eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuszecBudowa boiska sportowego w Mizerowie wraz z zapleczem



Ogłoszenie z dnia 2023-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska sportowego w Mizerowie wraz z zapleczem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Suszec

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suszec.iap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-77196f26-4334-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska sportowego w Mizerowie wraz z zapleczem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77196f26-4334-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065295/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa boiska sportowego wraz z zapleczem w Mizerowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00369356

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2279473,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W MIZEROWIE WRAZ Z ZAPLECZEM”, zwanego dalej zamówieniem lub przedmiotem zamówienia, dofinansowanego w ramach programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4.2 Opis przedmiotu zamówienia:
1. W zakres robót objętych ww. przedmiotem zamówienia wchodzi m.in.:
- Boisko główne z nawierzchnią trawiastą,
- Boisko treningowe z nawierzchnią trawiastą,
- Układ komunikacji kołowej, chodniki i dojścia,
- Infrastruktura techniczna sanitarna, drenaże, nawodnienie, retencja
- Infrastruktura techniczna elektrotechniczna; oświetlenie płyt
- Przyłącze kanalizacji sanitarnej,
- Przyłącze wody,
- Instalacja kanalizacji deszczowej,
- Przyłącze elektroenergetyczne (wewnętrzna linia zasilania);
Zakres robót dotyczy budowy boiska pełnowymiarowego do piłki nożnej, boiska treningowego oraz budynku zaplecza sportowego. Przy boisku głównym przewidziano trybuny mobilne dla 100 widzów, a przy zjeździe z ul. Wyzwolenia na dz. nr 423/110 miejsca postojowe dla samochodów. Miejsca postojowe znajdują się również na dz. nr 788/110 przy budynku OSP. Cały teren inwestycji będzie ogrodzony, zagospodarowany i uzbrojony w niezbędne media.
Budynek zaplecza sportowego będzie pełnił będzie funkcję budynku klubowego – sportowego z zapleczem sanitarnym i magazynowym. Składać się będzie z dwóch części: jednej dla zawodników (B) i drugiej dla sędziów, trenerów i klubu (A). Łącznikiem między tymi częściami jest zadaszone przejście.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3048287,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3891319,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3048287,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GARTENBRUK SPÓŁKA CYWILNA TOMASZ GRZEGOREK, KRZYSZTOF GRZEGOREK

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Gartenbruk Tomasz Grzegorek, Hydro-Elektro Krzysztof Grzegorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360780909

7.3.3) Ulica: Lubiewo 6

7.3.4) Miejscowość: Lubiewo

7.3.5) Kod pocztowy: 66-530

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3048287,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.