Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00404271/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wybranych pomieszczeń nr 501, 532, 534, 536 i 549 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 583486152
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@eti.pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pg.edu.pl/centrum-zp
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont wybranych pomieszczeń nr 501, 532, 534, 536 i 549 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0371cf92-bb44-4538-bb25-f741fbaf4134
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036123/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont wybranych pomieszczeń w budynku WETI A
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404271
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/136/009/R/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4223000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 159669,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont wybranych pomieszczeń nr 501, 532, 534, 536 i 549 w
budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
2. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje roboty budowlane, elektryczne oraz
teletechniczne niezbędne do przygotowania infrastruktury.
2.1. Szczegółowy zakres prac elektrycznych i teletechnicznych obejmuje:
1/ Instalację oświetlenia podstawowego
2/ Instalację okablowania strukturalnego
3/ instalację gniazd wtyczkowych
4/ instalację ochrony od porażeń prądem elektrycznym
5/ instalację tablic rozdzielczych
Po zakończeniu prac należy wykonać:
− pomiary rezystancji izolacji,
− pomiary skuteczności ochrony przez pomiar impedancji pętli zwarcia;
− badanie wyłączników różnicowo-prądowych;
− badanie natężenia oświetlenia podstawowego;
− badanie natężenia oświetlenia awaryjnego
2.2. Szczegółowy zakres prac budowlanych obejmuje:
2.2.1 Zakres robót dla pomieszczenia nr 501:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- naprawa miejsc uszkodzonych (rysy i pęknięcia),
- montaż wykładziny podłogowej z PCV wraz z wywinięciem na ścianę – kolor do
uzgodnienia z użytkownikiem,
- montaż kratki wentylacyjnej,
- zakup i montaż zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem i baterii stojącej
wraz z podłączeniem,
- zakup i montaż podgrzewacza,
- zakup szafki pod zlewozmywak i montaż w pomieszczeniu,
- wykonanie fartucha ochronnego z glazury o wymiarach ok. 1,0 x 1,5 m przy
umywalce – wzór glazury uzgodniony z użytkownikiem,
- wyrównanie ścian i sufitów poprzez ułożenie gładzi gipsowej (szpachlowanie i
szlifowanie),
- ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym,
- malowanie ścian i sufitu wraz z przygotowaniem podłoża w kolorze uzgodnionym
z użytkownikiem,
- wyrównanie powierzchni parapetów wraz z malowaniem,
- wykonanie wentylacji pomieszczenia poprzez montaż nawiewników okiennych,
- montaż rolet okiennych (rodzaj i kolor w uzgodnieniu z użytkownikiem),
- montaż oświetlenia górnego, okablowania elektrycznego i sieci komputerowej (wg
odrębnego opracowania branżowego),
- wywóz i utylizacja gruzu,
- sprzątanie i mycie po zakończeniu wszystkich prac.
2.2.2 Zakres robót dla pomieszczenia nr 532, 534, 536
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- naprawa miejsc uszkodzonych (rysy i pęknięcia),
- budowa ścianki działowej z płyt kartonowo-gipsowych w miejscu uzgodnionym z
użytkownikiem,
- montaż wykładziny podłogowej z PCV wraz z wywinięciem na ścianę – kolor do
uzgodnienia z użytkownikiem,
- montaż kratek wentylacyjnych,
- wyrównanie ścian i sufitów poprzez ułożenie gładzi gipsowej (szpachlowanie i
szlifowanie),
- ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym,
- malowanie ścian i sufitu wraz z przygotowaniem podłoża w kolorze uzgodnionym
z użytkownikiem,
- malowanie grzejników i rur instalacyjnych c.o. w kolorze ścian,
- wyrównanie powierzchni parapetów wraz z malowaniem,
- wykonanie wentylacji pomieszczenia poprzez montaż nawiewników okiennych,
- montaż rolet okiennych (rodzaj i kolor w uzgodnieniu z użytkownikiem),
- montaż oświetlenia górnego, okablowania elektrycznego i sieci komputerowej (wg
odrębnego opracowania branżowego),
- wywóz i utylizacja gruzu,
- sprzątanie i mycie po zakończeniu wszystkich prac.
2.2.2 Zakres robót dla pomieszczenia nr 549
- naprawa miejsc uszkodzonych (rysy i pęknięcia),
- montaż wykładziny z PCV wraz z wywinięciem na ścianę – kolor do uzgodnienia z
użytkownikiem,
- montaż kratki wentylacyjnej,
- zakup i montaż zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem i baterii stojącej wraz z
podłączeniem,
- wykonanie fartucha ochronnego z glazury o wymiarach ok. 1,0 x 1,5 m przy zlewozmywaku
wzór glazury uzgodniony z użytkownikiem,
- wyrównanie ścian i sufitów poprzez ułożenie gładzi gipsowej (szpachlowanie i szlifowanie),
- ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym,
- malowanie ścian i sufitu wraz z przygotowaniem podłoża w kolorze uzgodnionym
z użytkownikiem,
- malowanie grzejników i rur instalacyjnych c.o. w kolorze ścian,
- wyrównanie powierzchni parapetów wraz z malowaniem,
- wykonanie wentylacji pomieszczenia poprzez montaż nawiewników okiennych,
- montaż oświetlenia górnego, okablowania elektrycznego i sieci komputerowej (wg
odrębnego opracowania branżowego),
- montaż rolet okiennych,
- wywóz i utylizacja gruzu,
- sprzątanie i mycie po zakończeniu wszystkich prac.
Roboty budowlane rozpocząć po ułożeniu przewodów elektrycznych i naprawie uszkodzeń
powierzchni tynków.
2.3. Roboty należy prowadzić w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia dla
użytkowników budynków. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia pomieszczeń
celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia budynku.
2.4. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń magazynowych ani socjalnych dla potrzeb
Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256648,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Usługowy ELKOR Helga Jakielska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921300231
7.3.3) Ulica: Droga Owidzka 14
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "ELKOR" HELGA JAKIELSKA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "ELKOR" HELGA JAKIELSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa licencji rozszerzających liczbę wspieranych punktów dostępowych dla użytkowników sieci Wi-Fi Eduroam Uniwersytetu Gdańskiego
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych dla jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu 7 - osobowego o napędzie hybrydowym HEV
- Remont przebudowa i termomodernizacja wraz z przebudową infrastruktury przy ul. Przybrzeżnej 24 w Gdańsku "STOP SMOG "
- Dostawa prototypowej instalacji realizującej obieg ORC-VCC (bez turbosprężarki)
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach, malowanie dachu kaplic cmentarnych w Babicach i Krzywczy oraz dostawa i montaż klimatyzacji w budynku świetlicy w Reczpolu.
- "Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Torzymiu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.