eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SupraślBudowa wraz z rozbudową i przebudową infrastruktury drogowej i technicznej na terenie Gminy Supraśl - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wraz z rozbudową i przebudową infrastruktury drogowej i technicznej na terenie Gminy Supraśl - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Supraśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego 58

1.5.2.) Miejscowość: Supraśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@suprasl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://suprasl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wraz z rozbudową i przebudową infrastruktury drogowej i technicznej na terenie Gminy Supraśl - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fab987f2-2e0d-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090302/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa wraz z rozbudową i przebudową dróg wraz z infrastrukturą technicną w Gminie Supraśl

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372760

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1984421,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część I - budowa pętli autobusowej przy ulicy Zielonej w Ciasnem.
Zamówienie budowę pętli autobusowej przy ulicy Zielonej w Ciasnem. Pętla nawrotowa zlokalizowana została na końcu miejscowości Ciasne w rejonie ulicy Zielonej z zaprojektowaniem jej włączenia do drogi powiatowej nr 1429B. Budowę ulicy zaprojektowano na odcinku około 107,50 m od km 0+000 do km 0+ 107,50 (od pętli autobusowej do ul. Sosnowej). Przewidziano budowę ulicy o szerokości jezdni 5,50 m o nawierzchni bitumicznej.
W ramach zamówienia na przewidziano wykonanie:
1) Budowa pętli autobusowej - nawierzchnia jezdni dł. ok. 60,7 m na odcinku wlotu do wylotu z włączeniem do drogi powiatowej oraz szerokości 6,0 m z wykonaniem normatywnych łuków. Przewidziano wykonanie robót rozbiórkowych istniejącej nawierzchni jezdni, robót ziemnych podstawowych i uzupełniających polegających na wywiezieniu gruntu do poziomu rzędnych dna koryta pow. koryta ok. 493 m2. Przewidziano wykonanie ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej z kruszywem CNR gr. 22 cm, warstwy mrozochronnej z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2 gr. 15 cm, warstwy podbudowy zasadniczej – z kruszywa C50/30 stabilizowanego mechanicznie gr. 22 cm. Jezdnia bitumiczna szer. 6,00 m plus poszerzenia – warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej AC16W 50/70 gr. 5 cm, warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej AC11S 50/70 gr. 4 cm - pow. ok. 493 m2, jezdnia obramowana krawężnikami betonowymi 20x30 cm na ławie betonowej z oporem dł. ok. 91 m.b. Projekt obejmuje wykonanie chodników pow. ok. 194 m2 z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej i wjazdów pow. ok. 61 m2 z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, wykonanie poboczy gruntowych i rowów odwadniających, obsianie skarp z uprzednim humusowaniem, oznakowanie pionowe i poziome, roboty towarzyszące. Prace w rejonie włączeń do drogi powiatowej polegają na dostosowaniu do istniejącej nawierzchni tej drogi.
2) Budowa przepustów pod koroną drogi – odwodnienie pętli przewidziano jako powierzchniowe z odprowadzeniem wód na pobocza i następnie do projektowanych rowów i przepustów (przepusty z rur PEHD i PVC SN8 o średnicy 400 mm 55,1 m.b.).
3) Budowa oświetlenia pętli autobusowej – wg projektu branżowego. Zakres projektowanych robót przewiduje realizację: kompletnej szafki oświetleniowej SO-A, ułożenie kabla oświetleniowego YAKXS 5x25 do zasilania opraw, słupy ocynkowane na fundamentach prefabrykowanych 10 kpl., oprawy oświetleniowe z modułem LED-owym, roboty towarzyszące.
4) W trakcie prowadzenia robót należy spełnić wymagania podmiotów uzgadniających dokumentację projektową (Zakład Gazowniczy, PGE Białystok Teren, gestorzy telekomunikacji itp.).
Zakres objęty zamówieniem przedstawia opracowana dokumentacja z niezbędnymi uzgodnieniami i warunkami. Projekt obejmuje oznakowanie pionowe i poziome. Zakres objęty zamówieniem przedstawia opracowana dokumentacja z niezbędnymi uzgodnieniami i warunkami
W zakres oferowanej ceny wchodzi pełna obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą oraz opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzgodnieniem jej z zarządcą drogi powiatowej a następnie prowadzenia robót zgodnie z tym projektem. W trakcie realizacji inwestycji należy zapewnić dojazd do posesji mieszkańcom oraz pojazdom służb ratunkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 475105,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część II - W ramach części II zamówienia przewiduje się wykonanie zamówienia n/w dróg i ulic w miejscowości Grabówka, Sokołda i Sobolewo:
A. Ul. Laurowa w Grabówce – ok. 300 m.b. – (nawierzchnia bitumiczna).
Przewidziano wykonanie: prace przygotowawcze: prace pomiarowe, usunięcie drzew i krzewów, usunięcie humusu; prace ziemne: wykonanie koryta i wykopów, formowanie i zagęszczenie nasypów; podbudowa: profilowanie i zagęszczenie podłoża około 2100 m2, podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 łamanego C50/30 gr. 22 cm stabilizowanego mechanicznie około 1740 m2; nawierzchnia: warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 gr. 5 cm. około 1536 m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm około 1500 m2; roboty wykończeniowe: wykonanie i umocnienie poboczy z kruszywa; oznakowanie pionowe i regulacja armatury podziemnej;
B. Droga w Sokołdzie I etap – ok. 250 m.b. – (nawierzchnia bitumiczna).
Przewidziano wykonanie: prace przygotowawcze: prace pomiarowe, usunięcie drzew i krzewów,; prace ziemne: wykonanie koryta i wykopów, formowanie i zagęszczenie nasypów; podbudowa: profilowanie i zagęszczenie podłoża około 1750 m2, warstwa stabilizowana cementem z mieszanki CBGM C1,5/2,0 gr. 25 cm o powierzchni około 1050 m2, podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 łamanego C50/30 gr. 22 cm stabilizowanego mechanicznie około 1450 m2; nawierzchnia: warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 gr. 5 cm. około 1280 m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm około 1250 m2; roboty wykończeniowe: wykonanie i umocnienie poboczy z kruszywa; oznakowanie pionowe i regulacja armatury podziemnej.
C. Ul. Truskawkowa w Sobolewie – ok. 210 m.b. - ( nawierzchnia bitumiczna).
Przewidziano wykonanie: prace przygotowawcze: prace pomiarowe, usunięcie humusu, rozebranie kostki betonowej i krawężnika; prace ziemne: wykonanie koryta i wykopów, formowanie i zagęszczenie nasypów; podbudowa: profilowanie i zagęszczenie podłoża około 1470 m2, warstwa stabilizowana cementem z mieszanki CBGM C1,5/2,0 o powierzchni około 700 m2, podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 łamanego C50/30 gr. 22 cm stabilizowanego mechanicznie około 1218 m2; nawierzchnia: warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 gr. 5 cm. około 1075 m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm około 1050 m2, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na wlocie ulicy; roboty wykończeniowe: wykonanie i umocnienie poboczy z kruszywa; oznakowanie pionowe i regulacja armatury podziemnej; wykonanie 2 studni odwodnieniowych z przykanalikami; wykonanie drenażu Ø10 w otulinie długości około 420 m.b. ustawienie krawężnika 15x30 cm na ławie betonowej z oporem dł. około 206 m.b.
Realizacja inwestycji drogowej przewidziana jest w systemie „zaprojektuj i wybuduj” – obowiązkiem Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji projektowej w niezbędnym zakresie wraz z pozyskaniem map geodezyjnych do celów projektowych oraz wykonanie prac budowlanych.
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg i ulic gminnych polegająca na powierzchniowym utwardzeniu nawierzchni dróg z wykorzystaniem mieszanek mineralno - asfaltowych w gminie Supraśl – ul. Laurowa w Grabówce – ok. 300 m.b., droga w Sokołdzie I etap dł. ok. 250 m.b., ul. Truskawkowa w Sobolewie dł. ok. 210 m.b.
2) Zakres prac obejmuje wykonanie robót drogowych związanych z wykorzystaniem mieszanek mineralno - asfaltowych oraz wykonaniem nawierzchni z kostki betonowej „8” na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementowo-piaskową według ilości określonych w kosztorysach ofertowych i przedmiarach robót oraz oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3) Wykonawca w ramach robót drogowych dokona zdjęcia stanu zerowego i zaproponuje rozwiązanie niwelety w nawiązaniu do zjazdów na sąsiadujące z daną drogą posesji i wlotów dróg bocznych, wykona w ramach zamówienia dokumentację wykonawczą tzn. projekt zagospodarowania terenu oraz profil podłużny. Dokumentacja przebudowy ulicy zaproponowana przez Wykonawcę po uzgodnieniu przez Inwestora przedłożona zostanie w formie zgłoszenia do Starostwa Powiatowego w Białymstoku. Wartość dokumentacji projektowej nie może przekraczać 5% wartości robót budowlanych na poszczególnej ulicy.
4) Wykonawca zbada nośność podłoża (VSS) – dna koryta i z chwilą, gdy przy osiągniętym wskaźniku zagęszczenia równym i większym od 1,0, wtórny moduł E2 będzie mniejszy niż 80MPa zaproponuje rozwiązania pozwalające wzmocnić podłoże.
5) Zamawiający dopuszcza wykorzystanie istniejącej nawierzchni po ewentualnym doziarnieniu kruszywem C50/30 na podstawie opracowanej recepty i pod warunkiem uzyskania wtórnego modułu odkształcenia E2 ≥ 130 MPa przy E2/E1 ≤ 2,2.
6) Zamawiający oczekuje:
a) wykonania drogi wymienionej w pkt. 1 o przekroju szlakowym: jezdnia szer. 5,0 m i 4,5 m, ze spadkiem poprzecznym głównie daszkowym 2% ± 0,5%, pobocza szer. max. 1,0 m spadkiem poprzecznym 6%,
b) oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7) Materiał z usuniętych drzew, krzaków oraz karpy Wykonawca zabezpieczy w następujący sposób:
a) pnie drzew należy pociąć i przewieźć na odległość do 16 km na miejsce wskazane przez Zamawiającego,
b) gałęzie i karcze należy zagospodarować we własnym zakresie.
8) Gruz z rozbiórek Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, zaś fragment nawierzchni z kamienia podlega przełożeniu.
9) Grunt z wykopu Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie lub odwiezie w miejsce uzgodnione z Zamawiającym.
10) Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, którą zarejestruje we właściwym ośrodku geodezyjnym.
11) Zamawiający wymaga co najmniej 3 - letniej gwarancji na wykonane roboty.
12) Zakres przedmiotu zamówienia określają załączone mapy oraz przedmiary robót – załącznik nr 1 do SWZ. Prace należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) - załącznik nr 2 do SWZ.
13) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą i projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1509316,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 577090,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 577090,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 577090,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 577090,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1446056,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1446056,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1446056,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1528174,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.