Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00510675/01 - Wynik z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów wjazdowych, bramek obrotowych i zapór antyterrorystycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 28 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523025966
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO 5
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub1.28wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.28wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa jednostka budżetowa, podsektor rządowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów wjazdowych, bramek obrotowych i zapór antyterrorystycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0416215f-2471-4fad-b023-3d55f2c75d4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00248425/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi naprawcze i konserwacyjne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/28wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/28wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/28wog.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XX SWZ Ochrona danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XX SWZ Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: U/78/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń, bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów wjazdowych, bramek obrotowych i zapór antyterrorystycznych znajdujących się na terenach kompleksów będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach z podziałem na 7 części (zadań):
Zadanie Nr 1 – SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta NICE
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 25 % kwoty zamówienia podstawowego, polegającego na uzupełnieniu oraz powtórzeniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usługi wynikać będzie z:
a) wprowadzenia do eksploatacji przez Zamawiającego innych, niż wymienione w Wykazie urządzeń lub zmianie ulegnie ich ilość lub w przypadku konieczności zlecenia usługi w ilości wyższej niż przewiduje umowa podstawowa;
b) przedłużania się kolejnego postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy, z przyczyn zależnych lub niezależnych od Zamawiającego, które nie zakończyło się udzieleniem zamówienia, w terminie umożliwiającym zachowanie ciągłości świadczonej usługi;
c) zmiany systemu zaopatrywania jednostek wojskowych, wynikających z przekazania Zamawiającemu w administrowanie nowych nieruchomości wraz z dodatkowymi urządzeniami do eksploatacji.
Udzielenie zamówienia realizowane będzie na zasadach umowy podstawowej i wymaga zawarcia nowej umowy w tym zakresie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń, bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów wjazdowych, bramek obrotowych i zapór antyterrorystycznych znajdujących się na terenach kompleksów będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach z podziałem na 7 części (zadań):
Zadanie Nr 2 – SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta BENINCA
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 25 % kwoty zamówienia podstawowego, polegającego na uzupełnieniu oraz powtórzeniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usługi wynikać będzie z:
a) wprowadzenia do eksploatacji przez Zamawiającego innych, niż wymienione w Wykazie urządzeń lub zmianie ulegnie ich ilość lub w przypadku konieczności zlecenia usługi w ilości wyższej niż przewiduje umowa podstawowa;
b) przedłużania się kolejnego postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy, z przyczyn zależnych lub niezależnych od Zamawiającego, które nie zakończyło się udzieleniem zamówienia, w terminie umożliwiającym zachowanie ciągłości świadczonej usługi;
c) zmiany systemu zaopatrywania jednostek wojskowych, wynikających z przekazania Zamawiającemu w administrowanie nowych nieruchomości wraz z dodatkowymi urządzeniami do eksploatacji.
Udzielenie zamówienia realizowane będzie na zasadach umowy podstawowej i wymaga zawarcia nowej umowy w tym zakresie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń, bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów wjazdowych, bramek obrotowych i zapór antyterrorystycznych znajdujących się na terenach kompleksów będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach z podziałem na 7 części (zadań):
Zadanie Nr 3 – SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta NOBESO
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 25 % kwoty zamówienia podstawowego, polegającego na uzupełnieniu oraz powtórzeniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usługi wynikać będzie z:
a) wprowadzenia do eksploatacji przez Zamawiającego innych, niż wymienione w Wykazie urządzeń lub zmianie ulegnie ich ilość lub w przypadku konieczności zlecenia usługi w ilości wyższej niż przewiduje umowa podstawowa;
b) przedłużania się kolejnego postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy, z przyczyn zależnych lub niezależnych od Zamawiającego, które nie zakończyło się udzieleniem zamówienia, w terminie umożliwiającym zachowanie ciągłości świadczonej usługi;
c) zmiany systemu zaopatrywania jednostek wojskowych, wynikających z przekazania Zamawiającemu w administrowanie nowych nieruchomości wraz z dodatkowymi urządzeniami do eksploatacji.
Udzielenie zamówienia realizowane będzie na zasadach umowy podstawowej i wymaga zawarcia nowej umowy w tym zakresie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń, bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów wjazdowych, bramek obrotowych i zapór antyterrorystycznych znajdujących się na terenach kompleksów będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach z podziałem na 7 części (zadań):
Zadanie Nr 4 – SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta COMINFO
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 25 % kwoty zamówienia podstawowego, polegającego na uzupełnieniu oraz powtórzeniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usługi wynikać będzie z:
a) wprowadzenia do eksploatacji przez Zamawiającego innych, niż wymienione w Wykazie urządzeń lub zmianie ulegnie ich ilość lub w przypadku konieczności zlecenia usługi w ilości wyższej niż przewiduje umowa podstawowa;
b) przedłużania się kolejnego postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy, z przyczyn zależnych lub niezależnych od Zamawiającego, które nie zakończyło się udzieleniem zamówienia, w terminie umożliwiającym zachowanie ciągłości świadczonej usługi;
c) zmiany systemu zaopatrywania jednostek wojskowych, wynikających z przekazania Zamawiającemu w administrowanie nowych nieruchomości wraz z dodatkowymi urządzeniami do eksploatacji.
Udzielenie zamówienia realizowane będzie na zasadach umowy podstawowej i wymaga zawarcia nowej umowy w tym zakresie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń, bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów wjazdowych, bramek obrotowych i zapór antyterrorystycznych znajdujących się na terenach kompleksów będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach z podziałem na 7 części (zadań):
Zadanie Nr 5 – SOI Siedlce – urządzenia, które nie pozostają na gwarancji producenta
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 25 % kwoty zamówienia podstawowego, polegającego na uzupełnieniu oraz powtórzeniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usługi wynikać będzie z:
a) wprowadzenia do eksploatacji przez Zamawiającego innych, niż wymienione w Wykazie urządzeń lub zmianie ulegnie ich ilość lub w przypadku konieczności zlecenia usługi w ilości wyższej niż przewiduje umowa podstawowa;
b) przedłużania się kolejnego postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy, z przyczyn zależnych lub niezależnych od Zamawiającego, które nie zakończyło się udzieleniem zamówienia, w terminie umożliwiającym zachowanie ciągłości świadczonej usługi;
c) zmiany systemu zaopatrywania jednostek wojskowych, wynikających z przekazania Zamawiającemu w administrowanie nowych nieruchomości wraz z dodatkowymi urządzeniami do eksploatacji.
Udzielenie zamówienia realizowane będzie na zasadach umowy podstawowej i wymaga zawarcia nowej umowy w tym zakresie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń, bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów wjazdowych, bramek obrotowych i zapór antyterrorystycznych znajdujących się na terenach kompleksów będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach z podziałem na 7 części (zadań):
Zadanie Nr 6 – SOI Wesoła
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 25 % kwoty zamówienia podstawowego, polegającego na uzupełnieniu oraz powtórzeniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usługi wynikać będzie z:
a) wprowadzenia do eksploatacji przez Zamawiającego innych, niż wymienione w Wykazie urządzeń lub zmianie ulegnie ich ilość lub w przypadku konieczności zlecenia usługi w ilości wyższej niż przewiduje umowa podstawowa;
b) przedłużania się kolejnego postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy, z przyczyn zależnych lub niezależnych od Zamawiającego, które nie zakończyło się udzieleniem zamówienia, w terminie umożliwiającym zachowanie ciągłości świadczonej usługi;
c) zmiany systemu zaopatrywania jednostek wojskowych, wynikających z przekazania Zamawiającemu w administrowanie nowych nieruchomości wraz z dodatkowymi urządzeniami do eksploatacji.
Udzielenie zamówienia realizowane będzie na zasadach umowy podstawowej i wymaga zawarcia nowej umowy w tym zakresie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń, bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów wjazdowych, bramek obrotowych i zapór antyterrorystycznych znajdujących się na terenach kompleksów będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach z podziałem na 7 części (zadań):
Zadanie Nr 7 – SOI Biała Podlaska
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 25 % kwoty zamówienia podstawowego, polegającego na uzupełnieniu oraz powtórzeniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usługi wynikać będzie z:
a) wprowadzenia do eksploatacji przez Zamawiającego innych, niż wymienione w Wykazie urządzeń lub zmianie ulegnie ich ilość lub w przypadku konieczności zlecenia usługi w ilości wyższej niż przewiduje umowa podstawowa;
b) przedłużania się kolejnego postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy, z przyczyn zależnych lub niezależnych od Zamawiającego, które nie zakończyło się udzieleniem zamówienia, w terminie umożliwiającym zachowanie ciągłości świadczonej usługi;
c) zmiany systemu zaopatrywania jednostek wojskowych, wynikających z przekazania Zamawiającemu w administrowanie nowych nieruchomości wraz z dodatkowymi urządzeniami do eksploatacji.
Udzielenie zamówienia realizowane będzie na zasadach umowy podstawowej i wymaga zawarcia nowej umowy w tym zakresie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada (Oświadczenie na temat personelu stanowi załącznik nr 5 do SWZ):a) co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne kwalifikacje wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022 r. poz. 1392) posiadającą świadectwo kwalifikacji SEP D do wykonania prac w zakresie dozoru (grupa 1 pkt 1 i 10): - urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, - aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji;
b) co najmniej dwie osoby posiadające aktualne kwalifikacje wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022 r. poz. 1392) posiadające świadectwo kwalifikacji SEP E do wykonywania prac w zakresie eksploatacji (grupa 1 pkt 1 i 10): - urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, - aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji;
c) Zamawiający informuje, że na trenach kompleksów wojskowych eksploatowane są nowe urządzenia objęte gwarancją producenta (wskazane w formularzu ofertowym). W celu zachowania gwarancji Zamawiający wymaga, aby w przypadku składania oferty na:
Zadanie Nr 1 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta NICE:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń NICE, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;Zadanie Nr 2 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta BENINCA:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń BENINCA, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
Zadanie Nr 3 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta NOBESO:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń NOBESO, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
Zadanie Nr 4 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta COMINFO :
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń COMINFO, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1, 4 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art.108 ust.1 oraz art.109 ust.1 pkt. 1, 4 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania określone w art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust.1 pkt 1, 4 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadkach gdy Wykonawca wykazuje spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, w stosunku do żadnego z tych podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 108 ust.1 pkt 1, 2, 3, 4, 6 oraz art. 109 ust.1 pkt 1, 4, 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca posiada
a) co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne kwalifikacje wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022 r. poz. 1392) posiadającą świadectwo kwalifikacji SEP D do wykonania prac w zakresie dozoru (grupa 1 pkt 1 i 10): - urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, - aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji;
b) co najmniej dwie osoby posiadające aktualne kwalifikacje wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022 r. poz. 1392) posiadające świadectwo kwalifikacji SEP E do wykonywania prac w zakresie eksploatacji (grupa 1 pkt 1 i 10): - urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, - aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji;
c) Zamawiający informuje, że na trenach kompleksów wojskowych eksploatowane są nowe urządzenia objęte gwarancją producenta (wskazane w formularzu ofertowym). W celu zachowania gwarancji Zamawiający wymaga, aby w przypadku składania oferty na:
Zadanie Nr 1 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta NICE:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń NICE, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
Zadanie Nr 2 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta BENINCA:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń BENINCA, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
Zadanie Nr 3 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta NOBESO:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń NOBESO, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
Zadanie Nr 4 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta COMINFO :
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń COMINFO, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w sytuacjach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz załączniku nr 4 do SWZ (wzór umowy).W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-21 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/28wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-21 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Roboty budowlane związane z wykonaniem budynku poczwórnej kancelarii leśniczego- Nadleśnictwo Przasnysz - powtórzenie 2
- Poprawa diagnostyki obrazowej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie letniego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach z podziałem na części
- Usługa konserwacji, przeglądu i naprawy drobnego sprzętu AGD oraz sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
- Usługi inspektora ochrony radiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia
- Usługi w zakresie przeglądów,konserwacji,naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego sł. żywnościowej w 32WOG oraz jednostkach, instytucjach wojskowych na zaopatrzeniu 32WOG w zakresie 4 części
- ZP.U.LW.11.2025 Montaż oraz wymiana wodomierzy w budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Waryńskiego 6
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 7.
- Skrócenie liny nośno-napędowej kolei linowej "Elka" na odcinku Wesołe Miasteczko - Planetarium
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.