Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00421285/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont I i II piętra budynku Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: POW 10/16
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447242311
1.5.8.) Numer faksu: 447242311
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14ca3cad-316e-43a5-b9f8-c83c818552c91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont I i II piętra budynku Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14ca3cad-316e-43a5-b9f8-c83c818552c9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421285
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.1.21.2024.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 293871 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe,
2) przygotowanie istniejących tynków,
3) renowacja oryginalnych drzwi do pomieszczeń biurowych i sali obrad,
4) usunięcie lamperii z tynków mozaikowych,
5) wykonanie nowych lamperii/tynków w miejscu usuniętych tynków mozaikowych,
6) malowanie ścian i sufitów,
7) wymiana posadzek - montaż oznakowania na posadzkach,
8) likwidacja gablot i zabudowy na ubrania wierzchnie przy sali posiedzeń,
9) wykonanie nowej zabudowy na ubrania wierzchnie,
10) oświetlenie sufitowe – wymiana opraw,
11) oświetlenie galerii obrazów,
12) montaż systemu zawiesi do galerii obrazów,
13) montaż nowych osłon grzejnikowych,
14) dostawa i ustawienie mebli – siedziska (pufy, krzesła) i stoliki,
15) wpisanie istniejących szaf w nową przestrzeń,
Do usunięcia przeznacza się: tynki mozaikowe na lamperiach, drewniane osłony grzejnikowe posadzki (płytki) z gresu meblościanka na puchary i zabudowa na ubrania wierzchnie.
Umowa obejmuje prace związane z remontem I piętra oraz całą klatką schodową (parter-II piętro). Z zakresu wyłączone są prace budowlane i dostawy mebli związane z II piętrem.
Zamawiający wymaga aby dostarczane meble i wyposażenie były zgodne co do formy, wymiarów, funkcjonalności , materiałowi kolorystyki z zamontowanymi i rozmieszczonymi na parterze budynku. W przypadku braku na rynku zamawiający dopuszcza zmianę po wcześniejszym uzgodnieniu produktu.
Zamawiający wymaga aby wykonawca w ramach zamówienia dokonał wymieniany 5 grzejników żeliwnych wraz z głowicami termostatycznymi.
Kolorystykę, wozy, wyposażenie, oświetlenie oraz docelową ich ilość, należy przed wykonaniem, wbudowaniem, dostawą uzgodnić z Zamawiającym.
Szczegółowo przedmiot zamówienia i jego parametry, technologię i sposób realizacji opisuje dokumentacja projektowa, techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się z dniem protokolarnego przekazania terenu robót budowlanych wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIAW imieniu Zamawiającego jakim jest Gmina Miasto Tomaszów Mazowiecki mając na względzie art. 255 pkt 3 i 260 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych przekazuję informację o unieważnieniu postępowania zawiadamiając o tym fakcie wykonawców, a także udostępniając tę informację, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Do dnia 7-08-2024 r. tj. upływu terminu składania ofert wpłynęła 1 oferta zgodnie z poniższym:
Nazwa Firmy (imiona, nazwiska) i adres Wykonawcy Cena
złotych brutto Termin gwarancji
1. Marcin Pietrzyk MARBUD, Ul. Nowowiejska 4/6
97-200 Tomaszów Maz., NIP: 7731670983
395 756,67 5 lat
Kwota, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia -
300 000,00 zł brutto
- szacunkowa wartość zamówienia netto PLN: 293 871,00
- szacunkowa wartość brutto: 361 461,33
- kwota w przeliczeniu na euro: 63 373,88
Stosownie do wskazanego art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający - unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych.
W niniejszym postępowaniu oferta znacznie przewyższa środki jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania i na dzień niniejszej informacji o unieważnieniu nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty.
Ustawodawca w przywołanym przepisie wyraźnie dopuścił możliwość zwiększenia kwoty pokrycia finansowego w związku z wyborem oferty. Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na uznaniu zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel.
Zatem zamawiający niema obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Tym samym zamawiający nie ma również obowiązku badania i oceniania ofert, gdyż takie działanie jest niecelowe, bo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395756,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395756,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Zakup samochodu dla Zarządu Dróg Powiatowych
- Modernizacja pomieszczeń sanitarnych oraz adaptacja pomieszczenia pompowni na szatnię dla pracowników Domu przy ul. Farbiarskiej 27/29
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego
- Zimowe utrzymanie chodników na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich na terenie powiatu tomaszowskiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Rozbiórka przepustu, budowa mostu, budowa mostu tymczasowego wraz z gruntownymi dojściami, remont dojazdów na potoku Wielopolanka w m. Wielopole w ciągu drogi gminnej
- "Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury".
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- Remont łazienek w budynku dydaktycznym (szkola) ZSLiE w Brynku.
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Przysusze.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.