tych robót, wykonane nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
4) Wykazu osób w którym Wykonawca wyka¿e 1 osobê posiadaj±c± uprawienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej i nale¿±ca do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego. Ww. osoba skierowana do realizacji zamówienia ma posiadaæ op³acone sk³adki w odpowiednich Okrêgowych Izbach In¿ynierów Budownictwa oraz aktualne na czas realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie pe³nienia ww. funkcji; skierowan± przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnej za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi,
wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez ni± czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania t± osob±.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:24 800,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia cztery tysi±ce osiemset z³otych 00/100);
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniualbo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / dostawy / us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy
lub podwykonawcom.
5. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
6. Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ (o ile s± mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:1) w przypadku zmiany przepisów prawa bezpo¶rednio zwi±zanych z przedmiotem umowy – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umo¿liwi dostosowanie postanowieñ niniejszej umowy do nowych przepisów prawa,
2) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp dotycz±cych realizacji przez dotychczasowego Wykonawcê dodatkowych robót budowlanych, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych
lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci
lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego,
c) wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.
3. Dopuszcza siê zmianê, której konieczno¶æ spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana
nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.
4. Dopuszcza siê równie¿ zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania
o udzielenie zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne
oraz jest ni¿sza ni¿ 15% warto¶ci zawartej umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu wykonania przedmiotu umowy lub zawieszenie terminu realizacji zamówienia w przypadku wyst±pienia opó¼nieñ wynikaj±cych z:
1) wyst±pienia warunków atmosferycznych oraz ich skutków, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Fakt wyst±pienia niniejszych okoliczno¶ci musi byæ niezw³ocznie potwierdzony w dzienniku budowy wpisem dokonanym przez kierownika budowy, potwierdzonym przez inspektora nadzoru inwestorskiego,
2) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ
w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci,
3) w przypadku odmowy wydania lub zw³oki w wydaniu przez organy administracji
lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, w tym odmowy udostêpnienia przez w³a¶cicieli, posesji do celów realizacji inwestycji – termin realizacji przedmiotu umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, jednak nie d³u¿ej ni¿ okres trwania tych okoliczno¶ci.
4) zlecenia Wykonawcy robót dodatkowych.
6. Fakt wyst±pienia okoliczno¶ci o których mowa w ust.5 pkt 1) i 2) musi byæ potwierdzony w dzienniku budowy wpisem dokonanym przez kierownika budowy potwierdzonym przez inspektora nadzoru inwestorskiego.
7. W przedstawionych w ust.5 pkt 1), 2) przypadkach wyst±pienia opó¼nieñ strony ustal± nowy termin realizacji, przy czym minimalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia robót bêdzie równy okresowi zawieszenia.
8. Zawieszenie, o którym mowa w ust. 5 zostaje zniesione w przypadku ustania okoliczno¶ci powoduj±cych jego zaistnienie. Fakt ustania okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 5 musi byæ potwierdzony w dzienniku budowy wpisem dokonanym przez kierownika budowy potwierdzonym przez inspektora nadzoru inwestorskiego.
Szczegó³owy zakres okre¶la za³. nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-06 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-06 11:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-05
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
INNE PRZETARGI Z £OMIANEK
wiêcej: przetargi w £omiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych bran¿y budowlanej i elektrycznej zwi±zanych z modernizacj± powierzchni lokali u¿ytkowych w budynku przy ul. Za Bramk± 1 na potrzeby WPiO Urzêdu Miasta Poznania.
- Przebudowa drogi gminnej nr 070123C w miejscowo¶ci Bielawy
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Warszówek
- Budowa zadaszenia o sta³ej konstrukcji wraz z renowacj± i konserwacj± istniej±cego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
- "Uregulowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na obszarze Gminy Niechanowo" - sieæ kanalizacji sanitarnej w ¯elazkowie oraz modernizacja SUW w Niechanowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn±, drogow± i ogrodzeniem, przy ul. Tadeusza Boya-¯eleñskiego w Zgierzu w formule zaprojektuj i wybuduj
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.