Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zimowe utrzymanie w przejezdności dróg gminnych na terenie Gminy Gilowice w sezonie 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GILOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182597
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 40
1.5.2.) Miejscowość: Gilowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-322
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uggilowice@gilowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gilowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe utrzymanie w przejezdności dróg gminnych na terenie Gminy Gilowice w sezonie 2023/2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad3b736e-7179-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456284
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037656/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Gilowice w sezonie 2023/2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad3b736e-7179-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, elektronicznej skrzynki podawczej ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal,ePUAP: /q66qk8w6dx/skrytka oraz poczty elektronicznej: uggilowice@gilowice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”);
2) W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny);
3) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia;
4) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”;
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza);
6) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia;
7) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”;
8) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: Urząd Gminy Gilowice /q66qk8w6dx/skrytka (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu);
9) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych;
10) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania;
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz zamawiającego usług związanych z Zimowym utrzymaniem w przejezdności dróg gminnych na terenie Gminy Gilowice w sezonie 2023/2024; polegających w szczególności na:
a) odśnieżaniu dróg pługami z jednoczesnym zwalczaniem śliskości na terenie sołectwa Rychwałd i Gilowice – podzielone na 3 kolejności utrzymania – wg harmonogramów stanowiących załączniki do SIWZ
b) zwalczaniu śliskości zimowej dróg na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb przy użyciu materiałów uszorstniających
c) odśnieżaniu dróg równiarkami samojezdnymi, spychaczami lub ładowarkami ( w razie potrzeby )
d) usuwaniu zwałowisk śnieżnych przy użyciu ładowarek
e) wywożenie zalegającego śniegu wraz z załadunkiem ( wyłącznie na wyraźne pisemne polecenie zamawiającego )
Podany wykaz dróg oraz ich długości są szacunkowe i mogą się różnić od stanu faktycznego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do indywidulanego zlecania konieczności odśnieżania lub zwalczania śliskości na drogach które nie znajdują się na wykazie.
Przewidywana ilość godzin realizacji usługi wynosi 200 godz. dla każdej z części.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był wykonywany przy użyciu ciągnika z napędem na dwie osie o mocy minimalnej 60 Km dla części I,II i III.
Podczas trudnych warunków pogodowych zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował drugim ciągnikiem z napędem na dwie osie o mocy minimalnej 90 Km dla części I,II i III w celu utrzymania w przejezdności wszystkich dróg.
Wszędzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagają wykonawca wyposaży sprzęt używany do wykonywania usługi w łańcuchy na koła.
Zamawiający wymaga aby chodniki oraz place o nawierzchni z płyt chodnikowych lub kostki brukowej odśnieżane były przy użyciu sprzętu lekkiego lub ręcznie przy użyciu łopat.
Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował posypywarką piasku i soli przeznaczoną do wysiewu piasku sypkiego lub innego materiału uszorstniającego na ulicach, chodnikach itp.
Zamawiający wymaga aby pojazdy używane do wykonywania usługi posiadały gniazdo zasilające ( 12V/14V ) w celu umożliwienia montażu urządzeń GPS lub Video rejestratorów
Zamawiający wymaga aby wykonawca wyposażył ciągniki używane do odśnieżania w urządzenia umożliwiające śledzenie trasy pojazdów podczas odśnieżania lub zwalczania śliskości. Wykonawca udostępni zamawiającemu login i hasło do aplikacji obsługującej system.
Zamawiający wymaga aby Część IV zamówienia wykonywana była przy użyciu ciągnika lub samochodu z napędem na dwie osie i posiadającego silnik o mocy w przypadku ciągnika rolniczego nie mniejszej niż 100 kM a w przypadku samochodu nie mniejszej niż 150 kM
Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował miejscem do składowania materiału uszorstniającego nie powodującym uciążliwości dla środowiska.
Materiał uszorstniający dostarcza Zamawiający.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania usług.
W czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z „Kodeksu Drogowego”
Wymagana jest dyspozycyjność całodobowa oraz konieczność posiadania ogólnodostępnego numeru telefonu komórkowego.
Zamawiający wymaga aby wykonawca podjął działania związane z zimowym utrzymaniem dróg w czasie nie dłuższym niż 60 minut dla każdej części przedmiotu zamówienia od wystąpienia opadów, czy śliskości lub wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, liczba części 4
CZĘŚĆ I – sołectwo Rychwałd – zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
CZĘŚĆ II – sołectwo Gilowice okręg I – zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
CZĘŚĆ III – sołectwo Gilowice okręg II – zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
CZĘŚĆ IV– sołectwo Gilowice – zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
W przypadku złożenia oferty na realizację całości zamówienia ,Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania posiadania sprzętu umożliwiającego równoczesne prowadzenie prac w każdej z części zamówienia tj. min 7 pojazdów ( ciągników lub samochodów przystosowanych do zimowego utrzymania dróg ) wszystkie z napędem na dwie osie ( dla części I, II i III ( min. trzy ciągniki o mocy nie mniejszej niż 60 kM, min. Trzy ciągniki o mocy nie mniejszej niż 90 Km oraz minimum jednym ciągnikiem o mocy silnika w przypadku ciągnika rolniczego nie mniejszej niż 100 kM a w przypadku samochodu nie mniejszej niż 150 kM )
Zamawiający wymaga aby IV część zamówienia wykonywana była ciągnikiem lub samochodem z napędem na dwie osie o mocy silnika w przypadku ciągnika rolniczego nie mniejszej niż 100 kM a w przypadku samochodu nie mniejszej niż 150 kM )
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria. Punkty obliczone będą w wartościach liczbowych do drugiego miejsca po przecinku, najkorzystniejsza oferta może otrzymać maksymalnie 100,00 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz zamawiającego usług związanych z Zimowym utrzymaniem w przejezdności dróg gminnych na terenie Gminy Gilowice w sezonie 2023/2024; polegających w szczególności na:
a) odśnieżaniu dróg pługami z jednoczesnym zwalczaniem śliskości na terenie sołectwa Rychwałd i Gilowice – podzielone na 3 kolejności utrzymania – wg harmonogramów stanowiących załączniki do SIWZ
b) zwalczaniu śliskości zimowej dróg na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb przy użyciu materiałów uszorstniających
c) odśnieżaniu dróg równiarkami samojezdnymi, spychaczami lub ładowarkami ( w razie potrzeby )
d) usuwaniu zwałowisk śnieżnych przy użyciu ładowarek
e) wywożenie zalegającego śniegu wraz z załadunkiem ( wyłącznie na wyraźne pisemne polecenie zamawiającego )
Podany wykaz dróg oraz ich długości są szacunkowe i mogą się różnić od stanu faktycznego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do indywidulanego zlecania konieczności odśnieżania lub zwalczania śliskości na drogach które nie znajdują się na wykazie.
Przewidywana ilość godzin realizacji usługi wynosi 200 godz. dla każdej z części.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był wykonywany przy użyciu ciągnika z napędem na dwie osie o mocy minimalnej 60 Km dla części I,II i III.
Podczas trudnych warunków pogodowych zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował drugim ciągnikiem z napędem na dwie osie o mocy minimalnej 90 Km dla części I,II i III w celu utrzymania w przejezdności wszystkich dróg.
Wszędzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagają wykonawca wyposaży sprzęt używany do wykonywania usługi w łańcuchy na koła.
Zamawiający wymaga aby chodniki oraz place o nawierzchni z płyt chodnikowych lub kostki brukowej odśnieżane były przy użyciu sprzętu lekkiego lub ręcznie przy użyciu łopat.
Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował posypywarką piasku i soli przeznaczoną do wysiewu piasku sypkiego lub innego materiału uszorstniającego na ulicach, chodnikach itp.
Zamawiający wymaga aby pojazdy używane do wykonywania usługi posiadały gniazdo zasilające ( 12V/14V ) w celu umożliwienia montażu urządzeń GPS lub Video rejestratorów
Zamawiający wymaga aby wykonawca wyposażył ciągniki używane do odśnieżania w urządzenia umożliwiające śledzenie trasy pojazdów podczas odśnieżania lub zwalczania śliskości. Wykonawca udostępni zamawiającemu login i hasło do aplikacji obsługującej system.
Zamawiający wymaga aby Część IV zamówienia wykonywana była przy użyciu ciągnika lub samochodu z napędem na dwie osie i posiadającego silnik o mocy w przypadku ciągnika rolniczego nie mniejszej niż 100 kM a w przypadku samochodu nie mniejszej niż 150 kM
Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował miejscem do składowania materiału uszorstniającego nie powodującym uciążliwości dla środowiska.
Materiał uszorstniający dostarcza Zamawiający.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania usług.
W czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z „Kodeksu Drogowego”
Wymagana jest dyspozycyjność całodobowa oraz konieczność posiadania ogólnodostępnego numeru telefonu komórkowego.
Zamawiający wymaga aby wykonawca podjął działania związane z zimowym utrzymaniem dróg w czasie nie dłuższym niż 60 minut dla każdej części przedmiotu zamówienia od wystąpienia opadów, czy śliskości lub wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, liczba części 4
CZĘŚĆ I – sołectwo Rychwałd – zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
CZĘŚĆ II – sołectwo Gilowice okręg I – zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
CZĘŚĆ III – sołectwo Gilowice okręg II – zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
CZĘŚĆ IV– sołectwo Gilowice – zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
W przypadku złożenia oferty na realizację całości zamówienia ,Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania posiadania sprzętu umożliwiającego równoczesne prowadzenie prac w każdej z części zamówienia tj. min 7 pojazdów ( ciągników lub samochodów przystosowanych do zimowego utrzymania dróg ) wszystkie z napędem na dwie osie ( dla części I, II i III ( min. trzy ciągniki o mocy nie mniejszej niż 60 kM, min. Trzy ciągniki o mocy nie mniejszej niż 90 Km oraz minimum jednym ciągnikiem o mocy silnika w przypadku ciągnika rolniczego nie mniejszej niż 100 kM a w przypadku samochodu nie mniejszej niż 150 kM )
Zamawiający wymaga aby IV część zamówienia wykonywana była ciągnikiem lub samochodem z napędem na dwie osie o mocy silnika w przypadku ciągnika rolniczego nie mniejszej niż 100 kM a w przypadku samochodu nie mniejszej niż 150 kM )
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz zamawiającego usług związanych z Zimowym utrzymaniem w przejezdności dróg gminnych na terenie Gminy Gilowice w sezonie 2023/2024; polegających w szczególności na:
a) odśnieżaniu dróg pługami z jednoczesnym zwalczaniem śliskości na terenie sołectwa Rychwałd i Gilowice – podzielone na 3 kolejności utrzymania – wg harmonogramów stanowiących załączniki do SIWZ
b) zwalczaniu śliskości zimowej dróg na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb przy użyciu materiałów uszorstniających
c) odśnieżaniu dróg równiarkami samojezdnymi, spychaczami lub ładowarkami ( w razie potrzeby )
d) usuwaniu zwałowisk śnieżnych przy użyciu ładowarek
e) wywożenie zalegającego śniegu wraz z załadunkiem ( wyłącznie na wyraźne pisemne polecenie zamawiającego )
Podany wykaz dróg oraz ich długości są szacunkowe i mogą się różnić od stanu faktycznego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do indywidulanego zlecania konieczności odśnieżania lub zwalczania śliskości na drogach które nie znajdują się na wykazie.
Przewidywana ilość godzin realizacji usługi wynosi 200 godz. dla każdej z części.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był wykonywany przy użyciu ciągnika z napędem na dwie osie o mocy minimalnej 60 Km dla części I,II i III.
Podczas trudnych warunków pogodowych zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował drugim ciągnikiem z napędem na dwie osie o mocy minimalnej 90 Km dla części I,II i III w celu utrzymania w przejezdności wszystkich dróg.
Wszędzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagają wykonawca wyposaży sprzęt używany do wykonywania usługi w łańcuchy na koła.
Zamawiający wymaga aby chodniki oraz place o nawierzchni z płyt chodnikowych lub kostki brukowej odśnieżane były przy użyciu sprzętu lekkiego lub ręcznie przy użyciu łopat.
Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował posypywarką piasku i soli przeznaczoną do wysiewu piasku sypkiego lub innego materiału uszorstniającego na ulicach, chodnikach itp.
Zamawiający wymaga aby pojazdy używane do wykonywania usługi posiadały gniazdo zasilające ( 12V/14V ) w celu umożliwienia montażu urządzeń GPS lub Video rejestratorów
Zamawiający wymaga aby wykonawca wyposażył ciągniki używane do odśnieżania w urządzenia umożliwiające śledzenie trasy pojazdów podczas odśnieżania lub zwalczania śliskości. Wykonawca udostępni zamawiającemu login i hasło do aplikacji obsługującej system.
Zamawiający wymaga aby Część IV zamówienia wykonywana była przy użyciu ciągnika lub samochodu z napędem na dwie osie i posiadającego silnik o mocy w przypadku ciągnika rolniczego nie mniejszej niż 100 kM a w przypadku samochodu nie mniejszej niż 150 kM
Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował miejscem do składowania materiału uszorstniającego nie powodującym uciążliwości dla środowiska.
Materiał uszorstniający dostarcza Zamawiający.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania usług.
W czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z „Kodeksu Drogowego”
Wymagana jest dyspozycyjność całodobowa oraz konieczność posiadania ogólnodostępnego numeru telefonu komórkowego.
Zamawiający wymaga aby wykonawca podjął działania związane z zimowym utrzymaniem dróg w czasie nie dłuższym niż 60 minut dla każdej części przedmiotu zamówienia od wystąpienia opadów, czy śliskości lub wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, liczba części 4
CZĘŚĆ I – sołectwo Rychwałd – zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
CZĘŚĆ II – sołectwo Gilowice okręg I – zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
CZĘŚĆ III – sołectwo Gilowice okręg II – zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
CZĘŚĆ IV– sołectwo Gilowice – zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
W przypadku złożenia oferty na realizację całości zamówienia ,Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania posiadania sprzętu umożliwiającego równoczesne prowadzenie prac w każdej z części zamówienia tj. min 7 pojazdów ( ciągników lub samochodów przystosowanych do zimowego utrzymania dróg ) wszystkie z napędem na dwie osie ( dla części I, II i III ( min. trzy ciągniki o mocy nie mniejszej niż 60 kM, min. Trzy ciągniki o mocy nie mniejszej niż 90 Km oraz minimum jednym ciągnikiem o mocy silnika w przypadku ciągnika rolniczego nie mniejszej niż 100 kM a w przypadku samochodu nie mniejszej niż 150 kM )
Zamawiający wymaga aby IV część zamówienia wykonywana była ciągnikiem lub samochodem z napędem na dwie osie o mocy silnika w przypadku ciągnika rolniczego nie mniejszej niż 100 kM a w przypadku samochodu nie mniejszej niż 150 kM )
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz zamawiającego usług związanych z Zimowym utrzymaniem w przejezdności dróg gminnych na terenie Gminy Gilowice w sezonie 2023/2024; polegających w szczególności na:
a) odśnieżaniu dróg pługami z jednoczesnym zwalczaniem śliskości na terenie sołectwa Rychwałd i Gilowice – podzielone na 3 kolejności utrzymania – wg harmonogramów stanowiących załączniki do SIWZ
b) zwalczaniu śliskości zimowej dróg na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb przy użyciu materiałów uszorstniających
c) odśnieżaniu dróg równiarkami samojezdnymi, spychaczami lub ładowarkami ( w razie potrzeby )
d) usuwaniu zwałowisk śnieżnych przy użyciu ładowarek
e) wywożenie zalegającego śniegu wraz z załadunkiem ( wyłącznie na wyraźne pisemne polecenie zamawiającego )
Podany wykaz dróg oraz ich długości są szacunkowe i mogą się różnić od stanu faktycznego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do indywidulanego zlecania konieczności odśnieżania lub zwalczania śliskości na drogach które nie znajdują się na wykazie.
Przewidywana ilość godzin realizacji usługi wynosi 200 godz. dla każdej z części.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był wykonywany przy użyciu ciągnika z napędem na dwie osie o mocy minimalnej 60 Km dla części I,II i III.
Podczas trudnych warunków pogodowych zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował drugim ciągnikiem z napędem na dwie osie o mocy minimalnej 90 Km dla części I,II i III w celu utrzymania w przejezdności wszystkich dróg.
Wszędzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagają wykonawca wyposaży sprzęt używany do wykonywania usługi w łańcuchy na koła.
Zamawiający wymaga aby chodniki oraz place o nawierzchni z płyt chodnikowych lub kostki brukowej odśnieżane były przy użyciu sprzętu lekkiego lub ręcznie przy użyciu łopat.
Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował posypywarką piasku i soli przeznaczoną do wysiewu piasku sypkiego lub innego materiału uszorstniającego na ulicach, chodnikach itp.
Zamawiający wymaga aby pojazdy używane do wykonywania usługi posiadały gniazdo zasilające ( 12V/14V ) w celu umożliwienia montażu urządzeń GPS lub Video rejestratorów
Zamawiający wymaga aby wykonawca wyposażył ciągniki używane do odśnieżania w urządzenia umożliwiające śledzenie trasy pojazdów podczas odśnieżania lub zwalczania śliskości. Wykonawca udostępni zamawiającemu login i hasło do aplikacji obsługującej system.
Zamawiający wymaga aby Część IV zamówienia wykonywana była przy użyciu ciągnika lub samochodu z napędem na dwie osie i posiadającego silnik o mocy w przypadku ciągnika rolniczego nie mniejszej niż 100 kM a w przypadku samochodu nie mniejszej niż 150 kM
Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował miejscem do składowania materiału uszorstniającego nie powodującym uciążliwości dla środowiska.
Materiał uszorstniający dostarcza Zamawiający.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania usług.
W czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z „Kodeksu Drogowego”
Wymagana jest dyspozycyjność całodobowa oraz konieczność posiadania ogólnodostępnego numeru telefonu komórkowego.
Zamawiający wymaga aby wykonawca podjął działania związane z zimowym utrzymaniem dróg w czasie nie dłuższym niż 60 minut dla każdej części przedmiotu zamówienia od wystąpienia opadów, czy śliskości lub wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, liczba części 4
CZĘŚĆ I – sołectwo Rychwałd – zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
CZĘŚĆ II – sołectwo Gilowice okręg I – zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
CZĘŚĆ III – sołectwo Gilowice okręg II – zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
CZĘŚĆ IV– sołectwo Gilowice – zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
W przypadku złożenia oferty na realizację całości zamówienia ,Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania posiadania sprzętu umożliwiającego równoczesne prowadzenie prac w każdej z części zamówienia tj. min 7 pojazdów ( ciągników lub samochodów przystosowanych do zimowego utrzymania dróg ) wszystkie z napędem na dwie osie ( dla części I, II i III ( min. trzy ciągniki o mocy nie mniejszej niż 60 kM, min. Trzy ciągniki o mocy nie mniejszej niż 90 Km oraz minimum jednym ciągnikiem o mocy silnika w przypadku ciągnika rolniczego nie mniejszej niż 100 kM a w przypadku samochodu nie mniejszej niż 150 kM )
Zamawiający wymaga aby IV część zamówienia wykonywana była ciągnikiem lub samochodem z napędem na dwie osie o mocy silnika w przypadku ciągnika rolniczego nie mniejszej niż 100 kM a w przypadku samochodu nie mniejszej niż 150 kM )
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
tj. dysponują minimum niżej wymienionym sprzętem:
• 1 ciągnikiem z napędem na dwie osie ( w odniesieniu do części IV zamówienia moc pojazdu musi być nie mniejsza niż 100 Km w przypadku ciągnika rolniczego lub 150 Km w przypadku samochodu )
• 2 ciągnikami z napędem na 2 osie w tym jeden o mocy minimum 60 Km i jednym o mocy minimum 90 Km ( nie dotyczy części IV )
• 2 pługami regulowanymi pneumatycznie na 1 okręg ( nie dotyczy części IV )
• 1 piaskarką do zwalczania śliskości na 1 okręg
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi dysponować odrębnym sprzętem na każdą z części, tzn. dana jednostka sprzętu zaliczona przez Zamawiającego do realizacji jednej części zamówienia nie będzie zaliczana do realizacji pozostałych części.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
• odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
• wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. - załącznik nr 7 do SIWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy
a) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski Żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację usługi.
2) Pozostałe zmiany
a) zmiana obowiązującej stawki VAT: - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę,
b) zmiany regulacji prawnych mających wpływ na treść wykonywanej umowy,
3) Wzrost ceny za utrzymywanie w przejezdności dróg bez względu na sprzęt z jakiego oferent będzie korzystał do prawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia nie może być większy niż wskaźnik wzrostu cen za paliwo ogłaszany przez GUS.
4) Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-31 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem portalu e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-31 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-29
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo Leśnej Dziewicza Góra oraz na parkingach leśnych Biedrusko i Morasko w 2025 roku
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.