eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz69 /ZP /24 Remonty budynków i nawierzchni terenu zlokalizowanych w Leźnicy Wielkiej , Nowym Glinniku , Tomaszowie Mazowieckim , Zgierzu i Kutnie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
69 /ZP /24 Remonty budynków i nawierzchni terenu zlokalizowanych w Leźnicy Wielkiej , Nowym Glinniku , Tomaszowie Mazowieckim , Zgierzu i Kutnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261442097

1.5.8.) Numer faksu: 261442101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/31wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

69 /ZP /24 Remonty budynków i nawierzchni terenu zlokalizowanych w Leźnicy Wielkiej , Nowym Glinniku , Tomaszowie Mazowieckim , Zgierzu i Kutnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63f7f67d-1cc3-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00254132/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remonty budynków w Leźnicy Wielkiej, Nowym Glinniku, Tomaszowie Mazowieckim, Zgierzu i Kutnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343874

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 69/ZP/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10824963,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 Remont budynku nr 48 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Leźnicy Wielkiej , 95 – 043 gm. Parzęczew
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określa przedmiar robót zerowy kosztorys ( tj.
przygotowany przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath
oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB) stanowiącymi załączniki nr 1 - 2 do
SWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót zerowym kosztorysem (tj. przygotowanymi
przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formaacie ath oraz
Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 1 - 2 do SWZ i wytycznymi (poleceniami)
Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45262690-4 - Remont starych budynków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 1926626,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 Remont nawierzchni terenu zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku , 97 – 217 gm. Lubochnia
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określa przedmiar robót zerowy kosztorys ( tj.
przygotowany przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath
oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB) stanowiącymi załączniki nr 3 - 4 do
SWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót zerowym kosztorysem (tj. przygotowanymi
przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz
Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 3 - 4 do SWZ i wytycznymi (poleceniami)
Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112500-0 - Usuwanie gleby

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 725325,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 Remont ogrodzenia terenu zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku , 97 – 217 gm. Lubochnia
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określa przedmiar robót zerowy kosztorys ( tj.
przygotowany przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath
oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB) stanowiącymi załączniki nr 5 - 6 do
SWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót zerowym kosztorysem (tj. przygotowanymi
przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz
Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 5 - 6 do SWZ i wytycznymi (poleceniami)
Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 870179,37 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 Remont budynku nr 8 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim
ul. Piłsudskiego 72 , 97 – 200 Tomaszów Mazowiecki
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określa przedmiar robót zerowy kosztorys ( tj.
przygotowany przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath
oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB) stanowiącymi załączniki nr 7 - 8 do
SWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót zerowym kosztorysem (tj. przygotowanymi
przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz
Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 7 - 8 do SWZ i wytycznymi (poleceniami)
Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

4.5.5.) Wartość części: 2409897,52 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 Remont budynku nr 3 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 , 95 – 100 Zgierz
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określa przedmiar robót zerowy kosztorys ( tj.
przygotowany przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath
oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB) stanowiącymi załączniki nr 9 - 10 do
SWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót zerowym kosztorysem (tj. przygotowanymi
przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz
Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 9 - 10 do SWZ i wytycznymi (poleceniami)
Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

4.5.5.) Wartość części: 1415350,02 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 Remont budynku nr 94 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Leźnicy Wielkiej , 95 – 043 gm. Parzęczew
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określa przedmiar robót zerowy kosztorys ( tj.
przygotowany przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath
oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB) stanowiącymi załączniki nr 11 - 12 do
SWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót zerowym kosztorysem (tj. przygotowanymi
przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz
Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 11 - 12 do SWZ i wytycznymi (poleceniami)
Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 1634867,74 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7 Remont budynków nr 30,62 zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Kutnie ul. Bohaterów Walk nad Bzurą 1 , 99 – 300 Kutno
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określa przedmiar robót zerowy kosztorys ( tj.
przygotowany przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath
oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB) stanowiącymi załączniki nr 13 - 14 do
SWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót zerowym kosztorysem (tj. przygotowanymi
przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz
Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 13 - 14 do SWZ i wytycznymi (poleceniami)
Zamawiającego i Inspektora Nadzoru

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 904756,04 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8 Remont nawierzchni terenu zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Leźnicy Wielkiej , 95 – 043 gm. Parzęczew
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określa przedmiar robót zerowy kosztorys ( tj.
przygotowany przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath
oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB) stanowiącymi załączniki nr 15 - 16 do
SWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót zerowym kosztorysem (tj. przygotowanymi
przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz
Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 15 - 16 do SWZ i wytycznymi (poleceniami)
Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112500-0 - Usuwanie gleby

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 937960,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12227510,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2309776,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1227510,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. Marek Piotr Szpruch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 732 - 142 - 52 - 96

7.3.3) Ulica: ul. Długa 6

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1227510,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662567,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 995152,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 744561,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Ogólnobudowlany ‘’ OGBUD ‘’ s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany ‘’ OGBUD ‘’ s.c. Sylwester Nabiałek , Krzysztof Nabiałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 773-234-89-53

7.3.3) Ulica: ul. Konstytucji 3-go Maja 24

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 744561,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 773294,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 998614,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 873200,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Ogólnobudowlany ‘’ OGBUD ‘’ s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany ‘’ OGBUD ‘’ s.c. Sylwester Nabiałek , Krzysztof Nabiałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 773-234-89-53

7.3.3) Ulica: ul. Konstutucji 3-go Maja 24

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 873200,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2296933,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3111264,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3111264,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU Sylmar s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU Sylmar s.c. Sylwester Paturaj , Agnieszka Paturaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-270-69-08

7.3.3) Ulica: ul. Wodzińska 109

7.3.4) Miejscowość: Tuszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3111264,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21179728,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2589765,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2179728,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. Marek Piotr Szpruch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 732 - 142 - 52 - 96

7.3.3) Ulica: ul. Długa 6

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2179728,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1999191,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1999191,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1999191,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU Sylmar s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU Sylmar s.c. Sylwester Paturaj , Agnieszka Paturaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-270-69-08

7.3.3) Ulica: ul. Wodzińska 109

7.3.4) Miejscowość: Tuszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1999191,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1508989,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1779218,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1508989,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOBEN Dariusz Borysławski Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 773 - 248 - 98 - 66

7.3.3) Ulica: Olszowa 2 A

7.3.4) Miejscowość: Ujazd

7.3.5) Kod pocztowy: 97-225

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1508989,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 999889,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999889,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 999889,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU Sylmar s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU Sylmar s.c. Sylwester Paturaj , Agnieszka Paturaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-270-69-08

7.3.3) Ulica: ul. Wodzińska 109

7.3.4) Miejscowość: Tuszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 999889,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.