Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00416655/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie dydaktyczne Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji (LADBI), w projekcie „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości” – Zadania / Zestawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.kowalek@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24331b88-5d2b-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie dydaktyczne Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji (LADBI), w projekcie „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości” – Zadania / Zestawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24331b88-5d2b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004898/54/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.332 Kable i interfejsy, blokery zapisu danych, nośniki danych, zestaw monitoringu i akwizycji danych CCTV
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416655
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-309/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 170827,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest „Wyposażenie dydaktyczne Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji (LADBI) PWr”, obejmujące dostawę wyszczególnionych urządzeń, narzędzi, podzespołów komputerowych i akcesoriów dydaktycznych, zadania „Uruchomienie 2 nowych programów kształcenia oraz modernizacja 2 programów kształcenia na kierunku Cyberbezpieczeństwo” wraz z zakupem niezbędnych narzędzi i oprogramowania w projekcie „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”.Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.
KOD CPV – 30237200-1
Urządzenia, narzędzia, podzespoły komputerowe i akcesoria zawarte w poniższym opisie zamówienia, wykorzystane zostaną do rozbudowy istniejącego Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji, a których zakup umożliwi w pełni profesjonale prowadzenie zajęć dydaktycznych i tym samym na podniesienie wartości merytorycznej prowadzonych zajęć laboratoryjnych.
1.1 Wymagania ogólne
Przedmiot zamówienia/dostawy został podzielony na pięć niezależnie funkcjonalnych części, określonych w specyfikacji jako pięć Zadań/Zestawów, dla których wyspecyfikowano minimalne (ogólne i szczegółowe) wymagania techniczne:
● Zadanie/Zestaw nr 1 „Kable i interfejsy”,
Zestaw niezbędnych akcesoriów komputerowych umożliwiający przeprowadzenie ćwiczeń laboratoryjnych w wykorzystaniem różnych nośników danych, tj. dyski twarde HDD 3,5" i 2,5", dyski półprzewodnikowe SSD 2,5" oraz karty pamięci. Zestaw przewodów umożliwiający podłączenie nietypowych interfejsów transmisji danych.
Szczegółowy wykaz podstawowych elementów oraz wymagania techniczne dla poszczególnych Zadań/Zestawów (Zadanie/Zestaw 1-5) stanowiących przedmiot zamówienia, zawarto w załącznikach: od Załącznik 2.1 do Załącznik 2.5
2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania zamówienia/umowy, jednak nie później niż do 24.11.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 15375 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest „Wyposażenie dydaktyczne Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji (LADBI) PWr”, obejmujące dostawę wyszczególnionych urządzeń, narzędzi, podzespołów komputerowych i akcesoriów dydaktycznych, zadania „Uruchomienie 2 nowych programów kształcenia oraz modernizacja 2 programów kształcenia na kierunku Cyberbezpieczeństwo” wraz z zakupem niezbędnych narzędzi i oprogramowania w projekcie „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”.Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.
KOD CPV – 30237200-1
Urządzenia, narzędzia, podzespoły komputerowe i akcesoria zawarte w poniższym opisie zamówienia, wykorzystane zostaną do rozbudowy istniejącego Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji, a których zakup umożliwi w pełni profesjonale prowadzenie zajęć dydaktycznych i tym samym na podniesienie wartości merytorycznej prowadzonych zajęć laboratoryjnych.
1.1 Wymagania ogólne
Przedmiot zamówienia/dostawy został podzielony na pięć niezależnie funkcjonalnych części, określonych w specyfikacji jako pięć Zadań/Zestawów, dla których wyspecyfikowano minimalne (ogólne i szczegółowe) wymagania techniczne:
● Zadanie/Zestaw nr 2: „Blokery zapisu danych”,
Zestaw pozwalający na przeprowadzenie poprawnej i bezbłędnej akwizycji danych, zgodnie ze wymaganiami stawianymi przy postępowaniach przygotowawczych czy sądowych.
Szczegółowy wykaz podstawowych elementów oraz wymagania techniczne dla poszczególnych Zadań/Zestawów (Zadanie/Zestaw 1-5) stanowiących przedmiot zamówienia, zawarto w załącznikach: od Załącznik 2.1 do Załącznik 2.5, tak jak to zostało wskazane w tabeli 1.1..
2.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
3.Termin realizacji przedmiotu zamówienia – Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania zamówienia/umowy, jednak nie później niż do 24.11.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 38150,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest „Wyposażenie dydaktyczne Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji (LADBI) PWr”, obejmujące dostawę wyszczególnionych urządzeń, narzędzi, podzespołów komputerowych i akcesoriów dydaktycznych, zadania „Uruchomienie 2 nowych programów kształcenia oraz modernizacja 2 programów kształcenia na kierunku Cyberbezpieczeństwo” wraz z zakupem niezbędnych narzędzi i oprogramowania w projekcie „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”.Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.
KOD CPV – 30237200-1
Urządzenia, narzędzia, podzespoły komputerowe i akcesoria zawarte w poniższym opisie zamówienia, wykorzystane zostaną do rozbudowy istniejącego Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji, a których zakup umożliwi w pełni profesjonale prowadzenie zajęć dydaktycznych i tym samym na podniesienie wartości merytorycznej prowadzonych zajęć laboratoryjnych.
1.1 Wymagania ogólne
Przedmiot zamówienia/dostawy został podzielony na pięć niezależnie funkcjonalnych części, określonych w specyfikacji jako pięć Zadań/Zestawów, dla których wyspecyfikowano minimalne (ogólne i szczegółowe) wymagania techniczne:
● Zadanie/Zestaw nr 3: „Nośniki danych – magnetyczne i półprzewodnikowe”,
Dydaktyczny zestaw nośników, udostępniony studentom w trakcie zajęć. Na nośnikach zostanie umieszczony przykładowy materiał szkoleniowy RAW, w postaci obrazów nośników lub gotowych scenariuszy.
Szczegółowy wykaz podstawowych elementów oraz wymagania techniczne dla poszczególnych Zadań/Zestawów (Zadanie/Zestaw 1-5) stanowiących przedmiot zamówienia, zawarto w załącznikach: od Załącznik 2.1 do Załącznik 2.5, tak jak to zostało wskazane w tabeli 1.1..
2.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
3.Termin realizacji przedmiotu zamówienia – Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania zamówienia/umowy, jednak nie później niż do 24.11.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 53172,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest „Wyposażenie dydaktyczne Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji (LADBI) PWr”, obejmujące dostawę wyszczególnionych urządzeń, narzędzi, podzespołów komputerowych i akcesoriów dydaktycznych, zadania „Uruchomienie 2 nowych programów kształcenia oraz modernizacja 2 programów kształcenia na kierunku Cyberbezpieczeństwo” wraz z zakupem niezbędnych narzędzi i oprogramowania w projekcie „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”.Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.
KOD CPV – 30237200-1
Urządzenia, narzędzia, podzespoły komputerowe i akcesoria zawarte w poniższym opisie zamówienia, wykorzystane zostaną do rozbudowy istniejącego Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji, a których zakup umożliwi w pełni profesjonale prowadzenie zajęć dydaktycznych i tym samym na podniesienie wartości merytorycznej prowadzonych zajęć laboratoryjnych.
1.1 Wymagania ogólne
Przedmiot zamówienia/dostawy został podzielony na pięć niezależnie funkcjonalnych części, określonych w specyfikacji jako pięć Zadań/Zestawów, dla których wyspecyfikowano minimalne (ogólne i szczegółowe) wymagania techniczne:
● Zadanie/Zestaw nr 4: „Zestaw monitoringu i akwizycji danych CCTV”,
Zestaw dydaktyczny pozwalający na poznanie dedykowanych protokołów i standardów komunikacyjnych stosowanych w systemach monitoringu przemysłowego (CCTV). Zestaw pozwoli na zapoznanie się studentów z poprawną instalacją i konfiguracją zestawów, jak również poznanie technik odzyskiwania strumieni wideo z nietypowych struktur danych stosowanych przez producentów systemów monitoringu wizyjnego.
Szczegółowy wykaz podstawowych elementów oraz wymagania techniczne dla poszczególnych Zadań/Zestawów (Zadanie/Zestaw 1-5) stanowiących przedmiot zamówienia, zawarto w załącznikach: od Załącznik 2.1 do Załącznik 2.5, tak jak to zostało wskazane w tabeli 1.1..
2.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
3.Termin realizacji przedmiotu zamówienia – Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania zamówienia/umowy, jednak nie później niż do 24.11.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 35512,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest „Wyposażenie dydaktyczne Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji (LADBI) PWr”, obejmujące dostawę wyszczególnionych urządzeń, narzędzi, podzespołów komputerowych i akcesoriów dydaktycznych, zadania „Uruchomienie 2 nowych programów kształcenia oraz modernizacja 2 programów kształcenia na kierunku Cyberbezpieczeństwo” wraz z zakupem niezbędnych narzędzi i oprogramowania w projekcie „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”.Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.
KOD CPV – 30237200-1
Urządzenia, narzędzia, podzespoły komputerowe i akcesoria zawarte w poniższym opisie zamówienia, wykorzystane zostaną do rozbudowy istniejącego Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji, a których zakup umożliwi w pełni profesjonale prowadzenie zajęć dydaktycznych i tym samym na podniesienie wartości merytorycznej prowadzonych zajęć laboratoryjnych.
1.1 Wymagania ogólne
Przedmiot zamówienia/dostawy został podzielony na pięć niezależnie funkcjonalnych części, określonych w specyfikacji jako pięć Zadań/Zestawów, dla których wyspecyfikowano minimalne (ogólne i szczegółowe) wymagania techniczne:
● Zadanie/Zestaw nr 5: „Inne wyposażenie i akcesoria”,
Dydaktyczny zestaw akcesoriów pozwalających na bezpieczną realizację zajęć, w tym dostarczenie nośników do stanowiska laboratoryjnego jak również wyposażenie studenta w podstawowe akcesoria mające na celu zachowanie pełnej procedury akwizycji danych. Zestaw umożliwia również przechowywanie i transport materiałów szkoleniowych w sposób bezpieczny, nie narażający go na przypadkowe uszkodzenia.
Szczegółowy wykaz podstawowych elementów oraz wymagania techniczne dla poszczególnych Zadań/Zestawów (Zadanie/Zestaw 1-5) stanowiących przedmiot zamówienia, zawarto w załącznikach: od Załącznik 2.1 do Załącznik 2.5, tak jak to zostało wskazane w tabeli 1.1.
2.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
3.Termin realizacji przedmiotu zamówienia – Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania zamówienia/umowy, jednak nie później niż do 24.11.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 28617,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ww. postępowaniu w Zadaniu nr 1 nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49659,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49659,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49659,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VS DATA WITOLD SOBOLEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220211318
7.3.3) Ulica: ul. Świętojańska 55 lokal 16
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-391
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49659,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ww. postępowaniu w Zadaniu nr 3 nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ww. postępowaniu w Zadaniu nr 4 nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ww. postępowaniu w Zadaniu nr 5 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
kalendarzowych od dnia podpisania zamówienia/umowy, jednak nie później niż do 24.11.2023 r.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa przenośnego symulatora pojazdu trakcyjnego do Zespołu Szkół Logistycznych we Wrocławiu
- Dostawę wraz z wdrożeniem systemu bezpieczeństwa - klastra routerów z funkcjami bezpieczeństwa dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Odnowienie kontraktów serwisowych i subskrypcji dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 26 Biur Powiatowych
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zestawy komputerowe dla Katedry Animacji PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - Dostawa 11 zestawów komputerowych
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Wyposażenie pracowni informatycznej oraz pracowni magazynier-logistyk w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
więcej: Akcesoria komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.