eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NowogródWyposażenie biblioteki w ramach zadania pn. "Dobudowa budynku (segmentu) biblioteki do istniejącego budynku Szkoły Podstawowej wraz z niezbędną przebudową (...)



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie biblioteki w ramach zadania pn. „Dobudowa budynku (segmentu) biblioteki do istniejącego budynku Szkoły Podstawowej wraz z niezbędną przebudową (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna w Nowogrodzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340294248

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 32

1.5.2.) Miejscowość: Nowogród

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbp.nowogrod@onet.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gbpnowogrod.naszabiblioteka.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/936836

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie biblioteki w ramach zadania pn. „Dobudowa budynku (segmentu) biblioteki do istniejącego budynku Szkoły Podstawowej wraz z niezbędną przebudową (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c84ab771-24a8-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356394

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia Gminnej Biblioteki Publicznej w Nowogrodzie, na co składa się zakup, dostawa i montaż:
1) regał wysoki z drabiną regałową, z zamykanymi na dole na drzwi szafkami,
2) regał biblioteczny,
3) kącik czytelniczy
4) pufa
5) zestaw mebli bibliotecznych dla dzieci
6) biblioteczka jednostronna stojąca
7) regał z 2 przegrodami i półką do zestawu mebli bibliotecznych dla dzieci
8) szafka niska z siedziskiem do zestawu mebli bibliotecznych dla dzieci
9) prosta lada recepcyjna prawa
10) prosta lada recepcyjna lewa
11) nadstawka narożnej lady recepcyjnej klon
12) narożna lada recepcyjna
13) nadstawka do prostej lady recepcyjnej
14) krzesło obrotowe szare
15) dywan okrągły
16) szafa katalogowa z uchwytami metalowymi
17) kanapa wyciszająca
18) stół prostokątny
19) krzesło
20) regał
21) nadstawka
22) regał ekspozycyjny
23) stół
24) krzesełko (mniejsze)
25) blat klonowy prostokątny, białe obrzeże+ metalowe nogi
26) laptop
27) regał
28) kanapa 3-osobowa
29) zestaw parawanów wyciszających
30) zestaw tablic moderacyjnych korkowych
31) bujak chmurka
32) bujak auto
33) urządzenie wielofunkcyjne
34) urządzenie wielofunkcyjne
35) szafka mobilna pod duże ksero
36) zestaw nagłośnieniowy
37) meble kuchenne do pomieszczenia socjalnego, pod wymiar pomieszczenia plus krzesło
38) wieszak wolnostojący z 20 haczykami srebrny
39) ławeczka szatniowa regulowana z wieszakiem
40) kosz na śmieci
41) fototapeta otwarta książka w kąciku czytelniczym
42) rolety w kasecie na okna wraz z montażem
43) czajnik elektryczny
44) mikrofalówka
45) lodówka 70-80 litrów
46) odkurzacz przemysłowy
47) stół z manualnie regulowaną wysokością
48) urządzenie do sterowania wzrokiem wraz z oprogramowaniem
49) klawiatura specjalistyczna
50) powiększalnik tekstu
51) krzesełko
52) biurko z szafką i szufladą
53) krzesło obrotowe na kółkach z regulacją wysokości
54) aktywna podłoga/ściana + 4 pakiety aplikacji
55) mobilna szafka na laptopy
56) tablica suchościeralno-magnetyczna obrotowo-jezdna ceramiczna 100x170 z akcesoriami
57) komputerowy zestaw słuchawkowy
58) szafa niska z drzwiami przesuwnymi,
59) tablica biała flipchart
60) metalowa szafa aktowa
61) monitor interaktywny
62) podstawa mobilna do monitorów interaktywnych
63) tablica biała suchościeralna ceramiczna
64) stół trójkątny
65) sztaluga trójnożna
66) stół 70x50,
67) stół 130x50,
68) hamak niebieski
69) pufa-fotel szara
70) folia mleczna z montażem
71) lustro
72) kurtyna powietrzna
73) fototapeta las
74) schodołaz
75) podłogi

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39155100-4 - Wyposażenie bibliotek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374153,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 457857,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374153,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPEX TRADE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6342348502

7.3.3) Ulica: ul. Bytkowska 1B

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-955

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374153,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.