eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz70/ZP/24 Remonty i konserwacje budynków , sieci wodociągowej , zbiornika p.poż i wyłączników w Nowym Glinniku , Łodzi , Gałkówku i Tomaszowie Mazowieckim



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
70/ZP/24 Remonty i konserwacje budynków , sieci wodociągowej , zbiornika p.poż i wyłączników w Nowym Glinniku , Łodzi , Gałkówku i Tomaszowie Mazowieckim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261442097

1.5.8.) Numer faksu: 261442101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/31wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

70/ZP/24 Remonty i konserwacje budynków , sieci wodociągowej , zbiornika p.poż i wyłączników w Nowym Glinniku , Łodzi , Gałkówku i Tomaszowie Mazowieckim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e460e31-2181-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00254132/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remonty i konserwacje budynków i budowli w Łodzi, Nowym Glinniku, Tomaszowie Mazowieckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353052

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 70/ZP/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1603342,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 Remont budynku nr 104 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku , 97 – 217 gm. Lubochnia
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określa przedmiar robót zerowy kosztorys ( tj. przygotowane przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB) stanowiącymi załączniki nr 1 - 2 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót zerowym kosztorysem (tj. przygotowanymi przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz Specyfikacjami Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 1 - 2 do SWZ i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 138399,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 Remont budynku nr 129 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku , 97 – 217 gm. Lubochnia
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określa przedmiar robót zerowy kosztorys ( tj.
przygotowany przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath
oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB) stanowiącymi załączniki nr 3 - 4 do
SWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót zerowym kosztorysem (tj. przygotowanymi
przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz
Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 3 - 4 do SWZ i wytycznymi (poleceniami)
Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 267258,66 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 Remont budynków nr 2,3,4,6 (schody) zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Łodzi ul. Źródłowa 52 , 91 - 735 Łódź
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określają przedmiary robót zerowe kosztorysy ( tj.
przygotowany przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath
oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB) stanowiącymi załączniki nr 5 A - 6 B do
SWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarami robót zerowymi kosztorysami (tj. przygotowanymi
przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz
Specyfikacjami Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 5 A - 6 B do SWZ i wytycznymi (poleceniami)
Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45431000-7 - Kładzenie płytek

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 458456,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 Remont sieci wodociągowej zlokalizowanej w kompleksie wojskowym w Gałkówku ul. Łódzka 26 , 95 - 041 gm. Gałkówek
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określa przedmiar robót zerowy kosztorys ( tj.
przygotowany przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath
oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB) stanowiącymi załączniki nr 7 - 8 do
SWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót zerowym kosztorysem (tj. przygotowanymi
przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz
Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 7 - 8 do SWZ i wytycznymi (poleceniami)
Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 339208,75 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 Konserwacja wyłączników prądu zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Łodzi ul. 6-go sierpnia 92 , 90 - 646 Łódź
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określa przedmiar robót zerowy kosztorys ( tj.
przygotowany przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath
oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB) stanowiącymi załączniki nr 9 - 10 do
SWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót zerowym kosztorysem (tj. przygotowanymi
przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz
Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 9 - 10 do SWZ i wytycznymi (poleceniami)
Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 47313,59 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 Konserwacja zbiornika p.poż zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Łodzi ul. Źródłowa 52 , 91 - 735 Łódź
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określa przedmiar robót zerowy kosztorys ( tj.
przygotowany przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath
oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB) stanowiącymi załączniki nr 11 - 12 do
SWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót zerowym kosztorysem (tj. przygotowanymi
przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz
Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 11 - 12 do SWZ i wytycznymi (poleceniami)
Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90913100-1 - Usługi czyszczenia zbiorników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 39431,45 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7 Konserwacja budynku nr 50 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim ul. Piłsudskiego 72 , 97 – 200 Tomaszów Mazowiecki
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określa przedmiar robót zerowy kosztorys ( tj.
przygotowany przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath
oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB) stanowiącymi załączniki nr 13 - 14 do
SWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót zerowym kosztorysem (tj. przygotowanymi
przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz
Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 13 - 14 do SWZ i wytycznymi (poleceniami)
Zamawiającego i Inspektora Nadzoru

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 251285,21 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8 Konserwacja budynku nr 20 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Łodzi ul. Źródłowa 52 , 91 - 735 Łódź
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określa przedmiar robót zerowy kosztorys ( tj.
przygotowany przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath
oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB) stanowiącymi załączniki nr 15 - 16 do
SWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót zerowym kosztorysem (tj. przygotowanymi
przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz
Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 15 - 16 do SWZ i wytycznymi (poleceniami)
Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 61989,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168388,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214683,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168388,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano – Usługowa DABI Damian Biegun

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 773 - 219 - 96 - 54

7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 67

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168388,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294215,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 506588,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294215,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano – Usługowa DABI Damian Biegun

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 773 - 219 - 96 - 54

7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 67

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294215,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE dla zadania nr 3
art. 255 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
W przedmiotowym postępowaniu ofertę złożyła firma P.H.U. SYLMAR s.c. S. Paturaj , A. Paturaj , której oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia .
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania nr 3 na podstawie art. 255 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp , ponieważ jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp .
UZASADNIENIE PRAWNE dla zadania nr 3
art. 255 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp
w zakresie zadania nr 3 , ponieważ jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp .

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499692,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499692,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420889,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489858,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420889,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO – TECH Karol Słomski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 593 - 212 - 15 - 32

7.3.3) Ulica: ul. Konopnickiej 16

7.3.4) Miejscowość: Gniew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-140

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420889,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60147,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84419,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60147,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. Marek Piotr Szpruch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 732 - 142 - 52 - 96

7.3.3) Ulica: ul. Długa 6

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60147,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48733,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148996,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48733,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO – TECH Karol Słomski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 593 - 212 - 15 - 32

7.3.3) Ulica: ul. Konopnickiej 16

7.3.4) Miejscowość: Gniew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-140

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48733,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323636,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323636,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99180,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SODA FAST Szymon Owczarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827-228-98-17

7.3.3) Ulica: Nowa Wieś 63

7.3.4) Miejscowość: Brzeżnio

7.3.5) Kod pocztowy: 98-275

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323636,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99180,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99180,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99180,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU Sylmar s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU Sylmar s.c. Sylwester Paturaj , Agnieszka Paturaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-270-69-08

7.3.3) Ulica: ul. Wodzińska 109

7.3.4) Miejscowość: Tuszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99180,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.