eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanów,,Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Rozwój edukacji w gminie Milanów"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu „Rozwój edukacji w gminie Milanów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237612

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 11A

1.5.2.) Miejscowość: Milanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-210

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@milanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a70dedc2-1b31-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu „Rozwój edukacji w gminie Milanów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a70dedc2-1b31-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456634

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018978/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 ,,Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu „Rozwój edukacji w gminie Milanów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Środki Unii Europejskiej; Działanie 10.03 Kształcenie ogólne Priorytet X Lepsza edukacja Program Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 Współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342566

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.REM.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I sprzęt ITC/multimedialnego
zakup i dostawa:
sprzęt ITC/multimedialnego dla Szkoły Podstawowej w Milanowie
1. Tablica interaktywna - 2
2. Komputer przenośny (laptop) z systemem operacyjnym i pakietem biurowym -7
3. Monitor interaktywny - 3
sprzęt ITC/multimedialnego do Szkoły Podstawowej w Rudnie
4. Monitor interaktywny - 1
5. Tablet - 1
6. Komputer przenośny (laptop) z systemem operacyjnym i pakietem biurowym 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

30213100-6 - Komputery przenośne

30213200-7 - Komputer tablet

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 83633,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2. Część II Sprzęt nagłaśniający
zakup i dostawa:
sprzęt nagłośniającego dla Szkoły Podstawowej w Milanowie
1. Odtwarzacz audio - 6
2. Mikrofony nauszne - 4
3. Nagłośnienie/głośniki -2
4. Głośnik przenośny - 7

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

32342412-3 - Głośniki

32341000-5 - Mikrofony

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 13827,19 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III Programu multimedialne
zakup i dostawa:
programy multimedialne dla Szkoły Podstawowej w Milanowie
1. Program multimedialny do Logopedii 1
2. Multimedialny program do Logopedii w zakresie rotacyzm 1
3. Multimedialny program do nauki czytania 1
programy multimedialne dla Szkoły Podstawowej w Rudnie
4. Multimedialny program w zakresie pamięci i koncentracji 1
5. Multimedialny program do Logopedii 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48500000-3 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego

4.5.5.) Wartość części: 6639,96 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposażenie interaktywne i sensoryczne:
zakup i dostawa:
wyposażenie interaktywne i sensoryczne dla Szkoły Podstawowej w Milanowie
1. Interaktywne urządzenie do ćwiczeń, gier i zabaw typu magiczny dywan - 1
2. Robot edukacyjny - 2
3. Roboty – zestaw do programowania - 1
4. Tablica do integracji sensorycznej - 2
5. Mata sensoryczna - 2
6. Plansze edukacyjne - 1
wyposażenie interaktywne i sensoryczne dla Szkoły Podstawowej w Rudnie
7. Programowanie i roboty – zestaw klocków -3

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 23304,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V wyposażenie pracowni biologicznej i chemiczne
Zakup i dostawa:
wyposażenie pracowni biologicznej i chemiczne dla Szkoły Podstawowej w Milanowie
1. PH-metr - 2
2. Waga elektroniczna - 2
3. Bezprzewodowa stacja pogody - 2
4. Kompasy - 2
5. Zbiornik z lupami - 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 5072,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI dygestorium szkolne
zakup i dostawa
Dygestorium szkolne dla Szkoły Podstawowej w Rudnie
1. Dygestorium szkolne - 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39160000-1 - Meble szkolne

4.5.5.) Wartość części: 11227,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74828,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256172,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100173,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380040717

7.3.3) Ulica: Lindleya, 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100173,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 263 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.

Zamawiający w dniu 28.06.2024 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty wybierając do realizacji zamówienia Wykonawcę CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu. Po uzgodnieniu z Wykonawcą formy podpisania umowy (drogą elektroniczną) w dniu 17.07.2024 r., do Wykonawcy przesłana została umowa. W dniu 23.07.2024 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego, że uchyla się do podpisania umowy. W dniu 24.07.2024 r. Zamawiający ponownie wezwał Wykonawcę do podpisania umowy. Wykonawca pomimo wezwania nie zawarł z Zamawiającym umowy na realizację II części zamówienia.
Ceny ofert pozostałych w ocenie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, w związku z czym Zamawiający nie korzysta z przysługującego uprawnienia do ponownego badania ofert i na mocy art. 263 ustawy pzp unieważnia postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.