Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395965/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BO - L2/03/X - "BOISKO NASZYCH MARZEŃ" - Modernizacja boiska szkolnego przy ZSP 8 w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 8
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384109908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-560
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 252 78 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp8katowice.szkolnastrona.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp8katowice.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BO - L2/03/X - "BOISKO NASZYCH MARZEŃ" - Modernizacja boiska szkolnego przy ZSP 8 w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e063350d-39d5-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087551/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja nawierzchni boiska szkolnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395965
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/406/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie modernizacji boiska szkolnego oraz wymiany bramy wjazdowej, w szczególności:
demontaż i powtórny montaż istniejącego sprzętu sportowego,
frezowanie powierzchni asfaltowej boiska,
naprawa ubytków nawierzchni,
czyszczenie boiska,
gruntowanie podłoża boiska,
ułożenie nawierzchni boiska,
malowane linii,
dostawa i montaż tabliczki informacyjnej,
wymiana stalowej bramy wjazdowej (),
dostawa myjki ciśnieniowej wraz z osprzętem,
utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki.
Podstawowe parametry techniczne boiska:
wymiary istniejącego boiska wielofunkcyjnego: około 18,6 x 34,1 m
powierzchnia asfaltowa istniejącego boiska wielofunkcyjnego: około 635 m2
Parametry bramy wjazdowej:
szerokość wjazdu między istniejącymi słupami: około 3,4m
wysokość bramy wjazdowej: 1,8m
szerokość jednego skrzydła bramy: 1,65m
Skrzydła bramy i furtki należy wykonać z profili (prętów) Ø 20mm analogicznie jak ogrodzenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45113000-2 - Roboty na placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:art. 255 ust. 3 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 230 000,00 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty. Wykonawca PPH Rektur Krzysztof Turek, złożył ofertę z niższą ceną, która została odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp, ponieważ została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Cena drugiej oferty złożonej przez firmę KW Lupus Sp. z o.o. na kwotę 383 145,00 zł znacząco przewyższa środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty i w związku z tym Zamawiający unieważnienia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383145,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383145,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeglądy okresowe oraz serwisy klimatyzacji w samochodach służbowych GDDKiA Oddział w Katowicach
- Świadczenie usługi pralniczej dla OSK w Katowicach
- "Wynajem i serwis odzieży do pomieszczeń typu "cleanroom"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw przy MDK Koszutka filia Dąb w Katowicach"
- Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Szydłowo (Szydłowo i Dobrzyca)
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Adaptacja lokalu użytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Usług Społecznych w Goleniowie
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Budowa Park&Ride w Bogumiłowicach na terenie gminy Wierzchosławice
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.