Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00441112/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie wielobranżowej dok. projektowej dla realizacji „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części hali sportowej na potrzeby utworzenia Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Radomskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000805181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malczewskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@urad.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniwersytetradom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92f67d78-f165-408f-a10d-2231f8ff9f0d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie wielobranżowej dok. projektowej dla realizacji „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części hali sportowej na potrzeby utworzenia Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Radomskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92f67d78-f165-408f-a10d-2231f8ff9f0d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066334/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy pomieszczeń hali sportowej dla potrzeb utworzenia Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Radomskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441112
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP-26-13u/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla realizacji zadania „Przebudowa
i zmiana sposobu użytkowania części hali sportowej na potrzeby utworzenia Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego„ na częściach działek nr ewid. 161/2 (obr. 0020, ark. 18) oraz 157/2 (obr. 0020, ark. 12), w granicach opracowania, przy ul. Henryka Mierzejewskiego, a w szczególności:
a) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, wizualizacji 4 wybranych przez Zamawiającego pomieszczeń (minimum 3 ujęcia każdego pomieszczenia), przedmiarów, kosztorysów inwestorskich i STWiORB dla w/w zadania wraz z uzgodnieniami, decyzjami, przygotowaniem kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, a także przeniesieniem całości autorskich praw majątkowych, w tym prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do opracowanej dokumentacji na Zamawiającego oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych,
b) Zakres dokumentacji projektowej służący do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych i dostawę wyposażenia, winien obejmować w szczególności:
wielobranżową koncepcję projektową z uwzględnieniem planowanych do zastosowania technologii oraz rozwiązań technicznych i materiałowych – 3 kpl.,
− inwentaryzację istniejących obiektów, urządzeń infrastruktury technicznej, uzbrojenia i zagospodarowania terenu, w szczególności istniejącej części hali sportowej w zakresie wymaganym do realizacji przedmiotu zamówienia – 3 kpl.,
− ocenę stanu technicznego budynku i jego konstrukcji – 3 kpl.,
− ekspertyzę techniczną stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego budynku
(w przypadku wystąpienia niezgodność w części budynku niepodlegającej przebudowie w zakresie ochrony p.poż. należy uzyskać odstępstwa zgodnie z §2 ust. 3a Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r.,
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) - 3 kpl.,
− projekt architektoniczno-budowlany (wykonany na podstawie załączonej przez Zamawiającego koncepcji architektoniczno-budowlanej) wraz z projektem zagospodarowania terenu sporządzonym na aktualnej mapie do celów projektowych oraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, których obowiązek dołączenia wynika z przepisów, w zakresie wymaganym do pozwolenia na budowę - 5 kpl.,
− informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 5 kpl.,
− charakterystykę energetyczną - 5 kpl.,
− wielobranżowy projekt techniczny, obejmujący projekt techniczny architektury, projekt techniczny konstrukcji, projekty techniczne wszystkich przewidzianych w obiekcie instalacji, m.in. instalacji sanitarnych (instalacja wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, c.w.u., c.o.), wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacji elektrycznych (rozdzielnice niskiego napięcia, oświetlenie podstawowe, oświetlenie awaryjne
i ewakuacyjne, instalacja gniazd komputerowych, ogólnych i siłowych, instalacja uziomowa i odgromowa), instalacji teletechnicznych (instalacja komputerowa, telefoniczna, instalacja monitoringu, instalacja kontroli dostępu, instalacja systemu alarmowego, instalacje audiowizualne, instalacje systemu symulacji) oraz instalacji gazów medycznych (instalacja sprężonego powietrza) wraz z uzgodnieniami - 5 kpl.,
− projekt technologiczny w zakresie rozwiązań technologii medycznej na potrzeby utworzenia centrum symulacji medycznej, uwzględniając wyposażenie sprzętowe i instalacyjne - 5 kpl.,
− projekty wykonawcze wielobranżowe, sporządzone zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021 poz. 2454) wraz z uzgodnieniami, w tym: SSP, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, telewizji przemysłowej CCTV, dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO) i ewakuacyjnych, systemu nadzoru i kontroli dostępu, systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), telewizji dydaktycznej - 5 kpl.,
− przedmiary robót (w tym robót podstawowych i tymczasowych oraz pomocniczych, przygotowawczych i zabezpieczających) dla poszczególnych branż - 3 kpl.,
− szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż - 3 kpl.,
− kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych branż - 3 kpl.,
− inne opracowania niezbędne dla wykonania kompleksowej dokumentacji projektowej i uzyskania pozwolenia na budowę,
− projekt aranżacji wnętrz – 3 kpl., zawierający:
• projekt kolorystyki i rozwiązań materiałowych w zakresie wykończenia wnętrz wraz z rozwiązaniami detali,
• wyposażenie w sprzęt specjalistyczny, medyczny dedykowany indywidualnie do każdej sali symulacji,
• wyposażenie meblowe (biurowe i medyczne),
• wyposażenie w sprzęt komputerowy,
• elementy wyposażenia prezentacyjnego i komunikacyjnego, w tym telewizji dydaktycznej, umożliwiającego kontrolę systemu audio-video, bezpośrednią obserwację ćwiczących, komunikację z ćwiczącymi (mikrofony, głośniki, telefony), zapis i archiwizację plików oraz odtwarzanie zapisu podczas debriefingu na sali symulacyjnej i na sali debriefingu,
• Wizualizacje 4 wybranych przez Zamawiającego pomieszczeń (minimum 3 ujęcia każdego pomieszczenia),
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznegow terminie przewidzianym na składanie ofert tj. do dnia 12.08.2024r. do godz. 11.00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa urządzeń podtrzymujących sieć informatyczną dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych w Radomiu przy ulicy: Struga, Osiedlowej oraz Witkacego
- Najem samochodów osobowych dla Centrum Informatyki Resortu Finansów na okres 12 miesięcy
- Dostawa artykułów biurowych
- Usługa sporządzenia operatów szac. określających wart. prawa własności nieruch. położonych w Radomiu przy ulicy: Słowackiego, Królowej Jadwigi, Wernera, Holszańskiej, Beliny - Prażmowskiego, Miodowej
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie 2 wariantów koncepcji i PFU wraz z niezbędna dokumentacja dla przebudowy budynku pawilonu sportowo - hotelowego przy ulicy katowickiej 10 w Chorzowie".
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
- Remont części budynku nr 45 w kompleksie 3008 w Bolesławcu na potrzeby magazynu żywnościowego wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej.
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na obszarze gminy Łagiewniki
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektu dot. zagospodarowania terenu SP ZOZ Łapy obejmującej wykorzystanie bioróżnorodności w zielonej infrastrukturze publicznej wokół Szpitala
- Opracowanie dokumentacji technicznej na wprowadzenie gazu dla 4 nieruchomości
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.