Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00412231/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
- 2024/BZP 00428510/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00430592/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-25
- 2024/BZP 00456376/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja elementów wyposażenia pomostu kładki nad rzeką Wisłoka w miejscowości Mielec- Podleszany
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIELEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głowackiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.bieniek@ug.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina.mielec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7c1607b-8377-4c32-803c-02ce37485b191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja elementów wyposażenia pomostu kładki nad rzeką Wisłoka w miejscowości Mielec- Podleszany2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7c1607b-8377-4c32-803c-02ce37485b19
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038473/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja elementów wyposażenia kładki nad Rzeką Wisłoka w miejscowości Mielec -Podleszany
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412231
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPM.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja elementów wyposażenia pomostu kładki nad rzeką Wisłoka w miejscowości Mielec-Podleszany zadanie współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład
Realizacja przewiduje wykonanie remontu generalnego kładki dla pieszych, znajdującej się w złym stanie technicznym w ramach zadania pn: „Remont kładki dla pieszych przez rzekę Wisłoka w miejscowości Mielec – Podleszany”. Kładka znajduje się nad rzeką Wisłok w ciągu publicznej traktu pieszego Mielec – Podleszany (drogi gminnej). Kładka zlokalizowana jest na działkach należących do Gminy Mielec oraz PGW Wody Polskie RZGW w Rzeszowie.
Zamierzenie dotyczy remontu generalnego istniejącej kładki dla pieszych, w tym wymiany stalowego pomostu z nawierzchnią bitumiczną, będącego źródłem przecieków wody i korozji konstrukcji stalowej na nową płytę żelbetową, zespoloną z dźwigarami stalowymi przęseł obiektu, której szczegółową konstrukcję zaprojektuje wykonawca remontu, uprzednio uzgodniwszy projektowane rozwiązania z Inwestorem. Zakres robót obejmuje ponadto dojścia do kładki od strony Podleszan wraz z renowacją nawierzchni parkingu.
Zakres robót przedstawiony w przedmiarze stanowi orientacyjny szacunek ilości robót ilości jednostek przedmiarowych są szacunkowe i nie są wiążące. Wykonawca powinien skalkulować kontrakt w taki sposób, aby zakres rzeczowy wyszczególniony w niniejszej dokumentacji został wykonany w całości. Jakakolwiek zmiana ilości robót poszczególnych pozycji przedmiarowych nie będzie stanowiła podstawy do zwiększenia wartości kontraktu – kontrakt jest ryczałtowy, a nie obmiarowy.
Wykonawca zobligowany jest do utylizacji wszystkich elementów pochodzących z rozbiórki i demontażu w ramach zaoferowanej ceny kontraktu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2096223,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3854909,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2096223,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wolmost Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180931612
7.3.3) Ulica: Kapitałowa 11
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-213
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2096223,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy i rozbudowy dworca autobusowego w Mielcu w celu przystosowania go do pełnienia roli węzła przesiadkowego
- Transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12
- Kontrola, utrzymanie, naprawa i konserwacja wyposażenia placów zabaw, siłowni zewnętrznych i skate parków administrowanych przez Gminę Miejską Mielec
- Opracowanie Planu Ogólnego Miasta Mielca
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego znajdującego się w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec
- 108.24 Sprzedaż i dostawa rękawic medycznych do Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.