eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliskaRemont dróg wraz z modernizacją oraz budową chodników w Gminie Kaliska



Ogłoszenie z dnia 2023-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg wraz z modernizacją oraz budową chodników
w Gminie Kaliska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kaliska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 2

1.5.2.) Miejscowość: Kaliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585889201

1.5.8.) Numer faksu: 585889206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaliska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg wraz z modernizacją oraz budową chodników
w Gminie Kaliska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c75619f-4906-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456235

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019675/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja chodnika przy ulicy Krzywej w Kaliskach

1.1.2 Utwardzenie ul. Okrężnej w Kaliskach

1.1.3 Utwardzenie drogi w miejscowości Okoninki

1.1.4 Utwardzenie drogi w miejscowości Czarne

1.1.5 Utwardzenie ul. Akacjowa w miejscowości Dąbrowa

1.1.6 Utwardzenie ulicy Gajowej we Franku

1.1.7 Utwardzenie drogi w miejscowości Łążek

1.1.8 Budowa chodnika przy ulicy Południowej w miejscowości Piece

1.1.9 Utwardzenie ulicy Poprzecznej płytami yomb w miejscowosci Piece

1.1.10 Utwardzenie dróg gminnych w miejscowości Studzienice

1.1.14 Wykonanie utwardzenia terenu wokół stawu w miejscowości Piece

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378843

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 475800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część I- Modernizacja chodnika przy ulicy Krzywej w Kaliskach
Przedmiotem inwestycji jest remont chodnika na ulicy Krzywej w Kaliskach na długości 100 metrów
bieżącej długości i szerokości 1,5 m, polegające na wymianie starej nawierzchni z prefabrykowanych
elementów betonowych na kostkę brukową. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukania
punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem oraz uzyskać na koszt wykonawcy
niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych niezbędnych opracować . Powierzchnia projektowanego
remontu wynosi 150 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gruntowej ulicy Okrężnej w miejscowości Kaliska na długości
70 metrów bieżącej długości i szerokości 4m , polegające na budowie nawierzchni utwardzonej z płyt
YOMB w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót
należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem oraz
uzyskać na koszt wykonawcy niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych niezbędnych opracować .
Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 280 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 43800,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gruntowej w miejscowości Okoninki na długości 110
metrów bieżącej długości i szerokości 4m , polegające na budowie nawierzchni utwardzonej z płyt
YOMB w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót
należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem oraz
uzyskać na koszt wykonawcy niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych niezbędnych opracować .
Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 440 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 74700,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gruntowej w miejscowości Czarne na długości 35 metrów
bieżącej długości i szerokości 4m , polegające na budowie nawierzchni utwardzonej z płyt YOMB w
istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy
dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem oraz uzyskać na
koszt wykonawcy niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych niezbędnych opracować . Powierzchnia
projektowanego utwardzenia wynosi 140 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 21400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gruntowej w miejscowości Dąbrowa – ulica Akacjowa na
długości 80 metrów bieżącej długości i szerokości 3,5 m , polegające na budowie nawierzchni
utwardzonej z płyt YOMB w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed
wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych
przedsięwzięciem oraz uzyskać na koszt wykonawcy niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych
niezbędnych opracować . Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 280 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 45700,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gruntowej w miejscowości Frank – ulica Gajowa na długości
130 metrów bieżącej długości i szerokości 4 m , polegające na budowie nawierzchni utwardzonej z płyt
YOMB w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót
należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem oraz
uzyskać na koszt wykonawcy niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych niezbędnych opracować .
Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 520 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 84000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gruntowej w miejscowości Łążek na długości 80 metrów
bieżącej długości i szerokości 4 m , polegające na budowie nawierzchni utwardzonej z płyt YOMB w
istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy
dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem oraz uzyskać na
koszt wykonawcy niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych niezbędnych opracować . Powierzchnia
projektowanego utwardzenia wynosi 320 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycjI

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 48500,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest remont chodnika na ulicy Południowej w Piecach na długości 60 metrów
bieżącej długości i szerokości 1,5 m, polegające na wymianie starej nawierzchni z prefabrykowanych
elementów betonowych na kostkę brukową koloru żółtego . Przed wykonaniem robót należy dokonać
odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem oraz uzyskać na koszt
wykonawcy niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych niezbędnych opracować . Powierzchnia
projektowanego remontu wynosi 90 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gruntowej w miejscowości Piece – ulica Poprzeczna na
długości 40 metrów bieżącej długości i szerokości 4 m , polegające na budowie nawierzchni
utwardzonej z płyt YOMB w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed
wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych
przedsięwzięciem oraz uzyskać na koszt wykonawcy niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych
niezbędnych opracować . Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 160 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gruntowej w miejscowości Studzienice – ulica Wrzosowa
na długości 50 metrów bieżącej długości i szerokości 4 m , polegające na budowie nawierzchni
utwardzonej z płyt YOMB w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed
wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych
przedsięwzięciem oraz uzyskać na koszt wykonawcy niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych
niezbędnych opracować . Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 200 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 33700,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gruntowej ulicy Bocznej w Piecach na długości 30 metrów
bieżącej długości i szerokości 3,5 m, polegające na wymianie starej nawierzchni z tłucznia kamiennego
na kostkę brukową. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych
nieruchomości objętych przedsięwzięciem oraz uzyskać na koszt wykonawcy niezbędne zezwolenia,
zaświadczeń, innych niezbędnych opracować . Powierzchnia projektowanego remontu wynosi 105 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszymopracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32372,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70394,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32372,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.U.H.MICHAŁ WATRAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552043487

7.3.3) Ulica: Łąg Kolonia 20

7.3.4) Miejscowość: Łąg Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 89-652

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32372,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39760,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54021,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39760,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.U.H.MICHAŁ WATRAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552043487

7.3.3) Ulica: Łąg Kolonia 20

7.3.4) Miejscowość: Łąg Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 89-652

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39760,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29397,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73623,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62479,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.U.H.MICHAŁ WATRAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552043487

7.3.3) Ulica: Łąg Kolonia 20

7.3.4) Miejscowość: Łąg Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 89-652

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62479,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17040,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25928,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17040,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.U.H.MICHAŁ WATRAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552043487

7.3.3) Ulica: Łąg Kolonia 20

7.3.4) Miejscowość: Łąg Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 89-652

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17040,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37773,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53593,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37773,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.U.H.MICHAŁ WATRAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552043487

7.3.3) Ulica: Łąg Kolonia 20

7.3.4) Miejscowość: Łąg Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 89-652

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37773,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71000,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95871,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37773,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.U.H.MICHAŁ WATRAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552043487

7.3.3) Ulica: Łąg Kolonia 20

7.3.4) Miejscowość: Łąg Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 89-652

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71000,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42041,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57261,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42041,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.U.H.MICHAŁ WATRAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552043487

7.3.3) Ulica: Łąg Kolonia 20

7.3.4) Miejscowość: Łąg Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 89-652

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42041,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20459,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39291,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20459,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.U.H.MICHAŁ WATRAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552043487

7.3.3) Ulica: Łąg Kolonia 20

7.3.4) Miejscowość: Łąg Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 89-652

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20459,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21584,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32107,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21584,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.U.H.MICHAŁ WATRAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552043487

7.3.3) Ulica: Łąg Kolonia 20

7.3.4) Miejscowość: Łąg Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 89-652

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21584,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26695,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38449,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21584,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.U.H.MICHAŁ WATRAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552043487

7.3.3) Ulica: Łąg Kolonia 20

7.3.4) Miejscowość: Łąg Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 89-652

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26695,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30442,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50380,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30442,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.U.H.MICHAŁ WATRAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552043487

7.3.3) Ulica: Łąg Kolonia 20

7.3.4) Miejscowość: Łąg Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 89-652

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30442,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.