Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00369707/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00374105/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00378383/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00380179/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów medycznych, sprzętu medycznego, opatrunków specjalistycznych, drobnego sprzętu medycznego, apteczek oraz wkładów do apteczek dla 34. WOG oraz jednostek wojskowych (5 zadań).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/34wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów medycznych, sprzętu medycznego, opatrunków specjalistycznych, drobnego sprzętu medycznego, apteczek oraz wkładów do apteczek dla 34. WOG oraz jednostek wojskowych (5 zadań).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51acc44c-2c99-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00249555/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa materiałów medycznych , opatrunków specjalistycznych oraz sprzętu medycznego dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 34. WOG (zamówienie z podziałem na 5 zadań)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369707
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/49/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 539214,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów medycznych dla 34 WOG oraz dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikację ilościową określa załącznik nr 1A (stanowiący równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej) oraz załącznik nr 5 – OPZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego transportem własnym. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku towaru obciążają Wykonawcę.
4. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1A
2) postanowienia Projektu umowy – Załącznik nr 4A do SWZ dla części nr 1
3) Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika medycznego (PRM) - załącznik nr 6 do SWZ, Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla opakowania pakietu medycznego (IPMED) -załącznik nr 7 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla walizki reanimacyjnej - załącznik nr 8 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika-sanitariusza (PRS) -załącznik nr 9 (jeśli dotyczą).
4) opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 113032,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla 34 WOG oraz dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikację ilościową określa załącznik nr 1B (stanowiący równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej) oraz załącznik nr 5 – OPZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego transportem własnym. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku towaru obciążają Wykonawcę.
4. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1B
2)postanowienia Projektu umowy – Załącznik nr 4B do SWZ dla części nr 2 i 3
3) Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika medycznego (PRM) - załącznik nr 6 do SWZ, Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla opakowania pakietu medycznego (IPMED) -załącznik nr 7 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla walizki reanimacyjnej - załącznik nr 8 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika-sanitariusza (PRS) -załącznik nr 9 (jeśli dotyczą).
4) opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 52812,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu medycznego dla 34 WOG oraz dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikację ilościową określa załącznik nr 1C (stanowiący równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej) oraz załącznik nr 5 – OPZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego transportem własnym. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku towaru obciążają Wykonawcę.
4. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1C
2)postanowienia Projektu umowy – Załącznik nr 4B do SWZ dla części nr 2 i 3
3) Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika medycznego (PRM) - załącznik nr 6 do SWZ, Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla opakowania pakietu medycznego (IPMED) -załącznik nr 7 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla walizki reanimacyjnej - załącznik nr 8 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika-sanitariusza (PRS) -załącznik nr 9 (jeśli dotyczą).
4) opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 25332,09 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa opatrunków specjalistycznych dla 34 WOG oraz dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikację ilościową określa załącznik nr 1D (stanowiący równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej) oraz załącznik nr 5 – OPZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego transportem własnym. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku towaru obciążają Wykonawcę.
4. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1D
2)postanowienia Projektu umowy – Załącznik nr 4C do SWZ dla części nr 4
3) Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika medycznego (PRM) - załącznik nr 6 do SWZ, Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla opakowania pakietu medycznego (IPMED) -załącznik nr 7 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla walizki reanimacyjnej - załącznik nr 8 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika-sanitariusza (PRS) -załącznik nr 9 (jeśli dotyczą).
4) opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 357223,42 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa apteczek oraz wkładów do apteczek dla 34 WOG oraz dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikację ilościową określa załącznik nr 1E (stanowiący równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej) oraz załącznik nr 5 – OPZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego transportem własnym. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku towaru obciążają Wykonawcę.
4. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1E
2)postanowienia Projektu umowy – Załącznik nr 4A do SWZ dla części nr 1 i 5
3) Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika medycznego (PRM) - załącznik nr 6 do SWZ, Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla opakowania pakietu medycznego (IPMED) -załącznik nr 7 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla walizki reanimacyjnej - załącznik nr 8 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika-sanitariusza (PRS) -załącznik nr 9 (jeśli dotyczą).
4) opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 34864,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92943,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127095,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92943,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SINMED sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312665250
7.3.3) Ulica: Graniczna 32B
7.3.4) Miejscowość: Przyszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-178
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92943,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45787,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45787,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45787,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8822038205
7.3.4) Miejscowość: Piskorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45787,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27299,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27299,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27299,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8822038205
7.3.4) Miejscowość: Piskorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27299,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-29Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263727,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286765,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263727,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8822038205
7.3.4) Miejscowość: Piskorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263727,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-29Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30548,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33431,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30551,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP" 8822038205
7.3.4) Miejscowość: Piskorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30551,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-29INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie budynku magazynowo - warsztatowego (...) w RDW Stalowa Wola- etap II.
- Budowa tuneli namiotowych na terenie Zakładu MPGK -Rzeszów na działce nr 251/2 obr. 217 przy ul. Ciepłowniczej w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania dla Wydziału Biologii i Ochrony Przyrody Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników oraz innych produktów wykorzystywanych w pracach malarskich
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIU WIZYTY STUDYJNEJ DLA 10 OSÓB ŁĄCZNIE
- Zakup i dostawa pieczywa
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części/pakietów.
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do Poradni Okulistycznej w Powiatowym Centrum Zdrowia - Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- Dostawa urządzeń i materiałów medycznych dla 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na 3 części (zadania)
- Dostawy wyrobów medycznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.