Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00355357/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
- 2024/BZP 00361102/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-11
- 2024/BZP 00367465/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-14
- 2024/BZP 00381250/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00390825/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Hali Sportowej w Łubianie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIERZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelecka 9
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 586865980
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@koscierzyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscierzyna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koscierzyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Hali Sportowej w Łubianie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c48160d4-23e9-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026937/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa hali sportowej w Łubianie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355357
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11170483,97
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace związane z rozbiórką istniejącej sali gimnastycznej, budową nowej hali oraz remontem i przebudową istniejącego łącznika wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą.
W ramach inwestycji w zakresie prac budowlanych wykonać należy: rozbiórkę istniejącej Sali gim-nastycznej, rozbiórkę nieczynnej czerpni powietrza na trawniku, przesunięcie ogrodzenia placu za-baw, niezbędne wycinki drzew i krzewów, budowę nowej hali gimnastycznej wraz z wszystkimi niezbędnymi pracami wykończeniowymi, kompleksową przebudowę istniejącego łącznika w celu dostosowania do obowiązujących przepisów oraz zapotrzebowania związanego z budowa więk-szej hali sportowej, rozebranie istniejących i wykonanie nowych nawierzchni brukowanych wraz z podbudową, renowacja istniejących studzienek piwnicznych, wykonanie opasek wokół hali i łącz-nika, rekultywacja terenów zielonych.
W zakresie prac sanitarnych należy wykonać: przebudowę i budowę instalacji kanalizacji sanitarnej na działce inwestora, wykonanie kompletnej instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku hali i łącznika wraz z kompletnym wyposażeniem w armaturę i urządzenia, wykonanie kompletnej insta-lacji centralnego ogrzewania z ogrzewaniem podłogowym i obiegiem instalacji nagrzewnic wenty-lacyjnych (źródło ciepła- istniejąca kotłownia gazowa, rozbudowana w ramach zadania o dodat-kowy kocioł), wykonanie kompletnej instalacji wentylacji mechanicznej z dwiema centralami wen-tylacyjnymi oraz wentylatorami dachowymi.
Prace branży elektrycznej obejmują wykonanie: WLZ od projektowanego złącza do projektowanej tablicy hali, oświetlenia zewnętrznego LED na słupach, instalacji fotowolta-icznej o mocy 39,6 kWp, kompletnych instalacji gniazd wtyczkowych, oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, ochrony odgromowej i uziemiającej, ochrony przepięciowej i prze-ciwporażeniowej, zasilania UPS, instalację oddymiania klatek schodowych, instalacje teletechniczne: CCTV, strukturalną, przyzywową, instalację systemu audio-video, przeciwpożarowego wyłącznika prądu.
Rozbiórce istniejącej sali gimnastycznej podlegają wszystkie jej elementy tj.: zadaszenie, ściany, fundamenty, posadzki i wszystkie instalacje. Wskazane przez Zamawiającego elementy z rozbiórki sali należy odzyskać i przetransportować do Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna – zgodnie z rysunkiem zatytułowanym: „Elementy z rozbiórki do przekazania do ZKGK”- załączonym do postepowania.
Prace w budynku łącznika obejmują kompleksowy remont i przebudowę całego łącznika bez inge-rencji w jego bryłę.
Budynek nowej hali zaprojektowany w technologii tradycyjnej: posadowiony na ławach i stopach fundamentowych, ściany murowane z rdzeniami i słupami żelbetowymi, strop antresoli żelbeto-wy, podciągi i nadproża żelbetowe, konstrukcja dachu wykonana w technologii dźwigarów z drewna klejonego, dach pokryty blachą trapezową
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona do przetargu dokumentacja projek-towa (w tym projekty techniczne) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budow-lanych (STWIORB) branży architektonicznej i konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej oraz zago-spodarowania terenu.
Uwaga! Zamawiający informuje, że inwestycja będzie prowadzona na terenie funkcjonującej Szkoły podstawowej, gdzie, na co dzień prowadzona jest działalność oświatowa. Na terenie działki, w trakcie prowadzenia prac, będą przebywać i przemieszczać się pracownicy szkoły, uczniowie oraz ich rodzice bądź opiekunowie, wobec czego należy tak zabezpieczyć i oznako-wać teren oraz dostosować prace z zachowaniem ciągów komunikacyjnych, aby zapewnić bez-pieczeństwo wszystkich osób przebywających na terenie obiektu.
Wykonawca ma obowiązek wykonania przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochro-ny zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budow-lanych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Pro-gram Inwestycji Strategicznych.
Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszcza się przedmiary robót, lecz jedynie tylko i wy-łącznie jako materiał informacyjny niebędący załącznikiem do SWZ i nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub innych rozdziałach niniejszej SWZ nastąpi odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i jakości nie gorszych od założonych w w/w dokumentach.
We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zmawiający, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty, źródła pochodzenia lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W przypadku, gdy w dokumentach, które stanowią opis przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości produktów opisanych w SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Zgodnie z zapisami art. 91 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że nie dokonuje podziału zamówienia na części. Roboty winny być wykonane przez jednego wykonawcę ze względu na technologiczną spójność.
Dokonanie wymuszonego podziału zamówienia na zbyt małe części mogłoby spowodować niskie zainteresowanie tym zamówieniem nawet wśród wykonawców z sektora MŚP.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy
6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez wykonawców,
o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacjach określonych w art. 93 ustawy Pzp.
14. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia dokonywane będą w PLN.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
16. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15672908,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21795600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15672908,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Robót Ogólnobudowlanych Stanisław Repiński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Repiński Krzysztof Repiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5910002665
7.3.3) Ulica: Fałata 10
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW REPIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW REPIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15672908,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- DZP/18/25 DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH W RAMACH WSPARCIA PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku PZS Nr 2 w ramach projektu "Nowoczesna baza edukacji zawodowej poprzez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie II
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.