Og³oszenie z dnia 2022-11-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00021561/01 - Wynik z dnia 2023-01-11
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zabezpieczenie ratownicze na p³ywalni „Smoczka” MOSIR Mielec
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK SPORTU I REKREACJI MIELEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000329220
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Solskiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mosir.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mosir.mielec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabezpieczenie ratownicze na p³ywalni „Smoczka” MOSIR Mielec
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eb34c8c9-6bde-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00456577
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00006853/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Zabezpieczenie ratownicze na p³ywalni „Smoczka” MOSIR Mielec
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://mosirmielec.bip.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Mielcu;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@mosir.mielec.pl, oraz nr telefonu 17 787 4859;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, o jakim stanowi art. 275 pkt 2) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2019 ze zm.) – dalej zwan± ustaw± Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/ZP/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie ratownicze na p³ywalni MOSiR Mielec przy ul. Powstañców Warszawy w 2023 r.
Zabezpieczenie ratownicze poprzez dy¿ury 3 ratowników w okresie 2 stycznia – 31 grudnia 2023 r. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilo¶ciowym oraz ustanowienia innych dni, godzin dy¿uru lub odwo³ania dy¿uru, z powodów na które Zamawiaj±cy nie mia³ wp³ywu w szczególno¶ci z powodów ekonomicznych, sanitarnych, technicznych, atmosferycznych lub innych zdarzeñ gdy nie bêdzie to le¿a³o w interesie Zamawiaj±cego – bez ¿adnych roszczeñ ze strony Wykonawcy. Szacunkowa liczba roboczogodzin w danym okresie – oko³o 5.052.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75250000-3 - Us³ugi stra¿y po¿arnej oraz ratownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp do wysoko¶ci 20% zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) posiada decyzjê ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych wyra¿aj±c± zgodê na wykonywanie us³ug w zakresie ratownictwa wodnego, wydan± na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych ,(t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 656) wraz z aktami wykonawczymi,
b) posiada wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowego Ratownictwa Medycznego (PRM), o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r., poz. 2195 z pó¼. zm.)
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy okre¶la w powy¿szym zakresie nastêpuj±ce warunki:
Wykonawca musi wykazaæ, i¿ do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub bêdzie dysponowa³, co najmniej 10 osobami posiadaj±c± uprawnienia zawodowe w zakresie ratownictwa wodnego wydane na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych ,( t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 656) wraz z aktami wykonawczymi,.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 4 do IDW;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 5 do IDW,
4) kopiê decyzji ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych wyra¿aj±cej zgodê na wykonywanie us³ug w zakresie ratownictwa wodnego, wydanej na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 656) wraz z aktami wykonawczymi,
5) wypis z rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowego Ratownictwa Medycznego (PRM), o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r., poz. 2195 z pó¼. zm.).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
33006.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ zmiany niniejszej umowy na podstawie art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.2. Zamawiaj±cy i Wykonawca przewiduj± mo¿liwo¶æ zamiany postanowieñ zawartej Umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) w zakresie zmiany terminu wykonania w przypadku:
a) wyst±pienia si³y wy¿szej,
b) zmian w wykonaniu przedmiotu zamówienia wynikaj±cych z inicjatywy Zamawiaj±cego lub okoliczno¶ci, które uniemo¿liwiaj± nale¿yte wykonanie przedmiotu umowy,
c) zawieszenia wykonania us³ug przez Zamawiaj±cego,
2) zmianê wynagrodzenia:
a) zmniejszenie wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy,
b) zmniejszenie wynagrodzenia o warto¶æ us³ug nie wykonanych, a ujêtych w cenie zaoferowanej przez Wykonawcê,
3) zmiana czasu trwania przerw technologicznych,
4) zmian obligatoryjnych wynikaj±cych ze zmian przepisów prawa, niezale¿nych od stron,
5) zmiany osób wskazanych przez Wykonawcê w wykazie, o którym mowa w § 3 ust. 3 umowy, przy czym nowo wskazane osoby powinny spe³niaæ wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ i uzyskaæ pozytywn± akceptacjê Zamawiaj±cego,
6) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji Umowy, na zasobach których Wykonawca opiera³ siê wskazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, z zastrze¿eniem, ¿e spe³nione s± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w SWZ,
7) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy poni¿ej warto¶ci minimalnej wskazanej w § 8 ust. 2, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie le¿y w interesie publicznym lub wyst±pi³y nieprzewidziane przez Zamawiaj±cego w dniu og³aszania postêpowania okoliczno¶ci o charakterze finansowym, ekonomicznym lub spo³ecznym, które powoduj±, ¿e dostawa w podstawowym zakresie prowadzi³aby do nieefektywnych wydatków publicznych.
3. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
4. Wszelkie zamiany postanowieñ Umowy wymagaj± formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ePUAP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cenaINNE PRZETARGI Z MIELCA
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1 147R na odcinku 900 mb w miejscowo¶ci Gliny Ma³e i Gliny Wielkie;
- Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Mielcu
- Zakup i dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i opatrunków dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2025 roku;
- 22.2025 Sprzeda¿ i dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Dostawa i monta¿ ³awek rezerwowych na Stadionie Miejskim im. Grzegorza Lato w Mielcu
wiêcej: przetargi w Mielcu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.