Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00396010/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja i modernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Fajsławice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Fajsławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fajsławice 107
1.5.2.) Miejscowość: Fajsławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-060
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@fajslawice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugfajslawice.bip.e-zeto.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ddaac619-39cd-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja i modernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Fajsławice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddaac619-39cd-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006208/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Termomodernizacja i modernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Fajsławice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396010
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1965084,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Fajsławice.”
4.2. Zakres robót obejmuje wykonanie robót budowlanych, służących poprawie efektywności energetycznej i modernizacj obiektów użyteczności publicznej, zlokalizowanych na terenie Gminy Fajsławice, w tym:
1. Modernizację, rozbudowę i przebudowę obiektu użyteczności publicznej w Fajsławicach, pełniącego obecnie funkcję Gminnego Ośrodka Kultury, Gminnej Biblioteki Publicznej oraz strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej. Rozbudowa obejmuje stworzenie garażu dla samochodu jednostki gaśniczej od strony południowej, który będzie przylegał bezpośrednio do istniejącej strażnicy.
2. Modernizację i termomodernizację obiektu użyteczności publicznej w Boniewie.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji oraz termomodernizacji dachu budynku użyteczności publicznej w Boniewie. Zakres robót obejmuje przemurowanie istniejących kominów wentylacyjnych, docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, wymianę pokrycia z papy termozgrzewalnej, wymianę obróbek oraz orynnowania.
3. Modernizację i termomodernizację obiektu użyteczności publicznej w Marysinie.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji na budynku świetlicy wiejskiej w Marysinie. Zakres obejmuje częściową wymianę stolarki okiennej, roboty remontowe wewnętrzne, termoizolację ścian zewnętrznych i stropu oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku.
4. Modernizację i termomodernizację obiektu użyteczności publicznej w Woli Idzikowskiej.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji na budynku użyteczności
publicznej w Woli Idzikowskiej. Zakres obejmuje częściową wymianę stolarki okiennej oraz drzwiowej, termoizolację ścian zewnętrznych i stropu, wymianę pokrycia dachowego oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacje projektowe,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262522-6 - Roboty murarskie
45262300-4 - Betonowanie
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2478000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2478000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPHU Komark Bogusław Mróz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641006803
7.3.3) Ulica: Kołowrót 22
7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw
7.3.5) Kod pocztowy: 22-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa KOMARK Bogusław Mróz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa KOMARK Bogusław Mróz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2478000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.