eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlembówModernizacja świetlicy w Pasku w celu utworzenia centrum integracyjno-kulturalnego



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy w Pasku w celu utworzenia centrum integracyjno-kulturalnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klembów

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Klembowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Franciszka Żymirskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Klembów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-205

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (29) 753-88-00

1.5.8.) Numer faksu: (29) 777-90-85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klembow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55020552-49c4-4733-bd9c-8606fcdc6928

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja świetlicy w Pasku w celu utworzenia centrum integracyjno-kulturalnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55020552-49c4-4733-bd9c-8606fcdc6928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455895

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016919/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Modernizacja świetlicy w Pasku w celu utworzenia centrum integracyjno-kulturalnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410497

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 271172,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja świetlicy w Pasku w celu utworzenia centrum integracyjno-kulturalnego.
III.2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) rozebranie rynien z blachy nienadających się do użytku;
2) mechaniczną rozbiórkę elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15 cm (rozbiórka fundamentu ogrodzenia) oraz rozebranie ogrodzeń z siatki lub przęseł stalowych (wraz z demontażem bramy przesuwnej);
3) zabezpieczenie istniejącego placu zabaw;
4) demontaż skrzynki gazowej, punktu redukcyjno - pomiarowego oraz przeniesienie w nowe miejsce zgodnie z Rys. D-1;
5) demontaż zabudowy z PCV – dwóch wiatrołapów zainstalowanych na elewacji budynku od strony północnej i zabezpieczenie we wskazanym przez Inwestora miejscu oraz montaż wiatrołapu z drzwiami wejściowymi na elewacji frontowej o wymiarach w planie 2,20 m x 8,30 m konstrukcja aluminiowa;
6) rozebranie nawierzchni z kostki brukowej łącznie z podbudową, rozebranie opaski wokół budynku z kostki brukowej ze złożeniem na paletach i przekazanie Inwestorowi oraz wykonanie nowej nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce piaskowej, kostka o wymiarach 15 x 20 cm i 15 x 30 cm grafitowa;
7) mycie elewacji wodą z detergentem pod ciśnieniem i malowanie elewacji farbą silikatową;
8) na elewacji frontowej wykonanie nowego tynku silikatowo – silikonowego (uzupełnienie ubytków styropianem, klej, siatka, tynk);
9) dostawę i montaż klimatyzacji - MULTISPLIT agregat oraz dwie jednostki wewnętrzne po 5 kW;
10) wymianę włazu do zbiornika na nieczystości;
11) wymianę płytek na podłodze wewnątrz budynku;
12) wykonanie warstw posadzkowych pod nowym wiatrołapem (chudy beton, folia, styropian, posadzka betonowa, gres);
13) humusowanie i obsianie trawą;
14) budowę ścianki wewnętrznej z płyt gipsowo-kartonowych gr.12,5 mm na profilach; pokrycie jednowarstwowe z wypełnieniem wełną mineralną gr. 15 cm paroizolacją i szpachlowaniem pod malowanie;
15) demontaż drzwi wewnętrznych 100 x 210;
16) montaż drzwi wewnętrznych oraz montaż nowych drzwi 90 x 210;
17) montaż grzejnika płytowego 500 x 1500;
18) demontaż drzwi zewnętrznych, zamurowanie otworu po zdemontowanych drzwiach, wykonanie warstwy ocieplenia styropianem oraz tynku;
19) remont łazienki dla niepełnosprawnych, skucie płytek, demontaż umywalki, demontaż stelażu podtynkowego, ułożenie nowych płytek, montaż nowej umywalki, nowego stelażu podtynkowego oraz miski ustępowej;
20) dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni;
21) wymianę istniejącego pieca gazowego na kocioł gazowy kondensacyjny o mocy 10 kW z zasobnikiem ciepłej wody.

Szczegółowy zakres robót ujęty jest w n/w dokumentach i projektach, które stanowią załącznik nr 9 – „Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)” do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), w szczególności:
1) Mapa sytuacyjna;
2) Projekt modernizacji budynku;
3) Przedmiar robót.

Ważne: Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu oraz sprawdzenia zgodności załączonej do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) dokumentacji projektowej oraz przedmiaru robót ze stanem faktycznym i warunkami terenowymi. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy w wycenie robót budowlanych. Wywiezienie urobku z terenu budowy, składowanie materiałów, a także transport leży całkowicie po stronie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający – Gmina Klembów unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, ponieważ: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…)”.
W niniejszym postępowaniu, zgodnie z informacją Zamawiającego podaną do publicznej wiadomości (na stronie internetowej prowadzonego postępowania oraz na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Klembowie), Zamawiający – Gmina Klembów, na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości: 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100 groszy).
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 3 oferty. Ceny ofert przekroczyły kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W świetle przedstawionych okoliczności, Zamawiający postanowił jak na wstępie.
Zgodnie z art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji - podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje o unieważnieniu postępowania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zamawiający oznajmia, że dopełni formalności związanej z art. 262 Ustawy Pzp, cyt.: „W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający niezwłocznie zawiadamia wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu, o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458363,41 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak informacji dodatkowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.