Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00374476/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia do Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Żmigrodzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żmigród
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934911
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wojska Polskiego 2-3
1.5.2.) Miejscowość: Żmigród
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-140
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: irl@zmigrod.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zmigrod1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia do Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Żmigrodzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-302a9c25-2e43-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044200/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Budowa Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Żmigrodzie - wyposażenie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374476
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRL.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na realizacji zadania pn.: Zakup i dostawa wyposażenia do Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Żmigrodzie”
Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wyszczególnione wyposażenie:
1) Łóżko rehabilitacyjne z dzielonymi poręczami – 22 szt
2) Kontener – 33 szt
3) Szafa aktowa – 51 szt
4) Fotel wypoczynkowy – 40 szt
5) Poduszka z wypełnieniem – 44 szt
6) Wałek z wypełnieniem – 22 szt
7) Stolik – 27 szt
8) Biurko bez regulacji – 21 szt
9) Stół składany – 4 szt
10) Stół konferencyjny – 5 szt
11) Stół wysoki – 1 szt
12) Lada recepcyjna – 1 szt
13) Szafa z frontem przesuwnym – 4 szt
14) Regał – 6 szt
15) Szafa ubraniowa – 1
16) Szafa Ubraniowo – aktowa – 4 szt
17) Fotel obrotowy – 36 szt
18) Krzesło dostawne – 70 szt
19) Fotel wypoczynkowy – 12 szt
20) Wieszak wolnostojący – 2 szt
21) Sofa wypoczynkowa – 4 szt
22) Sofa – 2 szt
23) Stól rehabilitacyjny – kozetaka – 1 szt
24) Szafa lekarska – 1 szt
25) Lodówka do przechowywania leków – 1 szt
26) Regał metalowy – 27 szt
27) Szafa BHP – 28 szt
28) Zabudowa kuchenna – 2 szt
29) Lodówka – 2 szt
30) Płyta ceramiczna – 2 szt
31) Zlewozmywak + bateria – 2 szt
32) Lustro – 22 szt
33) Kosz samogaszący – 20 szt
34) Kosz na śmieci 20 L – 30 szt
35) Kosz na śmieci 5 l – 18 szt
36) Kosz 45 l – 3 szt
37) Wieszak ścienny – 22 szt
38) Szafka na 52 klucze – 1 szt
39) Listwa metalowa samoprzylepna do magnesów – 8 szt
40) Magnesy pionki do tablic magnetycznych – 40 szt
41) Parawan salowy – 1 szt
42) Zabudowa kuchenna nr 1 – 2 szt
43) Zlew z baterią – 2 szt
44) Rower elektryczno-magnetyczny – 4 szt
45) Stół rehabilitacyjny składany – 2 szt
Szczegółowy opis zawiera wyposażenia zawiera załącznik nr 8 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39141300-5 - Szafy
39121000-6 - Biurka i stoły
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39290000-1 - Wyposażenie różne
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 933328,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1952364,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 933328,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDURO S.C. ANNA ŁAKOMY, MAREK SAJNÓG
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342329657
7.3.3) Ulica: KORCZAKA 95
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-340
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IDURO S.C. ANNA ŁAKOMY, MAREK SAJNÓG
jakie przetargi wygrała firma
IDURO S.C. ANNA ŁAKOMY, MAREK SAJNÓG
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 933328,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI ŻMIGRÓD
- Odnowa przestrzeni miejskiej - zagospodarowanie podwórek oraz montaż monitoringu w Żmigrodzie - etap I
- "Budowa drogi Łapczyce- Barkowo w ramach koncepcji "Budowa ścieżek rowerowych w południowo-zachodniej części Gminy Żmigród."
więcej: przetargi ŻMIGRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- 06/2025 Dostawa mebli wraz z montażem oraz dostawa krzeseł biurowych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. K. Jonschera w Łodzi
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.