Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00348437/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
- 2022/BZP 00358567/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostarczanie soczewek i preparatów do zabiegów okulistycznych oraz innych materiałów do mikrochirurgii oka (Postępowanie nr 30/2022)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM MEDYCZNE IM. DR. KAROLA JONSCHERA W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472237185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Milionowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-113
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jonscher.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jonscher.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/jednostki_uml1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostarczanie soczewek i preparatów do zabiegów okulistycznych oraz innych materiałów do mikrochirurgii oka (Postępowanie nr 30/2022)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3d76bd9-342c-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017634/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Sukcesywne dostarczanie soczewek i preparatów do zabiegów okulistycznych oraz innych materiałów do mikrochirurgii oka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348437/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 30/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 398477,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I poz. 1 - Soczewki wewnątrzgałkowe jednoczęściowe wykonana z PMMA do wszczepu do komory tylnej, śr. optyczna: 5,5-7mm, dł. całkowita: 12-13,5mm, współczynnik refrakcji: 1,460-1,490, kąt angulacji: 0-10st., nadające się również do fiksacji skleralnej (do podszycia), dostępny dioptraż: od +0D do +30D (co 1,0 D) .4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 816,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I poz. 2 - Soczewka tylnokomorowa mocowana do twardówki harpunem T bez przyszywania, zwijalna, sterylna, akrylowa, pochłaniająca promieniowanie ultrafioletowe UV- współczynnik uwodnienia 25%,
- zakres mocy -5.0 D do +35 D co 0,5 D
- średnica części optyczne:j 6,5 mm (+ - 0,25 mm)
- długość całkowita: 13,2 mm (+ - 0,25 mm)
- współczynnik refrakcji: 1,461 (+- 2%)
- angulacja: 10°
- stała A : 118,5
- dwie części haptyczne zakończone harpunem T do mocowania w twardówce
- wszczepiana za pomocą iniektora jednorazowego 2.2 mm lub 2.7 mm
- iniektor w zestawie do soczewki
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 18462,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I poz. 3 - Soczewka anirydalna z optyką. Stała A: 118.5. Głębokość komory AC: 4.9 mm. Optyka: 4,0 mm. Długość całkowita 13,75 mm. Średnica przesłony 9,0 mm. Cięcie rogówkowe 9,2 mmm. Zakres mocy 1,0-30,0 D co 0,5D (kolor niebieski, brązowy, zielony, czarny - do wyboru przez zamawiającego)4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6765,66 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I poz. 4 - Oftalmiczny sterylny preparat wiskochirurgiczny, kohezyjny o stężeniu 10 mg/ml (1,0%) Hialuronianu sodu o masie cząsteczkowej 3,2 mln Da i lepkości 150 Pas uzyskiwany poprzez fermentację mikrobiologiczną. Objętość: 0,85 ml. Pakowany w ampułkostrzykawkę z kaniulą jednorazowego użytku 27G w sterylnym blistrze.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 938,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I poz. 5 - Kolagenowy implant, biodegradowalny, niewymagający wcześniejszego przygotowania. Stosowany zamiast lub obok mitomycyny w operacjach jaskry do zmniejszenia bliznowacenia w miejscu przeprowadzanego zabiegu. Klasyczna trabekulektomia, niepenetrująca głęboka sklerektomia, w połączeniu z implantem drenażowym, stosowany na płatek pod spojówkę. Wielkość implantu: średnica 6 mm, wysokość 2 mm, możliwość przycięcia do pożądanego rozmiaru4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1404,54 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I poz. 6 - Klej tkankowy zbudowany z monomerów cyjanoakrylanu n-heksylu, śladowych stabilizatorów rodników i stabilizatorów anionowych, do użytku wewnętrznego, jałowy, bezbarwny, o niskiej lepkości, w postaci płynnej, syntetyczny, niezawierający komponentów pochodzenia ludziego lub zwierzęcego, posiadający działanie klejące i hemostatyczne, niewymagający wcześniejszego przygotowania. Opakowanie sterylne: fiol 0,5 ml wraz ze strzykawką i igłą domięśniową jednorazowego użytku, służącą do pobrania kleju.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1101,60 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I poz. 7 - Ciężki olej silikonowy - endotamponada cięższa od wody, ampułkostrzykawka 10 ml, bezbarwna, jednorodna ciecz, chemicznie i fizjologicznie obojętna, lepkość wynosi 1400 mPas, do tymczasowej tamponady siatkówki po wykonaniu przyłożenia siatkówki. Stosowany w leczeniu ciężkich przypadków odwarstwienia siatkówki.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 32600,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I poz. 8 - Zestaw do intubacji bikanalikowej składający się z silikonowej rurki połączonej za pomocą każdego z jej końców za profilowaną stalową prowadnicą. Wymiary: 0,64 mm silikonowa rurka, 80 mm długości i 0,8 mm średnica metalowej prowadnicy, materiał silikon.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5770,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I poz. 9 - a) Jednorazowy sterylny zestaw do zabiegu kanaloplastyki, zawierający mikrocewnik i wkręcany iniektor do wiskoelastyku. Mikrocewnik do kanaloplastyki w rozmiarze 250 mikronów z wbudowaną końcówką do podaży wiskoelastyku oraz z wbudowanym światłowodem z atraumatyczną końcówką. Kompatybilny ze źródłem światła iLumin. Zamawiający w ramach wartości umowy wymaga użyczenia światła iLumin do przeprowadzenia zabiegów kanaloplastyki - kompatybilne z mikrocewnikiem 250 mikronów.b) Kohezyjny, hialuronian sodu, stężenie 1%, postać biopolimeru, objętość 0,55 ml. W opakowaniu fabrycznym ampułkostrzykawka, kaniula 27G w sterylnym blistrze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 67110,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I poz. 10 - Seton przeciw jaskrowy, polipropylenowy, gładki, 0,4mm grubość płytki, bezzaworowy, z opóźnionym drenażem do stopniowego formowania pęcherzyka filtracyjnego , jednorazowy, sterylny. Dostępny w trzech rozmiarach: SS (185mm²) 13,5mm x 15 mm, SL ( 245mm²) 15 mm x 17 mm, P1 (80mm²) pediatryczny 7mm x 7 mm góra, 9,5 mm x 9,5mm podstawa - do wyboru przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11010,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I poz. 11 - Mikrostent stosowany w chirurgii jaskry, dł.: 8,5 mm, śr. całkowita: 350 mikrometrów, śr. wewnętrznego kanału: 70 mikrometrów4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 31366,02 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I poz. 12 - "a) Soczewki zwijalne typu Bag In The Lens (BIL) o parametrach:Długość całkowita: 6.5 mm - Optyka: 4.5 mm
Długość całkowita: 7.5 mm, 8.5 mm - Optyka: 5.0 mm
(do wyboru przez Zamawiającego)
Zakres mocy soczewek (krok co 0.5 D): 10.0 - 30.0 D
Standardowa moc soczewki: 23.0 D
Stała A (optyczna): 118.2
Głębokość ACD (optyczna): 5.08 mm
Materiał: akryl hydrofilny
Uwodnienie: 28%
Filtr: UV
Indeks załamania: 1.46"""
b) Pierścień kalibracyjny do implantacji soczewki określonej w pkt a), średnica 4.5 mm, 5 mm (do wyboru przez Zamawiającego)
c) Injektor do implantacji soczewki określonej w pkt a)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 200212,74 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet II poz. 1 - Kaniula tępa jałowa jednorazowego użytku do endoirygacji/płukania dróg łzowych 0.5x254.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5100,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet II poz. 2 - Płaska sonda do siatkówki 2x4mm do aparatu CRYO-S Classic wraz z przewodem łączącym sondę z aparatem.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 15820,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inov8 I. Żebrowska spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142721347
7.3.3) Ulica: ul. Mińska 48 lok 1U
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-808
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-19 do 2023-08-19Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inov8 I. Żebrowska spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142721347
7.3.3) Ulica: ul. Mińska 48 lok 1U
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-808
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-19 do 2023-08-19Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa sprzętu anestezjologicznego (I)
- Dostawa różnych wyrobów medycznych
- Dostawa obłożeń do artroskopii na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.