Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00077388/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i rozbudowa drogi ul. Mickiewicza i ul. Pagacza w miejscowości Pieszyce” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg gminnych ul. A. Mickiewicza i ks. E. Pagacza (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pieszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusz Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Pieszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-250
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@pieszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pieszyce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i rozbudowa drogi ul. Mickiewicza i ul. Pagacza w miejscowości Pieszyce” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg gminnych ul. A. Mickiewicza i ks. E. Pagacza (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ecb01b4-9d5e-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012547/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg gminnych ul. A. Mickiewicza i ks. E. Pagacza wraz z budową parkingów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077388/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGPRiIT.271.03.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3957275,76
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z koniecznymi opiniami, decyzjami, pozwoleniami i uzgodnieniami wraz z wykonaniem robót budowlanych związanych z przebudową i rozbudową drogi ul. Mickiewicza i ul. Pagacza w miejscowości Pieszyce.
W zakres robót wchodzą:
• przebudowa i rozbudowa dróg (nawierzchnia bitumiczna pow. ok. 5220m2, nawierzchnia z kostki betonowej pow. ok. 645m2),
• przebudowa skrzyżowań,
• przebudowa zjazdów (nawierzchnia z kostki betonowej pow. ok. 265m2),
• budowa i przebudowa chodników, budowa ciągu pieszo-rowerowego (nawierzchnia z kostki betonowej pow. ok. 2260m2),
• budowa miejsc postojowych (nawierzchnia z kostki betonowej pow. ok. 1760m2),
• budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej (dł. ok. 585m),
• remont istniejącej kładki dla pieszych,
• przebudowa ogrodzeń,
• przebudowa balustrad przy rzece,
• przebudowa kolizyjnego uzbrojenia terenu,
• budowa kanału technologicznego,
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
W zakresie części projektowej:
• sporządzenie projektu budowlanego z kompletem wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii,
• uzyskanie pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych lub decyzji ZRID,
• sporządzenie projektu wykonawczego wszystkich branż,
• sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego wszystkich branż,
• sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
• sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi opiniami i zatwierdzeniem,
• sporządzenie zastępczej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z wymaganymi opiniami i zatwierdzeniem.
Szczegółowy zakres robót został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym.
W/w przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami SWZ, w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: Programem funkcjonalno-użytkowym, dalej zwane jako PFU (stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ).Wszystkie w/w plany, projekty i specyfikacje muszą uzyskać akceptację Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5871039,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5871039,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5871039,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DR Infrastruktura Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, Ul. Dolnośląska 8 57-200 Ząbkowice Śląskie, NIP: 887-18-19-799, Lider konsorcjum DR Infrastruktura Diana Zajączkowska-Rosińska Koźmice 19 57-200 Ząbkowice Śląskie NIP: 881-142-01-83 Partner konsorcjum.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DR Infrastruktura Diana Zajączkowska-Rosińska Koźmice 19 57-200 Ząbkowice Śląskie NIP: 881-142-01-83
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 887-18-19-799
7.3.3) Ulica: Ul. Dolnośląska 8
7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 57-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5871039,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jazowsku"
- Budowa ulicy Piaskowej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową odwodnienia, budową kanału technologicznego i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT BUDYNKU NR 16 WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ Z PRZEZNACZENIEM NA MAGAZYN TECHNICZNY NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W KAZUNIU NOWYM
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy II
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.