Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00355900/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
- 2024/BZP 00378211/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa hali przy SP 2 – Zwiększenie bazy sportowej w Gminie Wieluń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELUŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438860249
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a891b143-23f3-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa hali przy SP 2 – Zwiększenie bazy sportowej w Gminie Wieluń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a891b143-23f3-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052021/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa hali sportowej przy SP 2 w Wieluniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355900
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3910694,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.:
na roboty budowlane dla zadania:. „Budowa hali przy SP 2 – Zwiększenie bazy sportowej w Gminie Wieluń”.
Budowa zadaszenia boiska o stałej konstrukcji wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym i niezbędną infrastrukturą o łącznej wysokości 11,90 m i wymiarach 53,8 x 24,4 m oraz kubaturze 12.174,9 m3. Zaplecze w formie prostopadłościanu z dachem płaskim.
Budowa realizowana będzie na działkach o nr geodezyjnych 80/1, 108/1, 107/1, 105/1, 103/2, 108/8, 106/1, 104/1, 103/3.
Uwaga: Wybudowany obiekt powinien być zgodny z wytycznymi Programu Olimpia 2023 II Nabór ogłoszonego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki Departament Infrastruktury Sportowej z którego Gmina Wieluń otrzymała dofinansowanie w ramach PROGRAMU BUDOWY PRZYSZKOLNYCH HAL SPORTOWYCH NA 100 LECIE PIERWSZYCH WYSTĘPÓW REPREZENTACJI POLSKI NA IGRZYSKACH OLIMPIJSKICH.
Zakres rzeczowy:
Budowa obiektu obejmuje:
- wymianę nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego,
- rozbiórkę istniejących utwardzeń terenu,
- zmianę lokalizacji istniejących skarp,
- budowę nowych ciągów pieszych,
- budowę zadaszenia nad projektowanym ciągiem pieszym,
- budowa zadaszenia o stałej konstrukcji z zapleczem sanitarno-socjalnym,
- budowa przyłączy,
- wykonanie wentylacji i klimatyzacji,
- wykonanie instalacji wewnętrznych i zewnętrznych
Wyposażenie budynku w instalacje:
- instalacja elektryczna z przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu,
- instalacja fotowoltaiczna,
- instalacja wodna – kanalizacyjna,
- instalacja centralnego ogrzewania i c.w.u.,
- instalacja wentylacji,
- instalacja odgromowa.
Wyposażenie wewnętrzne budynku:
- strzelnica laserowa cztero - stanowiskowa wraz z kompletnym wyposażeniem,
- siedziska – dwa zestawy siedzisk polipropylenowych po 15 siedzisk
Wyposażenie boiska
- zestaw do piłki ręcznej (1 komplet = 2 bramki)
- kosze do koszykówki (2 komplety = 4 kosze)
- zestaw do siatkówki i tenisa (1 komplet = 2 słupki)
- wyposażenie szatni, toalet, pomieszczeń, boiska, magazynów powinno być zgodne
z załącznikiem nr 2 do projektu technicznego.
Dodatkowo w zakres zadania wchodzi wykonanie 2 szt. tablic:
- tablica pamiątkowa do wykonania i montażu po zakończeniu prac budowlanych (projekt graficzny do uzgodnienia z Zamawiającym),
- tablica informacyjna do wykonania i montażu z logotypem (przed rozpoczęciem prac budowlanych zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Sportu i Turystyki
i zmieszczenie jej nad drzwiami wejściowymi do obiektu będącego efektem realizacji zadania.
„Wytyczne” https://www.gov.pl/web/premier/promocja)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SWZ.
Dołączone do SWZ Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiary robót nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarach robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji.
Zamówienie obejmuje również
- zawiadomienie o rozpoczęciu u zakończeniu robót budowlanych Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wieluniu oraz uzyskanie ostatecznej decyzji na użytkowanie (jeśli zajdzie taka konieczność).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4108200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6494400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4108200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361230513
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 102 lok. 112
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć wykonie części robót branży elektrycznej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4108200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.