Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00337478/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z instalacją gazową w Wilkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KĘTRZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897512474
1.5.8.) Numer faksu: 897512746
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.grabias@gminaketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaketrzyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gminaketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/zwr/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z instalacją gazową w Wilkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-891e5fa8-2e94-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006959/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z instalacją gazową w Wilkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337478/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGG.271.66.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1869439,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Rozbiórkę istniejącego budynku OSP w Wilkowie;
2) Wybudowanie budynku halowego, jednokondygnacyjnego, wolnostojącego, niepodpiwniczonego, ocieplonego na działce nr 107. Dach dwuspadowy, kąt nachylenia 10 stopni. Wymiary zewnętrzne obudowy 12,96 x 18,7 m. Utwardzenie terenu kostką betonową i ogrodzenie – zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich robót objętych załączonym projektem;
3) Wykonanie instalacji elektrycznej budynku remizy OSP – zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich robót objętych załączonym projektem z wyłączeniem wykonania instalacji fotowoltaicznej:
- wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej,
- zabudowa złącza pomiarowego i wyłącznika głównego,
- wykonanie instalacji elektrycznej,
- wykonanie instalacji uziomowej i odgromowej,
- wykonanie prac pomiarowo – kontrolnych;
4) Wykonanie wewnętrznych instalacji i przyłączy sanitarnych dla budynku OSP - zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich robót objętych załączonym projektem:
- wewnętrzne instalacje sanitarne: wodociągowa wody zimnej, ciepłej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji, instalacja zbiornikowa na gaz płynny ze zbiornikiem naziemnym o pojemności 2700 dm3 wraz z wewnętrzną instalacją gazową,
- przyłącza: kanalizacji sanitarnej i wodociągowej;
5) Budowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej - zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich robót objętych załączonym projektem;
6) Technologia pompy ciepła na potrzeby c.o. i c.w.u., wewnętrznej instalacji c.o. oraz fotowoltaiki - zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich robót objętych załączonym projektem:
- technologia gruntowej pompy ciepła na potrzeby c.o. i c.w.u.,
- ogrzewanie podłogowe i ścienne do współpracy z PC,
- automatyka układu,
- fotowoltaika na potrzeby Budynku OSP.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót z materiałów Wykonawcy z zastrzeżeniem,
że Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji zamówienia będące Jego własnością,
a Wykonawca użyje do realizacji następujące materiały:
- 1 szt. - brama przemysłowa segmetnowa z drzwiami serwisowymi, napęd elektryczny, pilot, o której mowa w przedmiarze na roboty ogólnobudowlane poz. 28 d. 5;
- 2 szt. - drzwi aluminiowe zewnętrzne jednoskrzydłowe, o których mowa w przedmiarze na roboty ogólnobudowlane poz. 30 d. 5;
- 5 szt. umywalek, o których mowa w przedmiarze na instalacje i przyłącze sanitarne poz. 109 d. 3 i 110 d. 3
W związku z powyższym Wykonawca nie powinien w swojej wycenie uwzględniać zakupu powyższych materiałów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2496602,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2831686,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2496602,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Adam Stadnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7422023151
7.3.3) Ulica: Słoneczna 2/4
7.3.4) Miejscowość: Korsze
7.3.5) Kod pocztowy: 11-430
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje elektryczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ADAM STADNIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ADAM STADNIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2496602,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Usługa ochrony mienia
- Utwardzenie i oświetlenie działki 3-98/13 przy ul. Kopernika w Kętrzynie
- Miejsca parkingowe, 11-400 Kętrzyn, ul. Poznańska
- DOSTAWA NAWOZÓW MINERALNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY ROŚLIN I NASION DO ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W KAROLEWIE (I PÓŁROCZE 2025 R.).
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1580N Studzieniec-Korsze-Równina Górna na odcinku Studzieniec - Dłużec Wielki - etap III
- Przebudowa drogi dojazdowej do budynku mieszkalnego oraz parkingu przy ul. Obr. Westerplatte 24 w Kętrzynie, działka nr 118 Obr. Westerplatte w Kętrzynie
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej do PSZOK w Tuszowie"
- "Remont Dworu w Stryszowie - dokończenie robót rozpoczętych w roku 2024."
- Remont drogi gminnej Sienna - Berdychów nr 290687K w km od 0+140,0 do km 0+416,2 w miejscowości Sienna, Gmina Gródek nad Dunajcem
- Budowa przedszkola gminnego w Charzykowach
- Zielona przestrzeń - utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieleni w Gminie Czernichów
- ZP/02/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.