Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00540351/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół nr 7 im. Bronisława Bukowskiego w Koszalinie w ramach realizacji projektów „Moją perspektywą – KWALIFIKACJE!” oraz „Czas na KWALIFIKACJE” (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 943488656
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: emilia.miszewska@um.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół nr 7 im. Bronisława Bukowskiego w Koszalinie w ramach realizacji projektów „Moją perspektywą – KWALIFIKACJE!” oraz „Czas na KWALIFIKACJE” (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07602e10-6f4e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn.: 1) „Moją perspektywą – KWALIFIKACJE!”, numer projektu: RPZP.08.06.00-32-K039/19; 2) „Czas na KWALIFIKACJE”, numer projektu: RPZP.08.08.00-32-K001/20.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Niniejsze zamówienie było przedmiotem postępowania (Nr ref. Zamawiającego: BZP-8.271.1.21.2023.EM), które Zamawiający w dniu 30.08.2023 r. wszczął w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 pkt 2 UPZP poprzez zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu o nr 2023/BZP 00374465/01. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 08.09.2023 r. do godziny 08:00 w postępowaniu złożono 2 oferty, tj.:
1) oferta Nr 1 - PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki, Kwidzyn (Zadanie Nr 1 – 64.111,94 zł, Zadanie Nr 2 – 193.575,46 zł);
2) oferta Nr 2 - COMP S.A., Warszawa (Zadanie Nr 1 – 59.048,00 zł, Zadanie Nr 2 – 171.494,82 zł).
Zamawiający Gmina Miasto Koszalin – Urząd Miejski w Koszalinie, działający na rzecz Zespołu Szkół nr 7 im. Bronisława Bukowskiego w Koszalinie, na podstawie art. 255 pkt 2 UPZP, unieważnił ww. postępowanie (Nr ref. Zamawiającego: BZP-8.271.1.21.2023.EM) na:
c.d.n. w Sekcji IX pkt I
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d30fcff7-4718-11ee-a60c-9ec5599dddc1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-8.271.1.27.2023.EM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 224867,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu „Moją perspektywą – KWALIFIKACJE!”Niniejsze postępowanie jest prowadzone w ramach projektu pn. „Moją perspektywą – KWALIFIKACJE!” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zadanie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Zespołu Szkół nr 7 im. Bronisława Bukowskiego w Koszalinie, ul. Orląt Lwowskich 18, 75 – 522 Koszalin.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku Nr 1 do Zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 59191,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 2: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu „Czas na KWALIFIKACJE”Niniejsze postępowanie jest prowadzone w ramach projektu pn. „Czas na KWALIFIKACJE” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zadanie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Zespołu Szkół nr 7 im. Bronisława Bukowskiego w Koszalinie, ul. Orląt Lwowskich 18, 75 – 522 Koszalin.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku Nr 1 do Zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 165675,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMP S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012499190
7.3.3) Ulica: Jutrzenki 116
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59048,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMP S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012499190
7.3.3) Ulica: Jutrzenki 116,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171494,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Zadanie Nr 1: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu „Moją perspektywą – KWALIFIKACJE!”, jako że wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
2) Zadanie Nr 2: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu „Czas na KWALIFIKACJE”, jako że wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Na Zadanie Nr 1 i Nr 2 zostały złożone 2 oferty, które podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1:
1) pkt 2 lit. c ustawy PZP, jako że zostały złożone przez Wykonawców, którzy nie złożyli w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego;
2) pkt 5 ustawy PZP, jako że ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Biorąc powyższe pod uwagę, na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy PZP udzielono zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jako że w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 (lit. c) i 5 ustawy PZP, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
II. Pełna nazwa zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół nr 7 im. Bronisława Bukowskiego w Koszalinie w ramach realizacji projektów „Moją perspektywą – KWALIFIKACJE!” oraz „Czas na KWALIFIKACJE” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
III. Dane przedstawione w Sekcji I niniejszego ogłoszenia dotyczą podmiotu przeprowadzającego postępowanie, tj. Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski w Koszalinie na rzecz Zamawiającego, którym jest Zespół Szkół nr 7 im. Bronisława Bukowskiego w Koszalinie, ul. Orląt Lwowskich 18, 75 – 522 Koszalin.
IV. Zamówienie zostało ujęte w planie postępowań sporządzonym przez Zespół Szkół nr 7 im. Bronisława Bukowskiego w Koszalinie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych, pod którym został umieszczony plan, to 2022/BZP 00517787/05/P. Identyfikator pozycji planu: 1.2.2.
V. Termin realizacji zamówienia:
1) Zadanie Nr 1: 40 dni od dnia zawarcia umowy;
2) Zadanie Nr 2: 40 dni od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- Zakup samochodów osobowych na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego
- Ochrona fizyczna i elektroniczna osób i mienia w budynkach będących siedzibami Prokuratur Rejonowych okręgu koszalińskiego
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.