eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa materiałów medycznych, sprzętu medycznego, opatrunków specjalistycznych, drobnego sprzętu medycznego, apteczek oraz wkładów do apteczek dla 34. WOG oraz jednostek wojskowych (5 zadań).



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów medycznych, sprzętu medycznego, opatrunków specjalistycznych, drobnego sprzętu medycznego, apteczek oraz wkładów do apteczek dla 34. WOG oraz jednostek wojskowych (5 zadań).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/34wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów medycznych, sprzętu medycznego, opatrunków specjalistycznych, drobnego sprzętu medycznego, apteczek oraz wkładów do apteczek dla 34. WOG oraz jednostek wojskowych (5 zadań).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51acc44c-2c99-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00249555/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa materiałów medycznych , opatrunków specjalistycznych oraz sprzętu medycznego dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 34. WOG (zamówienie z podziałem na 5 zadań)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369707

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/49/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 539214,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów medycznych dla 34 WOG oraz dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikację ilościową określa załącznik nr 1A (stanowiący równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej) oraz załącznik nr 5 – OPZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego transportem własnym. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku towaru obciążają Wykonawcę.
4. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1A
2) postanowienia Projektu umowy – Załącznik nr 4A do SWZ dla części nr 1
3) Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika medycznego (PRM) - załącznik nr 6 do SWZ, Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla opakowania pakietu medycznego (IPMED) -załącznik nr 7 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla walizki reanimacyjnej - załącznik nr 8 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika-sanitariusza (PRS) -załącznik nr 9 (jeśli dotyczą).
4) opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 113032,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla 34 WOG oraz dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikację ilościową określa załącznik nr 1B (stanowiący równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej) oraz załącznik nr 5 – OPZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego transportem własnym. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku towaru obciążają Wykonawcę.
4. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1B
2)postanowienia Projektu umowy – Załącznik nr 4B do SWZ dla części nr 2 i 3
3) Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika medycznego (PRM) - załącznik nr 6 do SWZ, Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla opakowania pakietu medycznego (IPMED) -załącznik nr 7 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla walizki reanimacyjnej - załącznik nr 8 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika-sanitariusza (PRS) -załącznik nr 9 (jeśli dotyczą).
4) opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 52812,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu medycznego dla 34 WOG oraz dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikację ilościową określa załącznik nr 1C (stanowiący równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej) oraz załącznik nr 5 – OPZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego transportem własnym. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku towaru obciążają Wykonawcę.
4. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1C
2)postanowienia Projektu umowy – Załącznik nr 4B do SWZ dla części nr 2 i 3
3) Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika medycznego (PRM) - załącznik nr 6 do SWZ, Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla opakowania pakietu medycznego (IPMED) -załącznik nr 7 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla walizki reanimacyjnej - załącznik nr 8 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika-sanitariusza (PRS) -załącznik nr 9 (jeśli dotyczą).
4) opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 25332,09 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa opatrunków specjalistycznych dla 34 WOG oraz dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikację ilościową określa załącznik nr 1D (stanowiący równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej) oraz załącznik nr 5 – OPZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego transportem własnym. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku towaru obciążają Wykonawcę.
4. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1D
2)postanowienia Projektu umowy – Załącznik nr 4C do SWZ dla części nr 4
3) Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika medycznego (PRM) - załącznik nr 6 do SWZ, Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla opakowania pakietu medycznego (IPMED) -załącznik nr 7 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla walizki reanimacyjnej - załącznik nr 8 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika-sanitariusza (PRS) -załącznik nr 9 (jeśli dotyczą).
4) opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 357223,42 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa apteczek oraz wkładów do apteczek dla 34 WOG oraz dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikację ilościową określa załącznik nr 1E (stanowiący równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej) oraz załącznik nr 5 – OPZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego transportem własnym. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku towaru obciążają Wykonawcę.
4. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1E
2)postanowienia Projektu umowy – Załącznik nr 4A do SWZ dla części nr 1 i 5
3) Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika medycznego (PRM) - załącznik nr 6 do SWZ, Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla opakowania pakietu medycznego (IPMED) -załącznik nr 7 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla walizki reanimacyjnej - załącznik nr 8 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika-sanitariusza (PRS) -załącznik nr 9 (jeśli dotyczą).
4) opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

4.5.5.) Wartość części: 34864,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92943,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127095,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92943,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SINMED sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312665250

7.3.3) Ulica: Graniczna 32B

7.3.4) Miejscowość: Przyszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-178

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92943,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45787,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45787,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45787,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8822038205

7.3.4) Miejscowość: Piskorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-250

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45787,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27299,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27299,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27299,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8822038205

7.3.4) Miejscowość: Piskorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-250

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27299,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-29

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263727,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286765,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263727,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8822038205

7.3.4) Miejscowość: Piskorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-250

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263727,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-29

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30548,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33431,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30551,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP" 8822038205

7.3.4) Miejscowość: Piskorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-250

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30551,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.