Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00325722/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
- 2024/BZP 00333535/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Żłobek w Górze Kalwarii program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH + w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny maluch 2022- 2029
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRA KALWARIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 4843430
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gorakalwaria.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Żłobek w Górze Kalwarii program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH + w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny maluch 2022- 20292.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8e3a532-12b6-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050173/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Żłobek w Górze Kalwarii - program rozwoju instytucji opieki nad dziecmi w wieku do lat 3 MALUCH + (dokumentacja)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH +” w ramach „Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny maluch 2022 - 2029” (dawniej MALUCH + 2022 – 2029)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325722
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAP.271.12.2024.ASK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem, w imieniu zamawiającego, pozwolenia na budowę żłobka w Górze Kalwarii dla zadania inwestycyjnego pn. „Żłobek w Górze Kalwarii w ramach „Programu
rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH + 2022 - 2029”, na działkach nr ew. 41/2, 41/4, 41/3, 40/2, 40/4, 40/3 obręb 13 – 02 jedn. ew. 141801_4 Góra Kalwaria.
Dokumentacja projektowa musi:
- spełniać standard architektoniczny, określony w załączniku nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równowartościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021 – 2027,
- zapewniać dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami poprzez stosowanie uniwersalnego projektowania lub racjonalnych usprawnień, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2022 r. poz. 2240),
- spełniać standardy dotyczące wymagań lokalowych i sanitarnych dotyczących żłobków i klubów dziecięcych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz w aktach wykonawczych do tej ustawy.
W ramach zamówienia zamawiający wymaga wykonania:
1. koncepcji lokalizacji żłobka, placu zabaw, drogi wewnętrznej i miejsc postojowych z uwzględnieniem rezerwy terenu pod ewentualną budowę szkoły na 400 uczniów z 4 oddziałami przedszkolnymi i z salą gimnastyczną o wymiarach boiska 12 x 24 m, boiska przyszkolnego i placu zabaw (dla szkoły).
Koncepcję zagospodarowania terenu należy przedstawić zamawiającemu min. w 2 wariantach.
2. koncepcji żłobka uwzględniającą niżej wymienione założenia:
- budynek parterowy o powierzchni zabudowy ok. 900 m2 i powierzchni użytkowej ok. 730 m2,
- sześć sal pobytu dziennego (15 dzieci w sali po ok. 50 m2 każda),
- dwa pomieszczenia dla matki z dzieckiem o pow. ok. 15 m2 każde,
- dwa pomieszczenia wózkowni o pow. ok. 8 m2 każde,
- jedno pomieszczenie socjalne o pow. ok. 15 m2,
- jedna szatnia dla personelu o pow. ok. 10 m2,
- sześć pomieszczeń na leżaki o pow. ok. 5 m2 każde,
- sześć łazienek dla dzieci o pow. ok. 6 m2 każda,
- wc dla personelu:
• jedno wc damskie o pow. ok. 3 m2,
• jedno wc męskie o pow. ok. 3 m2,
- jedno pomieszczenie wc dla niepełnosprawnych o pow. ok. 7 m2,
- jedno pomieszczenie wc dla pracowników kuchni o pow. ok. 5 m2,
- sekretariat o pow. ok. 20 m2,
- pokój dyrektora o pow. ok. 15 m2,
- szatnia – dwa pomieszczenia o pow. ok. 30 m2 każde,
- pomieszczenie gospodarcze o pow. ok. 5 m2,
- pokój dla konserwatora o pow. ok. 10 m2,
- pokój intendenta o pow. ok. 10 m2,
- magazyn na środki czystości o pow. ok. 15 m2,
- pralnia i brudownik o pow. ok. 15 m2,
- kuchnia wraz z kuchnią mleczną oraz z zapleczem o łącznej pow. ok. 131 m2 w tym:
• magazyn urządzeń chłodniczych o pow. ok. 4 m2,
• magazyn produktów suchych o pow. ok. 4 m2,
• magazyn ogólny - ok. 8 m2,
• obieralnia - ok. 15 m2,
• pomieszczenie na odpadki - ok. 5 m2,
• zmywalnia - ok. 40 m2,
• kuchnia - ok. 50 m2,
• szatnia dla personelu kuchennego o pow. ok. 5 m2,
- 20 miejsc parkingowych w tym 1 miejsce dla osób niepełnosprawnych o łącznej powierzchni ok. 170 m2,
- placu zabaw o pow. ok. 200 m2,
- droga wewnętrzna o szer. ok. 12 m na długości ok. 350 m,
Koncepcję żłobka należy przedstawić zamawiającemu min. w 2 wariantach w terminie 60 dni od podpisania umowy.
Każda z koncepcji powinna zawierać:
- opis techniczny
- projekt zagospodarowania terenu
- wizualizację
- wstępny kosztorys inwestorski.
Zamawiający dopuszcza budowę w technologii modułowej
Po zatwierdzeniu koncepcji przez zamawiającego należy:
1. zaprezentować przygotowane koncepcje na spotkaniu z radnymi i mieszkańcami
2. opracować dokumentację projektowo – kosztorysową na budowę żłobka na podstawie zaakceptowanej koncepcji
3. uzyskać, w imieniu zamawiającego, pozwolenie na budowę żłobka
Zakres dokumentacji do wykonania:
1. mapy do celów projektowych
2. projekty budowlane i techniczne:
opis techniczny całego zamierzenia budowlanego
dokumentację techniczną badań gruntu
projekt zagospodarowanie terenu
projekt architektoniczno - budowlany
projekt konstrukcji
projekty instalacji wewnętrznych w budynku
wod. – kan.
c.o. – sposób ogrzewania wg propozycji projektanta po wykonaniu analizy kosztów ogrzewania budynku dla dostępnych źródeł ogrzewania
elektryczną
wentylacja mechaniczna
klimatyzacja
teletechniczna zawierająca instalację telewizyjną, monitoring, sieć telefoniczną pomiędzy salami bez wyjścia na zewnątrz; wyjście na zewnątrz z sekretariatu i gabinetu dyrektora; sieć komputerową
odgromowa
gazowa
technologiczne
projekt instalacji zewnętrznej oświetlenia terenu
projekty sieci zewnętrznych i przyłączy: wod. – kan., kanalizacji deszczowej, energetycznej, gazowej, teletechnicznej
projekty dróg, miejsc postojowych, placów, chodników, zieleni, placu zabaw – teren przeznaczony do funkcjonowania żłobka z uwzględnieniem nawierzchni bezpiecznej i wyposażeniem placu zabaw
projekty aranżacji wnętrz pomieszczeń wraz z wyposażeniem i kolorystyką
projekt technologii kuchni, spełniający wymagania HACCP, uzgodniony przez rzeczoznawcę ds. Sanepid
projekty specjalistyczne związane ze specyfiką zamierzenia budowlanego
projekty detali architektonicznych
projekt kolorystyki elewacji
4. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (branżami)
5. przedmiary robót – każda branża wraz z wyposażeniem
6. kosztorys inwestorski szczegółowy – każda branża wraz z wyposażeniem
8. charakterystyka energetyczna obiektu
9. zbiorcze zestawienie kosztów
10. wszelkie wymagane uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę
11. pozwolenie na budowę.
Uwaga:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia dziennika korespondencji urzędowej, dotyczącej uzyskiwania wszelkich uzgodnień, decyzji administracyjnych itp., który będzie zawierał informacje dotyczące daty wystąpienia z wnioskiem oraz daty uzyskania odpowiedzi właściwego organu.
2. Dokumentacja w trakcie opracowania oraz przed oddaniem powinna być przedstawiana na radach technicznych organizowanych w siedzibie Zamawiającego co najmniej raz w miesiącu. Zamawiający dopuszcza rady budowy w trybie on – line.
3. Dokumentację projektową (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekty techniczne) należy wykonać w 5 jednobrzmiących egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w programie ogólnodostępnym z rozszerzeniem .pdf. Projekty techniczne w 5 egz.
Każdy komplet dokumentacji powinien być oddzielnie spakowany w pojemniki umożliwiające łatwe przenoszenie (z uchwytami), na opakowaniach czytelny spis załączników, wszystkie komplety i załączniki ponumerowane.
Należy przewidzieć wykonanie dodatkowych egzemplarzy niezbędnych do uzyskania uzgodnień (np.: z eksploatatorem sieci energetycznej itp.).
Przedmiar i szczegółowy kosztorys inwestorski z rozbiciem na poszczególne branże oraz etapy realizacyjne należy wykonać w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie .ath i .pdf.
Zbiorcze zestawienie kosztów - 2 egz.
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy wykonać w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie .pdf.
W przypadku nanoszenia jakichkolwiek poprawek na etapie uzyskiwania pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o nie wnoszeniu sprzeciwu wobec wykonania robót budowlanych poprawki te powinny być naniesione we wszystkich egzemplarzach dokumentacji projektowej w wersji papierowej i elektronicznej.
Wersja elektroniczna ma dokładnie odpowiadać wersji papierowej, na co Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wersję elektroniczną jako skan dokumentacji (pdf) należy wykonać po sprawdzeniu i zatwierdzeniu dokumentacji przez Gminę oraz uzyskaniu decyzji pozwolenia na budowę. Dokumentacja w formie elektronicznej powinna być czytelna przy zachowaniu jak najmniejszego rozmiaru plików. Maksymalny rozmiar pliku nie może być większy niż 10MB. Użyty format plików powinien umożliwiać wydruk rysunków w skali.
Wersję elektroniczną opracowań należy dostarczyć na płycie CD lub innym nośniku– 1 egz.
4. Projekty, kosztorysy i przedmiary należy opracować z uwzględnieniem Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – rozwiązań technicznych nie można opisywać przez wskazanie np. znaków towarowych, patentów.
W przypadku zastosowania jakiegokolwiek znaku towarowego w dokumentacji zarówno projektowej, jak i kosztorysowej, zamawiający wymaga przygotowania dokumentu zawierającego spis znaków towarowych oraz stron, na których się znajdują oraz przygotowania wykazu parametrów równoważności, które będą weryfikowane na etapie postępowania przetargowego
5. Zakres, treść i forma dokumentacji projektowo – kosztorysowej musi w szczególności zapewnić możliwość:
- przeprowadzenia przetargu na roboty zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
- uzyskania (bez dodatkowych projektów i opracowań) kompletnego – nadającego się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem obiektu
- wydatkowania środków przeznaczonych na realizację i późniejszą eksploatację obiektu w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów.
6. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego:
- uczestnictwa w przetargu na wykonanie robót poprzez udzielanie odpowiedzi do 3 dni roboczych na wszystkie pytania oferentów zgłoszone drogą e-mailową Wykonawcy przez Zamawiającego;
- uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji inwestycji
- uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej zgłaszanych przez Zamawiającego.
7. Wymagana jest wizja w terenie w celu ustalenia warunków wykonywania robót.
KOD CPV 71.22.00.00-6
71.24.20.00-6
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159408,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594090,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159408,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZENERIS PROJEKTY S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781443077
7.3.3) Ulica: Paderewskiego
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-770
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159408,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31INNE PRZETARGI Z GÓRY KALWARII
- Odławianie, zapewnienie opieki i przygotowanie do adopcji bezdomnych zwierząt w schronisku dla zwierząt pochodzących z terenu Gminy Góra Kalwaria
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 r.
- Wynajem, montaż, obsługa i eksploatacja oraz demontaż zadaszonego lodowiska w sezonie zimowym 2024/2025 dla Ośrodka Sportu i Rekreacji w Górze Kalwarii.
- Przygotowywanie, wydawanie na miejscu i dowóz gorących posiłków klientom Ośrodka w ramach realizacji decyzji przyznających posiłek, w rejonach ujętych w gminie Góra Kalwaria /3 części zamówienia/"
więcej: przetargi w Górze Kalwarii »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg w Gminie Jonkowo
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla: Zadanie I - "Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 28 w m. Raba Niżna" Zadanie II - "Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 28 w m. Kasina Wielka"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont Budynku nr 2 w zakresie parteru i II piętra wraz ze zmianą sposobu użytkowania
- Przygotowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ul. Marszałkowskiej na odc. ul. Królewska - ul. Złota - prace przygotowawcze...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.