Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00426327/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00432111/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Likwidacja barier transportowych – zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych w
Domu Pomocy Społecznej „Jesień Życia” przy ul. Mińskiej 15a w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091338640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gałczyńskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-322
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: (52) 372 91 51
1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdpsiow.pl, zamowienia@zdpsiow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpsiow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Likwidacja barier transportowych – zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych wDomu Pomocy Społecznej „Jesień Życia” przy ul. Mińskiej 15a w Bydgoszczy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4533c7b8-523d-4973-a475-b5cfa25ab31d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010148/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup i dostawa samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426327
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 207269,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Likwidacja barier transportowych – zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej „Jesień Życia” przy ul. Mińskiej 15a w Bydgoszczy.
2. Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia:
1) Pojazd fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, rok produkcji – nie starszy niż 2023;
2) Pojazd posiadający świadectwo homologacji na pojazd osobowy o liczbie miejsc 9 w tym kierowca (ilość miejsc: 1 kierowca + 8 pasażerów, w tym z możliwością transportu 1 osoby na wózku inwalidzkim po uprzednim demontażu lub złożeniu (fotela/ foteli) i spełniający
warunki do przewozu osób niepełnosprawnych;
3) Pojazd dopuszczony do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022, ze zm.).
4) Pojazd spełniający wymagania techniczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2130, ze zm.).
5) Pojazd oznakowany zgodnie z przepisami o ruchu drogowym - Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej. Tablice wykonane z materiału odblaskowego. Kierunkowskazy dachowe.
6) Wykonawca zobligowany jest do:
a) dostarczenia pojazdu w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
b) przekazania Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do zarejestrowania pojazdu, w szczególności:
1. aktualnego świadectwa homologacji na samochód,
2. aktualnego świadectwa homologacji pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych,
3. badania technicznego umożliwiającego korzystanie z niebieskiego kwadratowego znaku oznaczającego pojazd do przewozu osób niepełnosprawnych,
4. książki gwarancyjnej,
5. książki przeglądów serwisowych,
6. instrukcji obsługi w języku polskim,
7. kompletu kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta,
8. innych wymaganych dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu,
7) Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie personelu w zakresie obsługi, konserwacji i bezpieczeństwa, uruchomienia pojazdu wraz z przygotowaniem jego do pracy (płyny eksploatacyjne).
8) Zamawiający wymaga, aby oferowany samochód był wyposażony w windę
elektrohydrauliczną zamontowaną z tyłu pojazdu w celu ułatwienia wprowadzania do pojazdu osoby na wózku inwalidzkim.
9) Szczegółowy opis minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych, wyposażenia samochodu oraz wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych został opisany w specyfikacji technicznej - OPZ, stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ, który został zmodyfikowany o zapisy w pkt 2.20.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
34114400-3 - Minibusy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postepowaniu w wymaganym terminie, tj. do 05.08.2024 do godziny 10:00 złożono oferty od następujących Wykonawców:1. Oferta nr 1 – Carrara sp. z o. o., ul. Lwowska 1, 20-128 Lublin:
1) Cena: 224 900,00 zł
2) Wydłużenie terminu gwarancji na zabudowę do przewozu osób niepełnosprawnych oraz windę: 24 miesiące (2 lata)
3) Dodatkowe wyposażenie – komplet opon: TAK
2. Oferta nr 2 – Green Way Kamila Sadowska, ul. Chmielna 68G, 05-825 Makówka:
1) Cena: 259 530,00 zł
2) Wydłużenie terminu gwarancji na zabudowę do przewozu osób niepełnosprawnych oraz windę: 48 miesięcy (4 lata)
3) Dodatkowe wyposażenie – komplet opon: TAK
Stosownie do art. 310 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 310 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
W dniu 05.08.2024 r. na platformie zakupowej w przedmiotowym postepowaniu Zamawiający udostępnił kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 239 500,00 zł.
Po dokonaniu badania ofert Zamawiający ustalił, że ofertą najkorzystniejsza jest oferta nr 2. Cena oferty nr 2 wynosi 259 530,00 zł co przewyższa kwotę jaką Zamawiający zmierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259530 PLN
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Nadbudowa Budynku Logistyki w Centrum Onkologii w Bydgoszczy
- Zaprojektowanie i budowa magazynu - hali do składowania materiałów do zimowego utrzymania dróg w m. Wałycz.
- DOSTAWY MATERIAŁÓW DO TERAPII NERKOZASTĘPCZEJ
- Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru budynków kampusu Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt.: "Prawo Międzynarodowe i Prawa Człowieka a Wielowymiarowość Konfliktów we Współczesnym Świecie"
- SZPiFP-5-25 Wykonanie przeglądów, konserwacji i usuwanie powstałych awarii urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy i jednostkach jej podległych.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 9- osobowego samochodu typu bus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózku inwalidzkim do SPZOZ w Ciborzu
- Dostawa samochodu osobowego
- Dostawa nowego samochodu typu "bus" przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- "Najem długoterminowy wraz z usługą serwisową i ubezpieczeniową fabrycznie nowych ( powystawowych lub demonstracyjnych) dwóch samochodów osobowych klasy C na okres 36 miesięcy"
- "Zakup i dostawa samochodu dla PCPR w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum""
- Dostawa samochodu osobowego do przewozu dziewięciu osób
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.