Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00370132/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-28
- 2023/BZP 00371732/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-29
- 2023/BZP 00379842/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie projektu oraz realizacja robót budowlanych - instalacja fotowoltaiczna dach budynku „A”
PIG-PIB przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie wraz z niezbędnymi modernizacjami układu zasilania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.zych@pgi.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Geologia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektu oraz realizacja robót budowlanych - instalacja fotowoltaiczna dach budynku „A”PIG-PIB przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie wraz z niezbędnymi modernizacjami układu zasilania.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b6c7036-4592-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370132
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.26.123.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia jest podzielony na etapy:
Etap I - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej robót remontowych będących
przedmiotem zamówienia w następujący sposób:
1. wykonanie dokumentacji projektowej instalacji fotowoltaicznej o mocy od 49 kWp do 50 kWp w
oparciu, o którą zostaną wykonane roboty instalacyjno-montażowe, obejmujące swym zakresem
montaż modułów, urządzeń, instalacji fotowoltaicznej wraz z adaptacją istniejącej instalacji
elektrycznej do współpracy z projektowaną instalacją fotowoltaiczną;
2. dokonanie weryfikacji istniejącego przekrycia dachowego w zakresie spełnienia warunków
bezpieczeństwa pożarowego, a w przypadku konieczności jego dostosowania wykonać wszelkie
prace w tym zakresie. Weryfikacja oraz ewentualny zakres dostosowania winien być potwierdzony
przez rzeczoznawcę ds. Zabezpieczeń przeciwpożarowych;
3. zgłoszenie lub uzyskanie pozwolenia na budowę na wykonanie instalacji będącej przedmiotem
Umowy;
4. wykonanie projektu konstrukcji wsporczych (stalowych) oraz niezbędnych podestów roboczych
uwzględniających brak możliwości bezpośredniego obciążania połaci dachu.
Etap II - Wykonanie robót budowlanych w zakresie:
1. dostosowanie istniejącej instalacji odgromowej i uziemiającej do nowych elementów;
2. montaż elementów instalacji fotowoltaicznej na dachu obiektu, w optymalnych miejscach
wyznaczonych w fazie projektowania;
3. wykonanie okablowania i podłączenie urządzeń Instalacji;
4. wykonanie niezbędnych elementów konstrukcyjnych dla montażu modułów fotowoltaicznych;
5. wykonanie prac pomocniczych (przebicia, otwory montażowe, przejścia instalacyjne przez
przegrody budowlane, wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych
wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywania prac instalacyjno-montażowych;
6. podłączenie oraz integracja instalacji fotowoltaicznej z istniejącym systemem
elektroenergetycznym Zamawiającego;
7. kontrole, próby, uruchomienie i regulacja instalacji;
8. przekazanie stosownych atestów i certyfikatów na użyte materiały oraz urządzenia;
9. opracowanie instrukcji obsługi instalacji fotowoltaicznej;
10. przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi, eksploatacji, konserwacji instalacji
fotowoltaicznej, dla osób wskazanych przez Zamawiającego;
11. przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku do właściwego operatora sieci
energetycznej o przyłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci energetycznej;
12. przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego i poprawnego zawiadomienia do właściwej terytorialnie miejskiej Komendy Państwowej Straży Pożarnej.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. Gwarancja
obejmuje wykonane roboty i zainstalowane urządzenia przy czym warunki gwarancji na
zamontowane urządzenia nie mogą być gorsze niż oferowane przez producenta urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
71314100-3 - Usługi elektryczne
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463956,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 536993,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 463956,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Janas Rafix
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528772
7.3.4) Miejscowość: Strzałków
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463956,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.