Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00387606/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ USŁUG WDROŻENIA SZKOLENIA WRAZ Z DOSTĘPEM DO INTERNETU W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO POLSKA CYFROWA NA LATA 2014 - 2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastomyszkow.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ USŁUG WDROŻENIA SZKOLENIA WRAZ Z DOSTĘPEM DO INTERNETU W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO POLSKA CYFROWA NA LATA 2014 - 20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75cc7c22-4950-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044090/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa 35 laptopów dla pracowników do użytku służbowego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 - projekt grantowy „Cyfrowa Gmina”.
1.2.5 Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz usług wdrożenia szkolenia w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 - projekt grantowy „Cyfrowa Gmina”.
1.2.6 Dostawa 5 szt. laptopów wraz z oprogram. wraz z 1 szt. dostępu do Internetu w ram. Prog.Oper.Pol.Cyfr. na lata 2014-2022-proj.gr.„Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym–Granty PPGR”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – pełna nazwa pkt 4.5.1. ogłoszenia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387606/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2022.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 519935,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 35 sztuk laptopów dla Gminy Myszków w ramach Programu Cyfrowa Gmina”, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.
2) Kody CPV dotyczące zamówienia:
Główny kod CPV:
30213100-6: Komputery przenośne;
Dodatkowe kody CPV:
48620000-0: Systemy operacyjne.
3) Przedmiot zamówienia dla części 1 zamówienia został dokładnie opisany
w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia – cz. 1 zamówienia.
4) Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w załączniku nr 1 do SWZ zapewnia obsługę wszystkim użytkownikom (osobom fizycznym), przy czym nie określa się specjalnych wymagań ponad opisane w zakresie dostosowania laptopów i systemu operacyjnego dla osób niepełnosprawnych (np. zwiększona głośność, specjalna klawiatura, zwiększony kontrast obrazu).
5) W przypadku, gdy Zamawiający w załączniku nr 1 do SWZ określił dopuszczalne wymagane parametry techniczne dostawy, to winny one mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 113353,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz
z oprogramowaniem, jego montaż i uruchomienie oraz szkolenie pracowników Urzędu Miasta Myszkowa w ramach Programu Cyfrowa Gmina”, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.
2) Kody CPV dotyczące zamówienia:
Główny kod CPV:
32420000-3: Urządzenia sieciowe;
Dodatkowe kody CPV:
48820000-2: Serwery
30233000-1: Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48000000-8: Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6: Usługi wdrażania oprogramowania
80500000-9: Usługi szkoleniowe
3) Przedmiot zamówienia dla części 2 zamówienia został dokładnie opisany
w załączniku nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia – cz. 2 zamówienia.
4) Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w załączniku nr 2 do SWZ nie uwzględnia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych z uwagi na jego charakter.
5) W przypadku, gdy Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ określił dopuszczalne wymagane parametry techniczne dostawy, to winny one mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 389296,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 sztuk laptopów wraz z oprogramowaniem jak również 1 sztuką dostępu do sieci Internet w związku z realizacją projektu grantowego pn. Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT – EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego.
2) Kody CPV dotyczące zamówienia:
Główny kod CPV:
30213100-6: Komputery przenośne;
Dodatkowe kody CPV:
48620000-0: Systemy operacyjne
3) Przedmiot zamówienia dla części 3 zamówienia został dokładnie opisany
w załączniku nr 3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia – cz. 3 zamówienia.
4) Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w załączniku nr 3 do SWZ zapewnia obsługę wszystkim użytkownikom (osobom fizycznym), przy czym nie określa się specjalnych wymagań ponad opisane w zakresie dostosowania laptopów i systemu operacyjnego dla osób niepełnosprawnych (np. zwiększona głośność, specjalna klawiatura, zwiększony kontrast obrazu). Użytkownikami sprzętu komputerowego nie będą osoby niepełnosprawne.
5) W przypadku, gdy Zamawiający w załączniku nr 3 do SWZ określił dopuszczalne wymagane parametry techniczne dostawy, to winny one mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 17285,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Virtual Technologies IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 645-253-64-69
7.3.3) Ulica: Sokolska 30A/80
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-086
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 471237,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 471237,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 471237,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Virtual Technologies IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 645-253-64-69
7.3.3) Ulica: Sokolska 30A/80
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-086
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 471237,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Modernizacja basenu kąpielowego wraz z terenem przyległym przy ul. Kąpielowej w miejsc"
- Dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" realizowanego w powiecie pabianickim - III postępowanie.
- Dostawa serwera do ITP-PIB oddział w Falentach
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd dla Gminy Połaniec
- Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania dla szkół w ramach projektu "Szanse rozwojowe szkół podstawowych w Gminie Serniki"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.