eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra KalwariaŻłobek w Górze Kalwarii program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH + w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny maluch 2022- 2029



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Żłobek w Górze Kalwarii program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH + w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny maluch 2022- 2029

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRA KALWARIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 4843430

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gorakalwaria.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Żłobek w Górze Kalwarii program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH + w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny maluch 2022- 2029

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8e3a532-12b6-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050173/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Żłobek w Górze Kalwarii - program rozwoju instytucji opieki nad dziecmi w wieku do lat 3 MALUCH + (dokumentacja)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH +” w ramach „Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny maluch 2022 - 2029” (dawniej MALUCH + 2022 – 2029)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325722

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAP.271.12.2024.ASK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162601,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem, w imieniu zamawiającego, pozwolenia na budowę żłobka w Górze Kalwarii dla zadania inwestycyjnego pn. „Żłobek w Górze Kalwarii w ramach „Programu
rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH + 2022 - 2029”, na działkach nr ew. 41/2, 41/4, 41/3, 40/2, 40/4, 40/3 obręb 13 – 02 jedn. ew. 141801_4 Góra Kalwaria.
Dokumentacja projektowa musi:
- spełniać standard architektoniczny, określony w załączniku nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równowartościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021 – 2027,
- zapewniać dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami poprzez stosowanie uniwersalnego projektowania lub racjonalnych usprawnień, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2022 r. poz. 2240),
- spełniać standardy dotyczące wymagań lokalowych i sanitarnych dotyczących żłobków i klubów dziecięcych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz w aktach wykonawczych do tej ustawy.
W ramach zamówienia zamawiający wymaga wykonania:
1. koncepcji lokalizacji żłobka, placu zabaw, drogi wewnętrznej i miejsc postojowych z uwzględnieniem rezerwy terenu pod ewentualną budowę szkoły na 400 uczniów z 4 oddziałami przedszkolnymi i z salą gimnastyczną o wymiarach boiska 12 x 24 m, boiska przyszkolnego i placu zabaw (dla szkoły).
Koncepcję zagospodarowania terenu należy przedstawić zamawiającemu min. w 2 wariantach.
2. koncepcji żłobka uwzględniającą niżej wymienione założenia:
- budynek parterowy o powierzchni zabudowy ok. 900 m2 i powierzchni użytkowej ok. 730 m2,
- sześć sal pobytu dziennego (15 dzieci w sali po ok. 50 m2 każda),
- dwa pomieszczenia dla matki z dzieckiem o pow. ok. 15 m2 każde,
- dwa pomieszczenia wózkowni o pow. ok. 8 m2 każde,
- jedno pomieszczenie socjalne o pow. ok. 15 m2,
- jedna szatnia dla personelu o pow. ok. 10 m2,
- sześć pomieszczeń na leżaki o pow. ok. 5 m2 każde,
- sześć łazienek dla dzieci o pow. ok. 6 m2 każda,
- wc dla personelu:
• jedno wc damskie o pow. ok. 3 m2,
• jedno wc męskie o pow. ok. 3 m2,
- jedno pomieszczenie wc dla niepełnosprawnych o pow. ok. 7 m2,
- jedno pomieszczenie wc dla pracowników kuchni o pow. ok. 5 m2,
- sekretariat o pow. ok. 20 m2,
- pokój dyrektora o pow. ok. 15 m2,
- szatnia – dwa pomieszczenia o pow. ok. 30 m2 każde,
- pomieszczenie gospodarcze o pow. ok. 5 m2,
- pokój dla konserwatora o pow. ok. 10 m2,
- pokój intendenta o pow. ok. 10 m2,
- magazyn na środki czystości o pow. ok. 15 m2,
- pralnia i brudownik o pow. ok. 15 m2,
- kuchnia wraz z kuchnią mleczną oraz z zapleczem o łącznej pow. ok. 131 m2 w tym:
• magazyn urządzeń chłodniczych o pow. ok. 4 m2,
• magazyn produktów suchych o pow. ok. 4 m2,
• magazyn ogólny - ok. 8 m2,
• obieralnia - ok. 15 m2,
• pomieszczenie na odpadki - ok. 5 m2,
• zmywalnia - ok. 40 m2,
• kuchnia - ok. 50 m2,
• szatnia dla personelu kuchennego o pow. ok. 5 m2,
- 20 miejsc parkingowych w tym 1 miejsce dla osób niepełnosprawnych o łącznej powierzchni ok. 170 m2,
- placu zabaw o pow. ok. 200 m2,
- droga wewnętrzna o szer. ok. 12 m na długości ok. 350 m,
Koncepcję żłobka należy przedstawić zamawiającemu min. w 2 wariantach w terminie 60 dni od podpisania umowy.
Każda z koncepcji powinna zawierać:
- opis techniczny
- projekt zagospodarowania terenu
- wizualizację
- wstępny kosztorys inwestorski.

Zamawiający dopuszcza budowę w technologii modułowej

Po zatwierdzeniu koncepcji przez zamawiającego należy:
1. zaprezentować przygotowane koncepcje na spotkaniu z radnymi i mieszkańcami
2. opracować dokumentację projektowo – kosztorysową na budowę żłobka na podstawie zaakceptowanej koncepcji
3. uzyskać, w imieniu zamawiającego, pozwolenie na budowę żłobka

Zakres dokumentacji do wykonania:
1. mapy do celów projektowych
2. projekty budowlane i techniczne:
 opis techniczny całego zamierzenia budowlanego
 dokumentację techniczną badań gruntu
 projekt zagospodarowanie terenu
 projekt architektoniczno - budowlany
 projekt konstrukcji
 projekty instalacji wewnętrznych w budynku
 wod. – kan.
 c.o. – sposób ogrzewania wg propozycji projektanta po wykonaniu analizy kosztów ogrzewania budynku dla dostępnych źródeł ogrzewania
 elektryczną
 wentylacja mechaniczna
 klimatyzacja
 teletechniczna zawierająca instalację telewizyjną, monitoring, sieć telefoniczną pomiędzy salami bez wyjścia na zewnątrz; wyjście na zewnątrz z sekretariatu i gabinetu dyrektora; sieć komputerową
 odgromowa
 gazowa
 technologiczne
 projekt instalacji zewnętrznej oświetlenia terenu
 projekty sieci zewnętrznych i przyłączy: wod. – kan., kanalizacji deszczowej, energetycznej, gazowej, teletechnicznej
 projekty dróg, miejsc postojowych, placów, chodników, zieleni, placu zabaw – teren przeznaczony do funkcjonowania żłobka z uwzględnieniem nawierzchni bezpiecznej i wyposażeniem placu zabaw
 projekty aranżacji wnętrz pomieszczeń wraz z wyposażeniem i kolorystyką
 projekt technologii kuchni, spełniający wymagania HACCP, uzgodniony przez rzeczoznawcę ds. Sanepid
 projekty specjalistyczne związane ze specyfiką zamierzenia budowlanego
 projekty detali architektonicznych
 projekt kolorystyki elewacji
4. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (branżami)
5. przedmiary robót – każda branża wraz z wyposażeniem
6. kosztorys inwestorski szczegółowy – każda branża wraz z wyposażeniem
8. charakterystyka energetyczna obiektu
9. zbiorcze zestawienie kosztów
10. wszelkie wymagane uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę
11. pozwolenie na budowę.
Uwaga:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia dziennika korespondencji urzędowej, dotyczącej uzyskiwania wszelkich uzgodnień, decyzji administracyjnych itp., który będzie zawierał informacje dotyczące daty wystąpienia z wnioskiem oraz daty uzyskania odpowiedzi właściwego organu.
2. Dokumentacja w trakcie opracowania oraz przed oddaniem powinna być przedstawiana na radach technicznych organizowanych w siedzibie Zamawiającego co najmniej raz w miesiącu. Zamawiający dopuszcza rady budowy w trybie on – line.
3. Dokumentację projektową (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekty techniczne) należy wykonać w 5 jednobrzmiących egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w programie ogólnodostępnym z rozszerzeniem .pdf. Projekty techniczne w 5 egz.
Każdy komplet dokumentacji powinien być oddzielnie spakowany w pojemniki umożliwiające łatwe przenoszenie (z uchwytami), na opakowaniach czytelny spis załączników, wszystkie komplety i załączniki ponumerowane.
Należy przewidzieć wykonanie dodatkowych egzemplarzy niezbędnych do uzyskania uzgodnień (np.: z eksploatatorem sieci energetycznej itp.).
Przedmiar i szczegółowy kosztorys inwestorski z rozbiciem na poszczególne branże oraz etapy realizacyjne należy wykonać w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie .ath i .pdf.
Zbiorcze zestawienie kosztów - 2 egz.
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy wykonać w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie .pdf.
W przypadku nanoszenia jakichkolwiek poprawek na etapie uzyskiwania pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o nie wnoszeniu sprzeciwu wobec wykonania robót budowlanych poprawki te powinny być naniesione we wszystkich egzemplarzach dokumentacji projektowej w wersji papierowej i elektronicznej.
Wersja elektroniczna ma dokładnie odpowiadać wersji papierowej, na co Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wersję elektroniczną jako skan dokumentacji (pdf) należy wykonać po sprawdzeniu i zatwierdzeniu dokumentacji przez Gminę oraz uzyskaniu decyzji pozwolenia na budowę. Dokumentacja w formie elektronicznej powinna być czytelna przy zachowaniu jak najmniejszego rozmiaru plików. Maksymalny rozmiar pliku nie może być większy niż 10MB. Użyty format plików powinien umożliwiać wydruk rysunków w skali.
Wersję elektroniczną opracowań należy dostarczyć na płycie CD lub innym nośniku– 1 egz.

4. Projekty, kosztorysy i przedmiary należy opracować z uwzględnieniem Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – rozwiązań technicznych nie można opisywać przez wskazanie np. znaków towarowych, patentów.
W przypadku zastosowania jakiegokolwiek znaku towarowego w dokumentacji zarówno projektowej, jak i kosztorysowej, zamawiający wymaga przygotowania dokumentu zawierającego spis znaków towarowych oraz stron, na których się znajdują oraz przygotowania wykazu parametrów równoważności, które będą weryfikowane na etapie postępowania przetargowego
5. Zakres, treść i forma dokumentacji projektowo – kosztorysowej musi w szczególności zapewnić możliwość:
- przeprowadzenia przetargu na roboty zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
- uzyskania (bez dodatkowych projektów i opracowań) kompletnego – nadającego się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem obiektu
- wydatkowania środków przeznaczonych na realizację i późniejszą eksploatację obiektu w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów.
6. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego:
- uczestnictwa w przetargu na wykonanie robót poprzez udzielanie odpowiedzi do 3 dni roboczych na wszystkie pytania oferentów zgłoszone drogą e-mailową Wykonawcy przez Zamawiającego;
- uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji inwestycji
- uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej zgłaszanych przez Zamawiającego.
7. Wymagana jest wizja w terenie w celu ustalenia warunków wykonywania robót.

KOD CPV 71.22.00.00-6
71.24.20.00-6

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159408,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594090,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159408,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZENERIS PROJEKTY S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781443077

7.3.3) Ulica: Paderewskiego

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-770

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159408,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.