Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00438309/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi medyczne w postaci całodobowych badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych na obszarze działania KPP w Głogowie i KPP w Górze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 47 8714323
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.lenik@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi medyczne w postaci całodobowych badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych na obszarze działania KPP w Głogowie i KPP w Górze.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c964e4b-913d-4a4b-8ad4-6cb2c63d8410
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456274
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017670/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Udzielenie świadczeń zdrowotnych polegających na wykonywaniu badań lekarskich osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na terenie działania KPP Głogów/KPP Góra
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438309
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-086-027-086/2024/ML
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 550200,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 385959,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług medycznych w postaci całodobowych badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych na obszarze działania Komendy Powiatowej Policji w Głogowie i Komendy Powiatowej Policji w Górze.
2. Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi medyczne wobec osób doprowadzanych przez Policję do miejsca wykonywania badań, tj.:
a) całodobowe świadczenie przez Wykonawcę usług medycznych w postaci badań lekarskich osób zatrzymanych/doprowadzonych, przewidzianych w art. 15 ust. 5 ustawy o Policji oraz na podstawie Rozporządzenia MSW z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2012 r. poz. 1102 z późn. zm.), a także Rozporządzenia MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń, pokoi i izb (Dz. U. z 2012 r. poz. 638 z późn. zm.) wraz z wystawieniem zaświadczenia lekarskiego (wg wzorów zgodnych z ogólnie obowiązującymi przepisami) o braku lub istnieniu przeciwwskazań do przebywania w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym, a także (w przypadkach koniecznych) opatrzenie prostych ran niewymagających wykonania zabiegu chirurgicznego i wystawienie recepty na niezbędne leki w ilości minimalnej koniecznej do zabezpieczenia pacjenta w trakcie przebywania w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych wraz z określeniem sposobu ich dawkowania;
b) pobranie krwi do pakietu do pobrania próbek krwi dostarczonego przez funkcjonariusza (bez badań analitycznych) oraz sporządzenia protokołu pobrania krwi (Załącznik nr 2 lub 3 do umowy).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w § 1 załącznika nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU).
3. Miejsce świadczenia usługi. Zamawiający wymaga świadczenia usługi na terenie powiatu głogowskiego. W załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym należy podać nazwę i adres placówki, w której będą świadczone usługi.
4. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter zamówienia – jednorodność usługi, podział na części (i będąca jego konsekwencją konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców) mógłby poważnie zagrozić
właściwemu wykonaniu zamówienia. Realizacja poszczególnych czynności wchodzących w zakres świadczonej usługi jest od siebie zależna. Usługę dotyczącą obu powiatów może świadczyć tylko jeden Wykonawca – na terenie powiatu głogowskiego.
W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz. U. UE. L 94/65 z 28 marca 2014 r.), Zamawiający informuje, że brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp).
Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, ewentualnie kontraktów o świadczenie usług zdrowotnych osób wykonujących przedmiot zamówienia na zasadach wskazanych w zapisach § 5 załącznika nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU), tj.:
1. Zamawiający wymaga, aby czynności w przedmiocie zamówienia tj. badanie lekarskie wraz z wystawieniem zaświadczenia lekarskiego osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań lub istnieniu przeciwwskazań do osadzenia w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych oraz usługę pobrania krwi, wykonywał personel zatrudniony u Wykonawcy na podstawie stosunku pracy, ewentualnie kontraktów.
2. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 3 m-cy od zawarcia umowy do złożenia oświadczenia Zamawiającemu o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę lub kontraktów o świadczenie usług zdrowotnych osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia oraz na żądanie Zamawiającego.
3. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia zastrzega sobie prawo do weryfikacji poprawności danych zawartych w oświadczeniu wymienionym w ust. 2. W tym celu ma prawo zażądać oświadczenia pracowników o sposobie zatrudnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932175190
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 15
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GŁOGOWSKI SZPITAL POWIATOWY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"GŁOGOWSKI SZPITAL POWIATOWY" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Wykonanie całodobowo badania lekarskiego osoby zatrzymanej oraz pobrania krwi osoby doprowadzonej do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji na terenie działania KPP w Malborku.
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.