Og³oszenie z dnia 2022-11-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00520375/01 - Wynik z dnia 2022-12-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego na potrzeby MOSiR w Pabianicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Pabianicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100999466
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Grota Roweckiego 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 212 10 57
1.5.8.) Numer faksu: (42) 212 10 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mosir.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.mosir.pabianice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego na potrzeby MOSiR w Pabianicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2c1e013f-6b6b-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00456633
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://kis.bip-pabianice.pl/?cid=293.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://kis.bip-pabianice.pl/?cid=29
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej: biuro@mosir.pabianice.pl
2. Z³o¿enie dokumentów na no¶niku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne.
3. Wykonawca sk³ada ofertê, dalej „oferta” za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na Miniportalu. Mechanizm szyfrowania jest udostêpniony dla wykonawców na Miniportalu.
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji z Zamawiaj±cym.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
7. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8. W przypadku ¿±dania potwierdzenia faktu przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U.2020.344) t.j. z dnia 03.03.2020 roku ka¿da ze stron niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
9. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawca powinien pos³ugiwaæ siê znakiem sprawy okre¶lonym na karcie tytu³owej swz.
10. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ (innych ni¿ oferta, lub jej uzupe³nienie), wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) lub poczty elektronicznej: biuro@mosir.pabianice.pl
11. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 10 adres email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wskazanym w przypisie do §8 ust. 13 swz.
12. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci swz u¿ywaj±c form i sposobów wskazanych w pkt. 11 powy¿ej.
14. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci swz wp³ynie do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ 4 przed up³ywem terminu sk³adania ofert, Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci swz wp³ynie po
up³ywie terminu, o którym mowa powy¿ej, lub dotyczy udzielonych wyja¶nieñ, Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ wyja¶nieñ albo pozostawiæ wniosek bez rozpoznania. Zamawiaj±cy zamie¶ci wyja¶nienia na stronie internetowej, na której udostêpniono swz.
15. Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami tre¶ci swz bêdzie zamieszczana na stronie internetowej Zamawiaj±cego http://kis.bip-pabianice.pl/?cid=29 w zak³adce przynale¿nej temu postêpowaniu.
17. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku, o którym mowa w ustêpie 14 powy¿ej.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: http://kis.bip-pabianice.pl/?cid=29
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula Informacyjna na temat uprawnieñ wynikaj±cych z rozporz±dzenia RODO znajduje siê w swz.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula Informacyjna na temat uprawnieñ wynikaj±cych z rozporz±dzenia RODO znajduje siê w swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 138600,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzeda¿ i dostawa z transportem w³asnym oleju opa³owego w ilo¶ci minimalnej 9 000 litrów (maksimum 22 000 litrów) do lokalnej kot³owni olejowej zlokalizowanej przy ulicy Grota Roweckiego 3 w Pabianicach – hala tenisowa.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia.
3. Kod CPV: 09135100-5 olej opa³owy
4. Termin i sposób p³atno¶ci – wynagrodzenie bêdzie p³atne ka¿dorazowo przelewem w terminie min. 14 dni od daty otrzymania orygina³u faktury; ostateczny termin p³atno¶ci zale¿eæ bêdzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia terminu p³atno¶ci zgodnie z tre¶ci± wybranej oferty, co bêdzie stanowi³o element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy najpierw dokonuje oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni wezwie Wykonawcê, który przedstawi³ najkorzystniejsz± ofertê do z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u oraz niepodleganie wykluczeniu z postêpowania. Art. 274 ustawy pzp stosuje siê.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
3. Zamawiaj±cy dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisami art. 223 ust. 2 ustawy pzp.
4. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy cen± podan± przez wykonawcê w ofercie wyra¿on± s³ownie oraz cyfrowo za prawid³ow± Zamawiaj±cy uzna warto¶æ (cenê) wyra¿on± s³ownie z zastrze¿eniem art. 223 ust. 2 pzp.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie ma szczególnych wymagañ w tym zakresie. Ocena spe³nienia tego warunku odbêdzie siê na podstawie O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik 1 do swz).
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile to wynika z odrêbnych przepisów:
Wykonawca musi wykazaæ ¿e dysponuje wa¿n± koncesj± na obrót paliwami ciek³ymi, której obowi±zek posiadania wynika z art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z pó¼n. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiaj±cy nie ma szczególnych wymagañ w tym zakresie. Ocena spe³nienia tego warunku odbêdzie siê na podstawie O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik 1 do swz).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie ma szczególnych wymagañ w tym zakresie. Ocena spe³nienia tego warunku odbêdzie siê na podstawie O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik 1 do swz).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wstêpnego potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u, o których mowa w § 7 oraz w celu wstêpnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w § 6, Wykonawca ma obowi±zek z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania wg. za³±cznika nr 1 do swz oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu wg. za³±cznika nr 2 do swz.
1) O¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1, stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
2. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia wymaganych podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj .
1) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenie albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia wymaganych podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj. koncesja na obrót paliwami ciek³ymi, której obowi±zek posiadania wynika z art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z pó¼n. zm.).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Nie dotyczy.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pe³nomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii po¶wiadczonej notarialnie nale¿y do³±czyæ do pliku ZIP zawieraj±cego ofertê.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa zostanie podpisana zgodnie ze wzorem umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do swz.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowieñ projektu (wzoru) umowy.
3. Rozliczenia prowadzone bêd± w walucie polskiej (PLN).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-02 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-31
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Na ofertê sk³adaj± siê:1) Formularz ofertowy, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do swz.
2) O¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (wg. za³±cznika nr 1 do swz) oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg. za³±cznika nr 2 do swz).
3) O¶wiadczenie o poleganiu na zasobach podmiotu trzeciego wraz z dokumentem potwierdzaj±cym odstêp do tych zasobów o którym mowa w §7 ust. 5 – je¿eli ma zastosowanie.
4) Pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê, przywo³ane w ust. 10 i 11 powy¿ej – je¿eli ma zastosowanie.
5) Uzasadnienie dla zastrze¿enia informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, opisane w ust. 3 powy¿ej – je¿eli ma zastosowanie.
6) Informacje o których mowa w art. 225 ust. 2 ustawy pzp, w sytuacji gdyby wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z ustaw± VAT – je¿eli ma zastosowanie poprzez z³o¿enie odpowiedniego o¶wiadczenia w druku formularzu ofertowego (za³±cznik nr 3 do swz).
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonywanie us³ug elektrycznych na nieruchomo¶ciach zarz±dzanych przez ZGM - Pabianice
- Us³uga przygotowania, dostarczenia i zapewnienia obs³ugi wydawania posi³ków (us³uga cateringowa) dla uczniów uczêszczaj±cych do Szko³y Podstawowej w Bychlewie, w tym oddzia³u przedszkolnego
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do obiektów MOSiR w Pabianicach
- Remont bie¿±cy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Dostawa oleju opa³owego do szkó³ i ¶wietlicy na terenie Gminy Pabianice w 2025 roku
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3302E - ul. Niesiêcin w Konstantynowie £ódzkim, gmina Konstantynów £ódzki
wiêcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do PAN Domu Pracy Twórczej w Wierzbie na okres 24 miesiêcy
- Dostawa oleju opa³owego dla potrzeb grzewczych Szko³y Podstawowej w Osiu przy ul. Szkolnej 8 i ul. Ks. Semraua 44 w Osiu i Szko³y Podstawowej we Wierzchach.
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Chojnie
- Dostawa oleju opa³owego w 2025 r.
- Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. W³adys³awa Jagie³³y w Czerwiñsku nad Wis³±.
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego w okresie od stycznia 2025 roku do grudnia 2025 roku do kot³owni Domu Pomocy Spo³ecznej we Wroniñcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów).
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.