eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻmigródZakup i dostawa wyposażenia do Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Żmigrodzie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia do Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Żmigrodzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żmigród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934911

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wojska Polskiego 2-3

1.5.2.) Miejscowość: Żmigród

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: irl@zmigrod.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zmigrod

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia do Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Żmigrodzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-302a9c25-2e43-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044200/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Budowa Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Żmigrodzie - wyposażenie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374476

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRL.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na realizacji zadania pn.: Zakup i dostawa wyposażenia do Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Żmigrodzie”
Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wyszczególnione wyposażenie:
1) Łóżko rehabilitacyjne z dzielonymi poręczami – 22 szt
2) Kontener – 33 szt
3) Szafa aktowa – 51 szt
4) Fotel wypoczynkowy – 40 szt
5) Poduszka z wypełnieniem – 44 szt
6) Wałek z wypełnieniem – 22 szt
7) Stolik – 27 szt
8) Biurko bez regulacji – 21 szt
9) Stół składany – 4 szt
10) Stół konferencyjny – 5 szt
11) Stół wysoki – 1 szt
12) Lada recepcyjna – 1 szt
13) Szafa z frontem przesuwnym – 4 szt
14) Regał – 6 szt
15) Szafa ubraniowa – 1
16) Szafa Ubraniowo – aktowa – 4 szt
17) Fotel obrotowy – 36 szt
18) Krzesło dostawne – 70 szt
19) Fotel wypoczynkowy – 12 szt
20) Wieszak wolnostojący – 2 szt
21) Sofa wypoczynkowa – 4 szt
22) Sofa – 2 szt
23) Stól rehabilitacyjny – kozetaka – 1 szt
24) Szafa lekarska – 1 szt
25) Lodówka do przechowywania leków – 1 szt
26) Regał metalowy – 27 szt
27) Szafa BHP – 28 szt
28) Zabudowa kuchenna – 2 szt
29) Lodówka – 2 szt
30) Płyta ceramiczna – 2 szt
31) Zlewozmywak + bateria – 2 szt
32) Lustro – 22 szt
33) Kosz samogaszący – 20 szt
34) Kosz na śmieci 20 L – 30 szt
35) Kosz na śmieci 5 l – 18 szt
36) Kosz 45 l – 3 szt
37) Wieszak ścienny – 22 szt
38) Szafka na 52 klucze – 1 szt
39) Listwa metalowa samoprzylepna do magnesów – 8 szt
40) Magnesy pionki do tablic magnetycznych – 40 szt
41) Parawan salowy – 1 szt
42) Zabudowa kuchenna nr 1 – 2 szt
43) Zlew z baterią – 2 szt
44) Rower elektryczno-magnetyczny – 4 szt
45) Stół rehabilitacyjny składany – 2 szt

Szczegółowy opis zawiera wyposażenia zawiera załącznik nr 8 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39141300-5 - Szafy

39121000-6 - Biurka i stoły

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

39290000-1 - Wyposażenie różne

39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 933328,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1952364,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 933328,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDURO S.C. ANNA ŁAKOMY, MAREK SAJNÓG

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342329657

7.3.3) Ulica: KORCZAKA 95

7.3.4) Miejscowość: KATOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 40-340

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 933328,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.