eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BuczekDostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Szkoły Podstawowej w Buczku i Szkoły Podstawowej w Czestkowie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Szkoły Podstawowej w Buczku i Szkoły Podstawowej w Czestkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Buczek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 20

1.5.2.) Miejscowość: Buczek

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-113

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@buczek.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://buczek.bipgmina.pl/wiadomosci/16824/lista/1/przetargi.

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ca19ac8-23f6-11ef-a500-1a0072d5d2bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Szkoły Podstawowej w Buczku i Szkoły Podstawowej w Czestkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ca19ac8-23f6-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062486/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Szkoły Podstawowej w Buczku i Szkoły Podstawowej w Czestkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355178

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKP.7013.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Szkoły Podstawowej w Buczku i Szkoły Podstawowej w Czestkowie”. W zakres tych robót wchodzą:
a) roboty przygotowawcze,
b) montaż elewacyjnej konstrukcji wsporczej pod panele fotowoltaiczne – Szkoła Podstawowa w Buczku oraz montaż na gruncie wolnostojącej systemowej konstrukcji wsporczej pod panele fotowoltaiczne – Szkoła Podstawowa w Czestkowie,
c) montaż paneli na konstrukcji wsporczej,
d) wkładanie przepustów rurowych i kabli w rowach kablowych (do głębokości 0,8m),
e) rozbiórka oraz odtworzenie utwardzenia terenu,
f) okablowanie prądu stałego (DC) i przemiennego (AC),
g) montaż osłony inwentera fotowoltaicznego,
h) montaż inwentera fotowoltaicznego,
i) roboty montażowe rozdzielnic elektrycznych PV-AC oraz PV-DC,
j) uziemienie mikroinstalacji i złącza,
k) podłączenie mikroinstalacji do istniejącej instalacji elektrycznej,
l) uruchomienie monitoringu instalacji na dedykowanej platformie internetowej,
m) pomiary powykonawcze,
n) kontrola jakości,
o) przygotowanie dokumentacji powykonawczej,
p) zgłoszenie przyłącza mikroinstalacji do dystrybutora - PGE Dystrybucja.



2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w:
 Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ,
 Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do wyliczenia ceny ofertowej – załącznik nr 9 do SWZ.
3) Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 - 9 do SWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 7 - 9 do SWZ.
Zadanie jest współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96924,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208300,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106439,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SunEco Janusz Wachowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681836115

7.3.3) Ulica: ul. Milczańska 50A/2

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-248

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106439,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.