Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00342700/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów : Cieszęcin, Jutrków, Mieleszynek, PGR Lubczyna i Lubczyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wieruszowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1-7
1.5.2.) Miejscowość: Wieruszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-wieruszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wieruszowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.powiat-wieruszowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów : Cieszęcin, Jutrków, Mieleszynek, PGR Lubczyna i Lubczyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08b62a6c-1cbc-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036023/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Cieszęcin, Jutrków, Mieleszynek, PGR Lubczyna, Lubczyna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342700
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RS.272.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Cieszęcin, pow. wieruszowski, woj. łódzkiePowierzchnia obrębu (w ha): 160,
Liczba działek ewidencyjnych w obrębie: 656,
Liczba działek ewidencyjnych przewidzianych do ustalenia granic: 649,
Szacowana liczba budynków dla których należy pozyskać:
- dane opisowe :190,
- dane geometryczne ( w drodze pomiaru terenowego) : 150,
Szacowana liczba lokali do ujawnienia: 10,
Powierzchnia użytków zabudowanych ( w ha) : 9,0953.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
4.5.5.) Wartość części: 69333,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Jutrków, pow. wieruszowski, woj. łódzkiePowierzchnia obrębu (w ha): 627,
Liczba działek ewidencyjnych w obrębie: 635,
Liczba działek ewidencyjnych przewidzianych do ustalenia granic: 564
Szacowana liczba budynków dla których należy pozyskać:
- dane opisowe :250,
- dane geometryczne ( w drodze pomiaru terenowego) : 180,
Szacowana liczba lokali do ujawnienia: 10,
Powierzchnia użytków zabudowanych ( w ha) : 15,1976.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 67113,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Mieleszynek, pow. wieruszowski, woj. łódzkiePowierzchnia obrębu (w ha): 315,
Liczba działek ewidencyjnych w obrębie: 265,
Liczba działek ewidencyjnych przewidzianych do ustalenia granic: 240,
Szacowana liczba budynków dla których należy pozyskać:
- dane opisowe :189,
- dane geometryczne ( w drodze pomiaru terenowego) : 189,
Szacowana liczba lokali do ujawnienia: 10,
Powierzchnia użytków zabudowanych ( w ha) : 11,1411.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
4.5.5.) Wartość części: 28008,13 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Lubczyna i PGR Lubczyna, pow. wieruszowski, woj. łódzkiePowierzchnia obrębu Lubczyna (w ha): 216,
Liczba działek ewidencyjnych w obrębie Lubczyna: 379,
Liczba działek ewidencyjnych przewidzianych do ustalenia granic w obrębie Lubczyna: 339,
Szacowana liczba budynków w obrębie Lubczyna, dla których należy pozyskać:
- dane opisowe : 176,
- dane geometryczne ( w drodze pomiaru terenowego) : 176,
Szacowana liczba lokali w obrębie Lubczyna do ujawnienia: 20,
Powierzchnia użytków zabudowanych w obrębie Lubczyna ( w ha) : 7,1194.
Powierzchnia obrębu PGR Lubczyna (w ha): 447,
Liczba działek ewidencyjnych w obrębie PGR Lubczyna: 198,
Liczba działek ewidencyjnych przewidzianych do ustalenia granic w obrębie PGR Lubczyna: 130,
Szacowana liczba budynków w obrębie PGR Lubczyna, dla których należy pozyskać:
- dane opisowe : 65,
- dane geometryczne ( w drodze pomiaru terenowego) : 65,
Szacowana liczba lokali w obrębie PGR Lubczyna do ujawnienia: 15,
Powierzchnia użytków zabudowanych w obrębie PGR Lubczyna ( w ha) : 10,8304 .
4.5.3.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 60983,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107823,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107823,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107823,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno-Projektowych GEOMIAR sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650017922
7.3.3) Ulica: Kościuszki 35
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część prac związanych z modernizacją EGiB
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG GEODEZYJNO-PROJEKTOWYCH "GEOMIAR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107823,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102618,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geodezja Julia Wiącek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360007859
7.3.3) Ulica: Robotnicza 9
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Geodezja Marcin Kopacki - kierowanie pracami geodezyjnymi,
GEO - PROJEKT Usługi geodezyjne mgr inż. Marcin Wiącek - prace kameralne i terenowe.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota oferty najkorzystniejszej w wyżej wymienionej części wynosi: 61.869,00 zł. Kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację w/w części wynosi: 34.450,00 zł.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96289,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geo-projekt Usługi geodezyjne mgr inż Marcin Wiącek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100626038
7.3.3) Ulica: Robotnicza 9
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Geodezja Marcin Kopacki - kierowanie pracami geodezyjnymi
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
II etap obejmujący prace wyszczególnione w rozdziale IVb pkt 16-18 Projektu modernizacji w terminie do 10 miesięcy od
daty podpisania umowy.
INNE PRZETARGI WIERUSZÓW
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4715 E Bolesławiec - Galewice na odcinku Radostów Pierwszy - Czastary
więcej: przetargi WIERUSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 270032K w km od 0+272,7 do 0+519,6 wraz z budową przepustu w km 0+513,5 w miejscowości Libusza, Gmina Biecz.
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Łopatki gmina Łask
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.