eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubaczówPoprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Zwi±zku Powiatowo -Gminnego "Ziemia Lubaczowska" Zadania nr 1 - 5



Og³oszenie z dnia 2024-08-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Zwi±zku Powiatowo -Gminnego „Ziemia Lubaczowska” Zadania nr 1 - 5

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Powiatowo - Gminny "Ziemia Lubaczowska"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364209666

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jasna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lubaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166321684

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ziemialubaczowska@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ziemialubaczowska.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e6ec2ea-0de1-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Zwi±zku Powiatowo -Gminnego „Ziemia Lubaczowska” Zadania nr 1 - 5

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6e6ec2ea-0de1-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00456548

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00104823/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Zwi±zku Powiatowo-Gminnego „Ziemia Lubaczowska”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00317493

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPGZL.ZP.1.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – „Przebudowa budynku Przedszkola Samorz±dowego w Narolu”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku przedszkola obejmuj±cych przebudowê i remont dachu budynku, pomieszczeñ, czê¶ciow± wyminê stolarki okiennej i drzwiowej, wymianê instalacji wewnêtrznych oraz wykonanie innych robót maj±cych na celu zapewnienie dostêpno¶ci budynku dla osób z niepe³nosprawno¶ciami.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie ³azienek

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421145-2 - Instalowanie rolet

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 854084,14 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – „Przebudowa kot³owni w czê¶ci podziemnej budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w M³odowie”
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kot³owni w czê¶ci podziemnej budynku zespo³u szkolno-przedszkolnego. W ramach zamówienia planuje siê kompleksow± przebudowê technologii kot³owni wraz z instalacjami wewnêtrznymi. Ponadto w ramach zamówienia zaplanowane zosta³o wykonanie nastêpuj±cych robót budowlanych: wyburzenie istniej±cego komina, wyburzenie istniej±cych schodów zewnêtrznych i budowa nowych wraz z pomieszczeniem technicznym, skucie coko³u i uzupe³nienie p³ytkami, zamurowania i wykucia otworów w ¶cianach, demonta¿ warstw wykoñczeniowych z pod³óg i ¶cian, uzupe³nienie tynków cementowo wapiennych, monta¿ drzwi.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kot³ów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 621657,28 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – „Przebudowa i remont zaplecza kuchennego w budynku Przedszkola nr 1 w Lubaczowie”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku przedszkola obejmuj±cych remont i przebudowê pomieszczeñ kuchni. W ramach zamówienia planuje siê wykonaæ roboty budowlane obejmuj±ce rozbiórkê czê¶ci ¶cian i posadzek, wymianê stolarki okiennej i drzwiowej, wymurowanie nowych ¶cian wewnêtrznych, wykonanie nowych ok³adzin ¶cian i posadzek wyrównanie ¶cian, szpachlowanie, malowanie ¶cian. Dodatkowo w ramach zamówienia planowana jest dostawa i monta¿ zaprojektowanego wyposa¿enia i urz±dzeñ kuchennych.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432210-9 - Wyk³adanie ¶cian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

39141000-2 - Meble i wyposa¿enie kuchni

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1008620,34 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – „Remont nawierzchni kortu tenisowego przy Liceum Ogólnokszta³c±cym w Lubaczowie”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z remontem nawierzchni kortu tenisowego obejmuj±cych usuniêcie istniej±cej sztucznej trawy z zasypk±, wykonanie warstwy wyrównawczej oraz wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45236112-8 - Wyrównywanie nawierzchni kortów tenisowych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 143780,01 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – „Przebudowa i remont budynku Szko³y Podstawowej w Horyñcu-Zdroju wraz z dostaw± mebli i wyposa¿enia”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku szko³y obejmuj±cych przebudowê i remont pomieszczeñ na poziomie parteru (pomieszczenia nr 0-15 – 023, gabinet dyrektora, sekretariat, gabinet zastêpcy dyrektora) wraz z czê¶ciow± wymin± instalacji wewnêtrznych. Dodatkowo w ramach zamówienia planowana jest dostawa mebli i wyposa¿enia pomieszczeñ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432210-9 - Wyk³adanie ¶cian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 514753,70 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1090850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1107028,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1090850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.P. MASTER Stanis³aw Cygan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 793-114-74-18

7.3.4) Miejscowo¶æ: Krowica Sama

7.3.5) Kod pocztowy: 37-625

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1090850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 939500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 947206,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 939500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.P. MASTER Stanis³aw Cygan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 793-114-74-18

7.3.4) Miejscowo¶æ: Krowica Sama

7.3.5) Kod pocztowy: 37-625

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 939500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Na realizacjê zamówienia pn.: Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Zwi±zku Powiatowo Gminnego „Ziemia Lubaczowska” Zadanie nr 3 – „Przebudowa i remont zaplecza kuchennego w budynku Przedszkola nr 1 w Lubaczowie” cena najkorzystniejszej oferty wynosi³a 1.267.441,30 z³. Kwota, jak± Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia wynosi³a 680.000,00 z³.
W zwi±zku z brakiem mo¿liwo¶ci zwiêkszenia kwoty, jak± zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty uniewa¿niono przedmiotowe postêpowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1267441,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1461530,77 PLN

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Na realizacjê zamówienia pn.: Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Zwi±zku Powiatowo Gminnego „Ziemia Lubaczowska” Zadanie nr 4 – „Remont nawierzchni kortu tenisowego przy Liceum Ogólnokszta³c±cym w Lubaczowie” cena najkorzystniejszej oferty wynosi³a 184.300,00 z³. Kwota, jak± Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia wynosi³a 80.000,00 z³.
W zwi±zku z brakiem mo¿liwo¶ci zwiêkszenia kwoty, jak± zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty uniewa¿niono przedmiotowe postêpowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 184300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 184300,00 PLN

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 981098,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 981098,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 981098,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Us³ugowo-Finansowa Grzegorz Powro¼nik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 793-148-58-59

7.3.3) Ulica: Konery

7.3.4) Miejscowo¶æ: Lubaczów

7.3.5) Kod pocztowy: 37-600

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 816008,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wyja¶nienia do Sekcji VI Oferty (dla czê¶ci 5):
pkt. 6.2.) oraz 6.4. ) podano ³±czn± cenê oferty uwzglêdniaj±c± warto¶æ zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz warto¶æ zamówienia opcjonalnego.

Wyja¶nienia do Sekcji VIII Umowa (dla czê¶ci 5):
pkt. 8.2.) z uwagi na fakt, ¿e Zamawiaj±cy nie skorzysta³ z prawa opcji podano warto¶æ zamówienia podstawowego (gwarantowanego).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.