eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRemont wybranych pomieszczeń nr 501, 532, 534, 536 i 549 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wybranych pomieszczeń nr 501, 532, 534, 536 i 549 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 583486152

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@eti.pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pg.edu.pl/centrum-zp

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont wybranych pomieszczeń nr 501, 532, 534, 536 i 549 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0371cf92-bb44-4538-bb25-f741fbaf4134

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456866

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036123/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont wybranych pomieszczeń w budynku WETI A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404271

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/136/009/R/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4223000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 159669,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont wybranych pomieszczeń nr 501, 532, 534, 536 i 549 w
budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

2. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje roboty budowlane, elektryczne oraz
teletechniczne niezbędne do przygotowania infrastruktury.
2.1. Szczegółowy zakres prac elektrycznych i teletechnicznych obejmuje:
1/ Instalację oświetlenia podstawowego
2/ Instalację okablowania strukturalnego
3/ instalację gniazd wtyczkowych
4/ instalację ochrony od porażeń prądem elektrycznym
5/ instalację tablic rozdzielczych
Po zakończeniu prac należy wykonać:
− pomiary rezystancji izolacji,
− pomiary skuteczności ochrony przez pomiar impedancji pętli zwarcia;
− badanie wyłączników różnicowo-prądowych;
− badanie natężenia oświetlenia podstawowego;
− badanie natężenia oświetlenia awaryjnego
2.2. Szczegółowy zakres prac budowlanych obejmuje:
2.2.1 Zakres robót dla pomieszczenia nr 501:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- naprawa miejsc uszkodzonych (rysy i pęknięcia),
- montaż wykładziny podłogowej z PCV wraz z wywinięciem na ścianę – kolor do
uzgodnienia z użytkownikiem,
- montaż kratki wentylacyjnej,
- zakup i montaż zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem i baterii stojącej
wraz z podłączeniem,
- zakup i montaż podgrzewacza,
- zakup szafki pod zlewozmywak i montaż w pomieszczeniu,
- wykonanie fartucha ochronnego z glazury o wymiarach ok. 1,0 x 1,5 m przy
umywalce – wzór glazury uzgodniony z użytkownikiem,
- wyrównanie ścian i sufitów poprzez ułożenie gładzi gipsowej (szpachlowanie i
szlifowanie),
- ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym,
- malowanie ścian i sufitu wraz z przygotowaniem podłoża w kolorze uzgodnionym
z użytkownikiem,
- wyrównanie powierzchni parapetów wraz z malowaniem,
- wykonanie wentylacji pomieszczenia poprzez montaż nawiewników okiennych,
- montaż rolet okiennych (rodzaj i kolor w uzgodnieniu z użytkownikiem),
- montaż oświetlenia górnego, okablowania elektrycznego i sieci komputerowej (wg
odrębnego opracowania branżowego),
- wywóz i utylizacja gruzu,
- sprzątanie i mycie po zakończeniu wszystkich prac.

2.2.2 Zakres robót dla pomieszczenia nr 532, 534, 536
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- naprawa miejsc uszkodzonych (rysy i pęknięcia),
- budowa ścianki działowej z płyt kartonowo-gipsowych w miejscu uzgodnionym z
użytkownikiem,
- montaż wykładziny podłogowej z PCV wraz z wywinięciem na ścianę – kolor do
uzgodnienia z użytkownikiem,
- montaż kratek wentylacyjnych,
- wyrównanie ścian i sufitów poprzez ułożenie gładzi gipsowej (szpachlowanie i
szlifowanie),
- ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym,
- malowanie ścian i sufitu wraz z przygotowaniem podłoża w kolorze uzgodnionym
z użytkownikiem,
- malowanie grzejników i rur instalacyjnych c.o. w kolorze ścian,
- wyrównanie powierzchni parapetów wraz z malowaniem,
- wykonanie wentylacji pomieszczenia poprzez montaż nawiewników okiennych,
- montaż rolet okiennych (rodzaj i kolor w uzgodnieniu z użytkownikiem),
- montaż oświetlenia górnego, okablowania elektrycznego i sieci komputerowej (wg
odrębnego opracowania branżowego),
- wywóz i utylizacja gruzu,
- sprzątanie i mycie po zakończeniu wszystkich prac.


2.2.2 Zakres robót dla pomieszczenia nr 549

- naprawa miejsc uszkodzonych (rysy i pęknięcia),
- montaż wykładziny z PCV wraz z wywinięciem na ścianę – kolor do uzgodnienia z
użytkownikiem,
- montaż kratki wentylacyjnej,
- zakup i montaż zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem i baterii stojącej wraz z
podłączeniem,
- wykonanie fartucha ochronnego z glazury o wymiarach ok. 1,0 x 1,5 m przy zlewozmywaku
wzór glazury uzgodniony z użytkownikiem,
- wyrównanie ścian i sufitów poprzez ułożenie gładzi gipsowej (szpachlowanie i szlifowanie),
- ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym,
- malowanie ścian i sufitu wraz z przygotowaniem podłoża w kolorze uzgodnionym
z użytkownikiem,
- malowanie grzejników i rur instalacyjnych c.o. w kolorze ścian,
- wyrównanie powierzchni parapetów wraz z malowaniem,
- wykonanie wentylacji pomieszczenia poprzez montaż nawiewników okiennych,
- montaż oświetlenia górnego, okablowania elektrycznego i sieci komputerowej (wg
odrębnego opracowania branżowego),
- montaż rolet okiennych,
- wywóz i utylizacja gruzu,
- sprzątanie i mycie po zakończeniu wszystkich prac.

Roboty budowlane rozpocząć po ułożeniu przewodów elektrycznych i naprawie uszkodzeń
powierzchni tynków.

2.3. Roboty należy prowadzić w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia dla
użytkowników budynków. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia pomieszczeń
celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia budynku.
2.4. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń magazynowych ani socjalnych dla potrzeb
Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256648,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Usługowy ELKOR Helga Jakielska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921300231

7.3.3) Ulica: Droga Owidzka 14

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.