eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaOdśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Torowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09; 85 711 89 10

1.5.8.) Numer faksu: 85 711 22 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.techniczny@pzd.sokolka.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.sokolka.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/665969

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi oraz przeprowadzanie i nadzorowanie prac remontowych i modernizacyjnych w budynkach będących własnością Powiatu Sokólskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaab870b-399d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014726/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358631/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD/WD-Ub/4113/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 500000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego.
Zakres obejmuje wykonanie usługi na terenie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce w zakresie odśnieżania dróg zarządzanych przez Zamawiającego. Drogi powiatowe przeznaczone do odśnieżania
w sezonie zimowym 2022/2023 położone są na terenie 10 gmin (Sokółka, Krynki, Szudziałowo, Kuźnica, Nowy Dwór, Janów, Dąbrowa Białostocka, Korycin, Suchowola, Sidra ) i obejmują łącznie 900,297 km. Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego określono grupami: sprzęt lekki, sprzęt średni, sprzęt ciężki, sprzęt budowlany.
1.1. Grupa I – sprzęt lekki (pługi jednostronne montowane na ciągnikach rolniczych i samochodach o ładowności do 6,0 ton)
1) ciągniki rolnicze – szt. 5,
2) samochody ciężarowe – szt. 4,
3) inny sprzęt spełniający wymagania – szt. 2.
1.2. Grupa II – sprzęt średni (pługi jednostronne lub dwustronne montowane na ciągnikach rolniczych i samochodach o ładowności od 6,0 ÷ 8,0 ton)
1) ciągniki średnie – szt. 2,
2) samochody ciężarowe średnie – szt. 10,
3) inny sprzęt spełniający wymagania – szt. 2.
1.3. Grupa III – sprzęt ciężki (pługi dwustronne montowane na samochodach o ładowności powyżej 8,0 ton)
1) ciągniki ciężkie – szt. 4,
2) samochody ciężarowe ciężkie – szt. 3,
3) inny sprzęt spełniający wymagania – szt. 2.
1.4. Grupa IV – sprzęt budowlany
1) równiarki – szt. 9,
2) spycharki o mocy do 80 KM – szt. 5,
3) spycharki o mocy 80 ÷ 125KM – szt. 3,
4) spycharki o mocy 125 ÷ 170 KM – szt. 3,
5) spycharki o mocy powyżej 170 KM – szt. 1,
6) ładowarki o mocy powyżej 200 KM – szt. 2,
7) inny sprzęt spełniający wymagania – szt. 3.
2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót utrzymania zimowego dróg, które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
3. Sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni na własny koszt.
4. Wykonawca ponosi wobec osób trzecich pełną odpowiedzialność za skutki zdarzeń wynikających
z nienależytego i nieterminowego wykonania zadania.
5. Sprzęt Wykonawcy powinien być wyposażony w lampę sygnalizacyjną koloru pomarańczowego.
6. Wszyscy pracownicy Wykonawcy powinni pracować w kamizelkach ostrzegawczych koloru pomarańczowego z elementami odblaskowymi.
7. Zamawiający zastrzega sobie, że ze względu na nieprzewidywalność i losowość warunków pogodowych, których nie jest w stanie przewidzieć na etapie procedury przetargowej, iż w przypadku braku pokrycia w poszczególnych asortymentach sprzętu przewidzianego dla zadania nr 1, będzie mógł skorzystać z możliwości zawarcia umów z Wykonawcami, którzy złożyli ważne oferty odpowiednio dla asortymentów, w których wystąpiło przekroczenie w stosunku do zapotrzebowanej ilości sprzętu.
8. Zamawiający stosownie do art. 95 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
9. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli tzw. pracowników fizycznych – operatorzy sprzętu. Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (samozatrudnienie), które wszystkie czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na umowę o pracę) wykonuje samodzielnie.
10. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obowiązuje także pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców.
11. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w Rozdziałach II. – IV. SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Rybiński prowadzący działalność pod firmą Roboty Drogowo - Ziemne Maciej Rybiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451036936

7.3.3) Ulica: ul. Witosa 117

7.3.4) Miejscowość: Sokółka

7.3.5) Kod pocztowy: 16-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: "Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2022/2023", wpłynęło 6 ofert, z których 6 spełnia warunki wymagane przez Zamawiającego określone SWZ, a ilość zaoferowanego sprzętu nie przekracza zapotrzebowania określonego przez Zamawiającego. W
celu zabezpieczenia usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych Zamawiający zawarł umowy z 6 Wykonawcami. Ze względu na ograniczenia techniczne Ogłoszenia o wyniku postępowania nazwy Wykonawców oraz ceny brutto za godzinę usługi i rodzaj sprzętu szczegółowo przedstawiono poniżej:
1. Maciej Rybiński prowadzący działalność pod firmą Roboty Drogowo – Ziemne
Maciej Rybiński, ul. Witosa 117,16–100 Sokółka: Samochód MAN 27414/420kM (szt. 1) 378,00zł/godz, Równiarka Baukema 120KM (szt. 3)399,60zł/godz
2. H-GLOB Sp. z o.o., ul. Stanisława Wyspiańskiego 6, 15-196 Białystok: Ciągnik Pronar 5135/100KM (szt. 1) 345,60zł/godz, Ciągnik Clas 620/140kM (szt. 1) 378,00zł/godz,Ciągnik Clas 850/260kM (szt. 1) 399,60zł/godz, Ładowarka JCB 536-70 130KM (szt. 2) 432,00zł/godz
3. Jarosław Jackiewicz prowadzący działalnośc pod firmą TRANS-KOP Usługi Transportowe i Drogowe Jarosław Jackiewicz, Przemysłowa 3, 16-100 Sokółka: Ciągnik John Deere 6150-150km (szt. 1) 240,00zł/godz, Ciągnik FENDT 724 – 240KM (szt. 1)255,00zł/godz, Ciągnik FENDT 939 – 390KM (szt. 1) 320,00zł/godz, Ciągnik MASSEY FERGUSON 8730-300KM (szt. 1) 310,00zł/godz, Równiarka NEWHOLLAND 6x6 (szt. 2) 338,00zł/godz, Koparko ładowarko Cat 432 (szt. 1) 215,00zł/godz, Ładowarka teleskopowa JCB (szt. 2) 259,00zł/godz, ŁadowarkaLIEBHERR L566 (szt. 2) 360,00zł/godz
4. Szymczyk Krzysztof prowadzący działalność pod firmą BRUKPOL Usługi Budowlano – Drogowe Krzysztof Szymczyk, Szuszalewo 34, 16–200 Dąbrowa Białostocka: Samochód Man (szt. 1) 324,00zł/godz, Równiarka XCMG Europa (szt. 1) 367,20zł/godz, Ładowarkaczołowa JCB (szt. 1) 453,60zł/godz
5. Barbara Szymczyk prowadząca działalność pod firmą P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk, ul. Małyszówka Kolonia 33, 16–200 Dąbrowa Białostocka: Ciągnik JOHN DEERE (szt. 4) 324,00zł/godz, Równiarka NEW HOLLAND (szt. 1) 367,20zł/godz,Ładowarka LIEBHERR , VOLVO (szt. 3) 453,60zł/godz
6. Edward Donejko prowadzący działalność pod firmą Zakład Budowy Dróg i Mostów Edward Donejko, ul. Topolowa 2, 16–123 Kuźnica: Ciągnik John Deere 130KM (szt. 1) 378,00zł/godz, Samochód Man 440KM (szt.1) 432,00zł/godz,Równiarka HBM 160KM (szt. 1) 432,00zł/godz, Ładowarka HYUNDAI 270 KM (szt. 1) 540,00zł/godz, Koparko – ładowarka CAT 95KM (szt. 1) 270,00zł/godz

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.