eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SamborzecPrzebudowa drogi gminnej nr 373051 T, parkingu oraz budowa oświetlenia w miejscowości Samborzec



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 373051 T, parkingu oraz budowa oświetlenia w miejscowości Samborzec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Samborzec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samborzec 43

1.5.2.) Miejscowość: Samborzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-650

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158314443

1.5.8.) Numer faksu: 158314443

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@samborzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.samborzec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_samborzec/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 373051 T, parkingu oraz budowa oświetlenia w miejscowości Samborzec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6cf5cd1-2ece-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065708/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa drogi gminnej nr 373051 T, parkingu oraz budowa oświetlenia w miejscowości Samborzec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375979

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Ig.III.271.2.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2057840,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej nr 373051T, parkingu oraz budowa oświetlenia w miejscowości Samborzec.
Zamówienie obejmuje następujące zadania, powiązane ze sobą funkcjonalnie i wzajemnie się warunkujące:
1) „Przebudowa drogi gminnej nr 373051 T Samborzec- Dębiany na odcinku od km 0+000 do km 0+805”, w ramach której należy wykonać nawierzchnię jezdni asfaltowej o szerokości jezdni 6,00 m wraz z odcinkowym poboczem asfaltowym o szerokości 1,00 m. Dodatkowo roboty związane z przebudową drogi obejmują m.in. wykonanie korytowania oraz niezbędnych robót ziemnych pod poszerzenia konstrukcyjne nawierzchni jezdni, wykonaniu poboczy z kruszywa oraz wykonaniu ułożenia korytek kolejowych wraz z umocnieniem skarp.
2) „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1714 T polegającą na budowie parkingu w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 373051T, parkingu oraz budowa oświetlenia w miejscowości Samborzec” w ramach której należy wykonać m.in.: nawierzchnię z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej wraz z niezbędnymi podbudowami, niezbędne umocnienia istniejących skarp za pomocą murków żelbetowych oraz gabionowych, niezbędne rozbiórki, roboty ziemne oraz wykonać i przestawić niezbędne oznakowanie drogowe i infrastruktury drogowej.
3) „Budowa oświetlenia” w ramach której należy wykonać oświetlenie w postaci słupów oświetleniowych w liczbie 16 szt. przy ww. odcinkach drogi gminnej oraz drogi powiatowej. W zakres robót budowlanych wchodzi wykonanie m.in. oświetlenia parkingu w postaci słupów oświetleniowych od nr 1 do nr 6 przy drodze powiatowej nr 1714T oraz wykonanie słupów oświetleniowych od nr 7 do nr 16 na odcinku drogi gminnej nr 373051T. Dodatkowo w ramach wykonania oświetlenia dojdzie do wykonania poprowadzenia podziemnego kabla zasilającego, wpięcie się do istniejącego słupa elektrycznego, wykonanie szafki oświetleniowej oraz niezbędnych robót ziemnych i zabezpieczających, związanych z wykonaniem oświetlenia drogowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
2) Przedmiary robót, które stanowią załącznik nr 11 do SWZ.

2. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby dokumentacja nie posiadała odniesienia do jakichkolwiek znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Gdyby, pomimo zweryfikowania dokumentacji, pozostało w treści lub na rysunku takie oznaczenie, należy traktować je jako produkty referencyjne, które mogą być zastąpione innymi o równoważnych parametrach, nawet gdyby nie było użyte przy nich określenie „lub równoważne”. Ewentualne nazwy handlowe użyte w dokumentacji projektowej stanowiłyby definicję standardu lub typ produktu, a nie jako żądanie zaoferowania przez Wykonawców materiałów i urządzeń oferowanych przez konkretnych producentów. Za materiały i urządzenia równoważne będą uważane takie, które posiadają nie gorsze lub lepsze cechy lub parametry i spełniają podobne funkcje lub wykonane są z materiałów o podobnej charakterystyce, trwałości oraz wytrzymałości.
3. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załączniku do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w normach użytych w SWZ i w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR oraz przez zastosowanie materiałów odpowiadających danej normie. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.
4. Prace mogą rozpocząć się po:
1) braku sprzeciwu w stosunku do zgłoszenia zamiaru realizacji robót budowlanych (dotyczy zadania nr 1 określonego w części IV ust. 1 SWZ) oraz
2) uprawomocnieniu się decyzji o pozwoleniu na budowę (dotyczy zadania nr 2 i 3 określonych w części IV ust. 1 SWZ).
Zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych oraz wniosek o pozwolenie na budowę zostały złożone do Starosty Sandomierskiego przez Zamawiającego w dniu 19.06.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2100180,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3318006,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2100180,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany DARBUD Adam Darowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8660002972

7.3.3) Ulica: Długa 60

7.3.4) Miejscowość: Kłoda

7.3.5) Kod pocztowy: 28-236

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2100180,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.