eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie projektu oraz realizacja robót budowlanych - instalacja fotowoltaiczna dach budynku "A" PIG-PIB przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie wraz z niezbędnymi modernizacjami układu zasilania.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie projektu oraz realizacja robót budowlanych - instalacja fotowoltaiczna dach budynku „A”
PIG-PIB przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie wraz z niezbędnymi modernizacjami układu zasilania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.zych@pgi.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut Badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Geologia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu oraz realizacja robót budowlanych - instalacja fotowoltaiczna dach budynku „A”
PIG-PIB przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie wraz z niezbędnymi modernizacjami układu zasilania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b6c7036-4592-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456682

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370132

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.26.123.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia jest podzielony na etapy:
Etap I - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej robót remontowych będących
przedmiotem zamówienia w następujący sposób:
1. wykonanie dokumentacji projektowej instalacji fotowoltaicznej o mocy od 49 kWp do 50 kWp w
oparciu, o którą zostaną wykonane roboty instalacyjno-montażowe, obejmujące swym zakresem
montaż modułów, urządzeń, instalacji fotowoltaicznej wraz z adaptacją istniejącej instalacji
elektrycznej do współpracy z projektowaną instalacją fotowoltaiczną;
2. dokonanie weryfikacji istniejącego przekrycia dachowego w zakresie spełnienia warunków
bezpieczeństwa pożarowego, a w przypadku konieczności jego dostosowania wykonać wszelkie
prace w tym zakresie. Weryfikacja oraz ewentualny zakres dostosowania winien być potwierdzony
przez rzeczoznawcę ds. Zabezpieczeń przeciwpożarowych;
3. zgłoszenie lub uzyskanie pozwolenia na budowę na wykonanie instalacji będącej przedmiotem
Umowy;
4. wykonanie projektu konstrukcji wsporczych (stalowych) oraz niezbędnych podestów roboczych
uwzględniających brak możliwości bezpośredniego obciążania połaci dachu.
Etap II - Wykonanie robót budowlanych w zakresie:
1. dostosowanie istniejącej instalacji odgromowej i uziemiającej do nowych elementów;
2. montaż elementów instalacji fotowoltaicznej na dachu obiektu, w optymalnych miejscach
wyznaczonych w fazie projektowania;
3. wykonanie okablowania i podłączenie urządzeń Instalacji;
4. wykonanie niezbędnych elementów konstrukcyjnych dla montażu modułów fotowoltaicznych;
5. wykonanie prac pomocniczych (przebicia, otwory montażowe, przejścia instalacyjne przez
przegrody budowlane, wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych
wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywania prac instalacyjno-montażowych;
6. podłączenie oraz integracja instalacji fotowoltaicznej z istniejącym systemem
elektroenergetycznym Zamawiającego;
7. kontrole, próby, uruchomienie i regulacja instalacji;
8. przekazanie stosownych atestów i certyfikatów na użyte materiały oraz urządzenia;
9. opracowanie instrukcji obsługi instalacji fotowoltaicznej;
10. przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi, eksploatacji, konserwacji instalacji
fotowoltaicznej, dla osób wskazanych przez Zamawiającego;
11. przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku do właściwego operatora sieci
energetycznej o przyłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci energetycznej;
12. przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego i poprawnego zawiadomienia do właściwej terytorialnie miejskiej Komendy Państwowej Straży Pożarnej.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. Gwarancja
obejmuje wykonane roboty i zainstalowane urządzenia przy czym warunki gwarancji na
zamontowane urządzenia nie mogą być gorsze niż oferowane przez producenta urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

71314100-3 - Usługi elektryczne

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463956,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 536993,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 463956,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Janas Rafix

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528772

7.3.4) Miejscowość: Strzałków

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463956,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.