Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00336677/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont ul. Fryderyka Chopina w Górze Kalwarii” (II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRA KALWARIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22/4843430
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gorakalwaria.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont ul. Fryderyka Chopina w Górze Kalwarii” (II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-469071f2-18ea-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050173/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont ul. Chopina w Górze Kalwarii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336677
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAP.271.14.2024.ASK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1622842,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odcinek drogi gminnej objęty niniejszym opracowaniem przebiega przez teren zabudowany miejscowości Góra Kalwaria.
Początek opracowania znajduje się w rejonie skrzyżowania z ul. Budowlanych. Koniec opracowania znajduje się na wysokości dz. ew. nr 4/16 z obrębu 03-02. Długość remontowanego odcinka drogi gminnej wynosi 378,5m.
Odcinek drogi gminnej przeznaczonej do remontu posiada jezdnię o nawierzchni z kostki betonowej o szerokości 6,0 m.
Chodnik znajduje się po południowej stronie ulicy, za miejscami postojowymi i posiada szerokość 2,0m oraz nawierzchnię z kostki brukowej betonowej.
Istniejące miejsca postojowe posiadają nawierzchnię z betonu asfaltowego i betonu cementowego.
Istniejące zjazdy posiadają nawierzchnię z betonu asfaltowego i kostki betonowej. Wzdłuż planowanego remontu pasa drogowego drogi gminnej przebiega naziemna linia elektroenergetyczna, naziemna linia telekomunikacyjna oraz podziemne sieci: elektroenergetyczna, telekomunikacyjna, gazowa, wodociągowa, ciepłociągowa i kanalizacja sanitarna. Zaprojektowano remont jezdni, miejsc postojowych, chodnika, zieleni, poboczy, zjazdów i progów zwalniających. Remont jezdni (na odcinku ok. 150,0 m) będzie polegał na wymianie konstrukcji nawierzchni na nową oraz odtworzeniu konstrukcji nawierzchni jezdni po likwidowanych progach zwalniających. Remont miejsc postojowych będzie polegał na wymianie konstrukcji nawierzchni na konstrukcję z kostki brukowej betonowej.
Remontowany chodnik będzie posiadał nawierzchnie z kostki brukowej betonowej. Remontowane pobocze będzie posiadało nawierzchnię z płyt ażurowych. Remontowane zjazdy będą posiadały nawierzchnię z kostki brukowej betonowej. Progi zwalniające będą posiadały długość 3,7m oraz nawierzchnię z kostki brukowej betonowej.
Remontowane również będą krawężniki, oporniki, obrzeża oraz ściek przykrawężnikowy. W przekroju normalnym droga posiada przekrój jednojezdniowy o szerokości 6,0 m i pochyleniu poprzecznym jezdni jednostronnym i dwustronnym 2,0%.
Projektowana Konstrukcja remontowanego chodnika:
• Kostka brukowa betonowa HOLLAND, kolor szary, gr. 6cm
• Podsypka cementowo-piaskowa 1:4, gr. 5 cm
• Podbudowa z kruszywa łamanego (C90/3) 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, gr. 15 cm
• Pospółka, gr. 10cm
Projektowana Konstrukcja remontowanych miejsc postojowych:
• Kostka brukowa betonowa HOLLAND, kolor szary, gr. 8cm
• Podsypka cementowo-piaskowa 1:4, gr. 5 cm
• Podbudowa z kruszywa łamanego (C90/3) 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, gr. 20 cm
• Pospółka, gr. 10cm
Projektowana Konstrukcja remontowanych zjazdów:
• Kostka brukowa betonowa BEHATON, kolor szary, gr. 8cm
• Podsypka cementowo-piaskowa 1:4, gr. 5 cm
• Podbudowa z kruszywa łamanego (C90/3) 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, gr. 20 cm
• Pospółka, gr. 10cm
Projektowana Konstrukcja remontowanych progów zwalniających U-16a:
• Kostka brukowa betonowa BEHATON, kolor czerwony, gr. 8cm
• Podsypka cementowo-piaskowa 1:4, gr. 5 cm
• Podbudowa z kruszywa łamanego (C90/3) 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, gr. 0-10cm
• Podbudowa z kruszywa łamanego (C90/3) 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, gr. 20cm
• Warstwa piasku stabilizowanego cementem Rm 2,5MPa, gr. 15cm
Projektowana Konstrukcja remontowanej jezdni i odtworzenia nawierzchni po likwidacji istniejących progów zwalniających:
• Kostka brukowa betonowa BEHATON, kolor szary, gr. 8cm
• Podsypka cementowo-piaskowa 1:4, gr. 5 cm
• Podbudowa z kruszywa łamanego (C90/3) 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, gr. 20 cm
• Pospółka, gr. 10cm
Projektowana Konstrukcja remontowanych poboczy:
• Betonowe płyty ażurowe 40x60x10cm, otwory wypełnione grysem
• Podsypka piaskowa, gr. 5cm
• Geowłóknina separacyjna na zakład min. 25cm, o wytrzymałości min. 7kN/m, wodoprzepuszczalności min. 55l/m2s oraz odporności na przebicie CBR min. 1,5kN
• Tłuczeń 31.5/63, gr. 40cm
• Geowłóknina separacyjna o wytrzymałości min. 7kN/m, wodoprzepuszczalności min. 55l/m2s oraz odporności na przebicie CBR min. 1,5kN
Projektowana Konstrukcja remontowanej zieleni:
• Humusowanie z obsianiem mieszanką traw, gr. 15cm
Krawężniki:
Przy krawędzi jezdni zaprojektowano krawężniki:
- krawężnik betonowy wystający o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem C12/15
- krawężnik betonowy obniżony o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem C12/15
- opornik betonowy obniżony o wymiarach 12x25x100 cm na ławie betonowej z oporem C12/15
Przy chodnikach zaprojektowano:
- obrzeże betonowe 8x30x100 cm ustawione na ławie betonowej z oporem C8/10
Odwodnienie elementów pasa drogowego będzie odbywało się na dotychczasowych zasadach: poprzez spadki podłużne i poprzeczne na istniejące pobocza. Dodatkowo planuje się wykonanie dwóch przykanalików kanalizacji deszczowej, przestawienie jednego słupa teletechnicznego oraz jednego słupa elektroenergetycznego.
Kod CPV 45.23.31.20-6
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także opis wymagań Zamawiającego w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia i jego odbioru określa dokumentacja techniczna (załącznik nr 10 do SWZ) oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
A. W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1213 ze zm.), zmianami w przepisach ustawy – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG (z dnia 21 grudnia 1988 r. w sprawie zbliżenia przepisów ustawowych, wykonawczych i administracyjnych państw członkowskich odnoszących się do wyrobów budowlanych) obowiązującym w pełnym zakresie od dnia 1 lipca 2013 r. i określającym warunki wprowadzenia do obrotu i udostępniania na rynku wyrobów budowlanych, przez ustanowienie zharmonizowanych zasad wdrażania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz oznakowania CE na tych wyrobach Zamawiający wymaga by wyroby/ materiały użyte do wykonania zamówienia:
a) posiadały obowiązkowe oznakowanie CE, objętych zakresem zharmonizowanej specyfikacji technicznej (tj. norm zharmonizowanych – hEN, oraz europejskich dokumentów oceny EDO) – dotychczas nieobowiązkowe,
b) posiadały deklaracje właściwości użytkowych wyrobu, która wiąże producenta w zakresie wybranych przez niego, z normy, właściwości użytkowych wyrobu, związanych z jego określonym zastosowaniem, które deklarowane jest przez tego producenta, Obowiązek sporządzania deklaracji właściwości wyrobu dla wyrobów oznakowanych CE i dostarczania jej do każdego wyrobu udostępnianego na rynku (wraz z wyrobem/materiałem na plac budowy),
c) dla materiałów nie objętych harmonizacją powinny one posiadać oznakowanie znakiem „B”.
B. Zamówienie będzie realizowanie zgodnie z polskim prawem, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.). Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
C. Umowa, która będzie zawarta w celu realizacji przedmiotowego zamówienia, przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie wyboru najkorzystniejszej oferty, której cena wynika z przedstawionej przez Wykonawcę oferty.
D. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.
E. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
F. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, materiały urządzenia wyniesie minimum 36 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego.
G. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu przed upływem terminu zakończenia robót.
H. Zamawiający określa postanowienia i wymagania do umów o podwykonawstwo w projekcie umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
I. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich (PLN).
J. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność – zarówno wobec Zamawiającego, jak i wobec osób trzecich – za szkody i inne zdarzenia powstałe w związku z wykonywaniem robót wchodzących w zakres przedmiotu umowy, w szczególności za utratę dóbr materialnych, uszkodzenie ciała lub śmierć osób.
Jeśli dokumentacja techniczna wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta nie ma zatem na celu naruszenia art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, ale doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów lub produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach jakościowych i cechach użytkowych.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1599340,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1599340,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1599340,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PK-BUD Piotr Krajewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231510609
7.3.3) Ulica: Prałatowska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-510
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1599340,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GÓRY KALWARII
- Odławianie, zapewnienie opieki i przygotowanie do adopcji bezdomnych zwierząt w schronisku dla zwierząt pochodzących z terenu Gminy Góra Kalwaria
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 r.
- Wynajem, montaż, obsługa i eksploatacja oraz demontaż zadaszonego lodowiska w sezonie zimowym 2024/2025 dla Ośrodka Sportu i Rekreacji w Górze Kalwarii.
- Przygotowywanie, wydawanie na miejscu i dowóz gorących posiłków klientom Ośrodka w ramach realizacji decyzji przyznających posiłek, w rejonach ujętych w gminie Góra Kalwaria /3 części zamówienia/"
więcej: przetargi w Górze Kalwarii »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie gminy Gniewkowo
- Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie: Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie 0+000 do km 0+118 w Starachowicach". (...)
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Osiek Wielki (Osiedle Leśne)
- " Remont drogi powiatowej nr 1667T Wola Chroberska - Złota odc. Odrzywół - Lubowiec ."
- Przebudowa drogi gminnej nr 391004T Ciszyca Dolna-Podjabrzęcina od km 0+000 do km 0+895
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.