eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabierzówRozbudowa budynku szkoły w Kobylanach



Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku szkoły w Kobylanach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy Zabierzów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555453

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Zabierzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-080

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: (12)285-21-16

1.5.8.) Numer faksu: (12) 285-21-09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zabierzow@zabierzow.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zabierzow.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku szkoły w Kobylanach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cea3b8c3-5be4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000675/40/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Rozbudowa budynku szkoły w Kobylanach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310993/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZRP.271.1.63.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9633431,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa budynku szkoły w Kobylanach.
Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa istniejącego budynku szkoły podstawowej w Kobylanach, polegająca na budowie: nowej części z salą gimnastyczną z częścią dydaktyczną wraz z instalacjami wewnętrznymi: wody, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, centralnego ogrzewania wraz z kotłownią gazową, gazu, elektroenergetyczną, wentylacją mechaniczną, wraz z zewnętrznymi odcinkami instalacji wewnętrznych: wody, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, elektroenergetycznej, dwoma nadziemnymi hydrantami, zagospodarowaniem terenu, konstrukcjami ( murkami ) oporowymi, wewnętrznym układem komunikacyjnym, dojściami, stanowiskami postojowymi, altaną śmietnikową, placem zabaw, elementami małej architektury, przebudowie piłkochwytu przy istniejącym boisku typu "Orlik" oraz przebudowie istniejącego budynku szkoły poprzez: dostosowanie klatki schodowej do obowiązujących wymogów ochrony przeciwpożarowej. przebudowie sieci napowietrznej nN- likwidacja jednego przęsła sieci wraz z słupem i wymianą słupa, przebudowa przyłącza nN do budynku szkoły polegająca na zabudowie zestawu ZZP przy ostatnim słupie linii napowietrznej nN oraz zabudowie nowego WLZ kablem ziemnym do budynku szkoły oraz przedłużeniu istniejącego kabla zasilającego budynek jednorodzinny do ostatniego słupa linii napowietrznej nn. przebudowie przyłącza wody polegająca na zmianie trasy dla domu jednorodzinnego na dz. 347/6 i dla budynku szkoły. rozbudowie sieci wodociągowej i wykonanie dwóch hydrantów nadziemnych dn 80. budowie przyłączy kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej. przebudowie i rozbudowie zewnętrznych części instalacji wewnętrznej kanalizacji deszczowej. przebudowa zewnętrznego odcinka wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wyburzeniu: części budynku istniejącego, wiaty garażowej, placu zabaw, likwidacji zewnętrznych części instalacji wewnętrznych kolidujących z inwestycją (kanalizacji deszczowej i sanitarnej, elektroenergetycznej, wodnej) na działkach nr 347/5, 347/6 obr. 0010 Kobylany.
Dane Ogólne Obiekt
Powierzchnia Zabudowy- Cz. Rozbudowywana/Przebudowywana - 959,53m²
Powierzchnia Zabudowy- Cz. Istniejąca - 395,32m²
Powierzchnia Użytkowa - 1342.24 m²
Kubatura Budynku - 6219,80 m3

Uwaga:
Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia będzie realizowany w czynnej placówce oświatowo-wychowawczej w Szkole Podstawowej im. por. Piotra Olka ps. „Gołąb" ul Jana Pawła II 61, Kobylany 32-082 Bolechowice, natomiast Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić prace na własny koszt i w sposób niekolidujący z funkcjonującą szkoła, tj. w szczególności w taki sposób, aby nie zakłócać/dezorganizować/ograniczać/wstrzymywać jej funkcjonowania, w tym zapewnić ciągłość działania systemów: elektrycznych, elektrotechnicznych i informatycznych. Strony potwierdzają, iż w sytuacji konieczności prowadzenia prac, które mogą spowodować ograniczenie/zakłócenia pracy szkoły, Wykonawca zobowiązany jest nie później niż na 7 dni przed data prac skutkujących ograniczeniem/zakłóceniem jej pracy, poinformować zamawiającego Dyrektora Szkoły o takiej możliwości, Strony wówczas ustalają termin/sposób prowadzenia prac mając na uwadze konieczność zapewnienia możliwości funkcjonowania szkoły

2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) projekty budowlane, wykonawcze pozwolenie na budowę , dokumenty formalno-prawne i STWIORB i STWIORB - Załącznik nr 10 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Załącznik nr 10 do SWZ”;
2) Przedmiar robót – Załącznik nr 11 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Załącznik nr 11 do SWZ”;
3) Tabela równoważności - Załącznik nr 12 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Załącznik nr 11 do SWZ”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10469371,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18486364,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10469371,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inare Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793169799

7.3.3) Ulica: Ul. Łabędzia 9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-651

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10469371,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.