Ogłoszenie z dnia 2023-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00103216/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa centrum administracyjnego w gminie Wąchock”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WĄCHOCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wielkowiejska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wąchock
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-215
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 2736130
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wachock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wachock.sisco.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wachock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa centrum administracyjnego w gminie Wąchock”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b88613d9-b109-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030913/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 „Budowa centrum administracyjnego w gminie Wąchock”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103216
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6666239,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia realizowany jest w formule „zaprojektuj wybuduj”. Przedmiotowe zamówienie obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie:
aktualnej mapy do celów projektowych,
wniosku i uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
dokumentacji geotechnicznej,
pozwoleń wodno prawnych, jeśli będą wymagane,
projektu budowlanego wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień oraz pozwolenia na budowę,
projektu technicznego,
projektu wykonawczego,
projektu wnętrz części ogólnodostępnych oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych,
projektu identyfikacji wizualnej na elewacji oraz w budynku,
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
przedmiarów, kosztorysów ofertowych,
dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
2) Planuje się na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej:
budowę budynku (pow. zabudowy ok. 703 m2),
budowę drewnianej pergoli o wym. ok. 3,40x14,60 m, powierzchnia zabudowy 50 m²
rozebranie części istniejących nawierzchni utwardzonych kolidujących z inwestycją (ok. 473 m2),
budowę nowych powierzchni utwardzonych, placów, dojść i dojazdów do budynku (ok. 850 m2),
budowę trzech zjazdów z drogi publicznej,
budowę 10 miejsc parkingowych, w tym 2 stanowiska wyposażone w stacje do ładowania samochodów elektrycznych,
wykonanie opaski żwirowej wokół budynku,
przebudowę i rozbudowę oświetlenia zewnętrznego wraz z liniami zasilającymi,
zaprojektowanie, wykonanie i montaż elementów identyfikacji wizualnej na elewacji oraz w budynku,
budowę monitoringu na zewnątrz budynku,
przeniesienie istniejących obiektów małej architektury kolidujących z planowaną inwestycją (pomnik sołtysa Wąchocka, tablice, ławki, kosze na śmieci),
aranżację terenów zielonych, w tym przesadzenie istniejących drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, posadzenie 1 drzewa liściastego, urządzenie klombu, przywrócenie trawników,
budowę przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej, gazu (jeśli będzie wymagane), elektroenergetycznego, telekomunikacyjnego,
budowę odprowadzenia wód opadowych na warunkach określonych przez gminę (np. do szczelnego zbiornika).
3) Planuje się wykonanie następujących instalacji w budynku:
wody ciepłej i zimnej,
kanalizacji sanitarnej,
kanalizacji opadowej,
c.o. (pompa ciepła, ew. rozwiązanie hybrydowe z kotłem gazowym),
wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej z odzyskiem ciepła i klimatyzacją,
elektrycznej,
niskoprądowej,
odgromowej,
fotowoltaicznej (panele lub pokrycie dachu z paneli fotowoltaicznych, na dachu budynku),
zasilania awaryjnego (zewnętrzny agregat prądotwórczy - moc awaryjna powyżej 100 kW).
Zestawienie powierzchni (bilans terenu):
powierzchnia terenu inwestycji: 3 900 m2,
powierzchnia zabudowy: 703 m2 (bez pergoli),
pow. całkowita budynku 1 055 m2.
Planuje się budowę wolnostojącego budynku w formie dwóch prostopadłościanów o różnej wysokości i liczbie kondygnacji, przykrytych dachami wielospadowymi o kącie nachylenia połaci 30°. Obydwie części połączono łącznikiem przykrytym dachem płaskim. Wysokość budynku, mierząc od poziomu terenu przed najniżej położonym wejściem do kalenicy budynku, wynosi 10,90 m dla części wyższej (dwukondygnacyjnej) i 7,60 m dla części niższej (jednokondygnacyjnej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Nadzór inwestorski nad Przebudową (modernizacją) i rozbudową oczyszczalni ścieków w Skałowie oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Kostrzyn
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.