eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłakowicePełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach - etap IX"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Budowa Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach – etap IX”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mysłakowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 5

1.5.2.) Miejscowość: Mysłakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-533

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@myslakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://myslakowice.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7932f82a-9e17-4257-90f7-8f5f526800c8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Budowa Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach – etap IX”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7932f82a-9e17-4257-90f7-8f5f526800c8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021343/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM PN „BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MYSŁAKOWICACH – ETAP IX

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414816

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.ZP.271.09.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Budowa Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach – etap IX”.
2. Planowany zakres inwestycji: roboty budowlane polegające na wykonaniu etapu
IX-go budowy Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach na dz. nr 618/33 obręb 0009 Mysłakowice, obejmującego:
1) Zagospodarowanie terenu (drogi, architektura):
a) dostawę i montaż wiaty śmietnikowej,
b) dostawę i montaż masztów – 3 kpl.;
c) wykonanie ogrodzenia placów zabaw z trzema furtkami,
d) dostawę i montaż małej architektury:
1. ławki – 25 szt.
2. kosze na śmieci – 10 szt.
3. stojaków na rowery – 40 stanowisk;
4. tablic informacyjnych wg wytycznych zamawiającego o wymiarach 80x120 cm – 9 kpl;
e) wycieraczki zewnętrzne - 9 kpl.;
f) wyrównanie terenu przy istniejącej siłowni zewnętrznej poprzez wykonanie nawierzchni trawiastej - 800 m2,
g) wykonanie chodnika siłowni zewnętrznej – 34 m2;
h) wykonanie chodników przy budynku wzdłuż placów zabaw;
2) Instalacje sanitarne – zagospodarowanie terenu:
Podłączenie odwodnienia przy Sali sportowej;

3) Instalacje elektryczne – zagospodarowanie terenu:
Dostawa i montaż ZK wraz z oświetleniem zewnętrznym punkty: ZKO/3/6, ZKO/3/8, 0T5/O1 (5 punktów oświetleniowych), ZKO/1/1, ZKO/1/2, ZKO/1/3, ZKO/1/4, ZKO/1/5, ZKO/1/6, ZKO/1/7, ZKO/1/8, ZKO/1/9, ZKO/1/10, ZKO/1/11, ZKO/1/12, ZKO/1/13, ZKO/1/14, ZKO/1/15, ZKO/1/16;

4) Branża Architektoniczno-budowlana – budynek:
Wykonanie kompletnego wykończeniu wewnętrznego dla części budynku opisanego osiami od B.01 do B.10; w tym szczególnie:
a) wykonanie okładzin podłogowych wraz z cokołami w tym okładzin schodów;
b) wykonanie wszelkich sufitów podwieszanych, obudów i wraz z rewizjami i infrastrukturą instalacyjną;
c) wykonanie powłok malarskich ścian w tym impregnacja powłok betonowych;
d)wykonanie okładzin ścian w tym luster wklejanych;
e) wykonanie ślusarki/stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z wyposażeniem;
f) wykonanie ścianek kabin sanitarnych;
g) dostawa wyposażenia pomieszczeń sanitarno-higienicznych
h) dostawa i montaż „białego montażu” urządzeń sanitarnych wraz z bateriami;
i) dostawa i montaż wyposażenia sanitarnego;
j) wykonanie informacji wizualnej budynku;
k) wykonanie balustrad schodowych;
l) dostawę i montaż odbojnic i zabudów grzejników;
m) demontaż ścian na obu poziomach budynku dzielących hol i korytarz od użytkowanej części budynku;
n) w osiach B.01 – B.10 należy dostosować istniejącą ślusarkę drzwiową w klamki antypaniczne;
o) oznakowanie;
p) dostawa i montaż sprzętu gaśniczego;
r) opracowanie scenariusza pożarowego;
s) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku w osiach B.01 – B.10 wraz z zagospodarowaniem terenu dz. nr 618/33.

5) Instalacje sanitarne – budynek
a) wykonanie kompletnej wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji budynku w osiach od B.01 do B.10;
b) wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej ppoż. wraz z skrzynkami hydrantowymi z wężem dla obejmującej wyposażenie i zabezpieczenie całego obiektu;
c) wykonanie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej budynku w osiach od B.01 do B.10;
d) wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej w osiach od B.01 do B.10;
e) wykonanie instalacji ogrzewania wraz z montażem grzejników w osiach od B.01 do B.10;
f) wyposażenie toalet (min. mydelniczki, kosze itp.);

6) Instalacje elektryczne – budynek
a) Montaż instalacji wewnętrznych między osiami B.01 - B.10;
1. Instalacje gniazd wtykowych, wypustów zasilających;
2. Instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego;
3. Instalacja nagłośnienia;
4. Instalacja SSWIN, instalacja CCTV w zakresie osi B.01 - B.10;
5. Instalacja LAN;
6. Montaż koryt kablowych;
7. instalacja połączeń wyrównawczych
b) Okablowanie instalacji rolet wraz z urządzeniami sterującymi pozwalające na kompatybilne funkcjonowanie w ramach istniejącego systemu z częścią zarządzającą znajdującą się w segmencie „I” obiektu w osiach od B.01 do B.10;
c) Montaż kompletnej instalacji oddymiania grawitacyjnego klatki schodowej wraz z zasileniem dla części budynku „I” w osiach od B.01 do B.10;

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023, poz. 1605 z późn. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242310,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.