Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00396030/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectw charakterystyki energetycznej – część IX (11 zadań)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146882776
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.jekot@umt.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8174631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectw charakterystyki energetycznej – część IX (11 zadań)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f25aca34-5233-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051294/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Operaty szacunkowe nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych Gminy Miasta Tarnowa i Skarbu Państwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396030
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGN.271.32.2023/SA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 92107,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie:1) trzydziestu trzech operatów szacunkowych określających wartość lokali mieszkalnych w budynkach komunalnych z wyodrębnieniem wartości udziału własności gruntu w działce pod budynkiem i gruntu w działce (działkach) przynależnej do budynku lub udziału własności gruntu w działce pod budynkiem i udziału oddanego w użytkowanie wieczyste gruntu działki (działek) przynależnej do budynku. Wycenie podlegają również nakłady poniesione na lokal mieszkalny, pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody od Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. w Tarnowie na ich poniesienie przez najemcę mieszkania. W operacie szacunkowym należy określić wartość prawa związanego z własnością lokalu mieszkalnego oraz wartość gruntu zabudowanego budynkiem mieszkalnym i działek (działki) przynależnej do budynku, w którym położony jest wyceniany lokal. Wycena sporządzana jest w celu sprzedaży lokali mieszkalnych na rzecz najemców wraz z własnością gruntu lub oddaniem w użytkowanie wieczyste udziału w gruncie,
2) trzydziestu trzech świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali mieszkalnych w budynkach komunalnych.
Wykaz lokali mieszkalnych podlegających wycenie, które wymagają sporządzenia świadectw charakterystyki energetycznej:
Lp. Adres Nr lokalu Użytkowanie wieczyste/ Sprzedaż użytkowania wieczystego/ Własność gruntu
1 Cegielniana 8 20 Własność
2 Chopina 3 22 Własność/ Użytkowanie wieczyste
3 Dojazd 6 1 Własność
4 Elektryczna 55 23 Własność
5 Kołłątaja 1 13 Własność
6 Kołłątaja 13 4 Własność
7 Kołłątaja 20 49 Własność
8 Kołłątaja 20 5 Własność
9 Kołłątaja 20 51 Własność
10 Kołłątaja 20 52 Własność
11 Krakowska 42 16 Własność/ Użytkowanie wieczyste
12 Krupnicza 10 15 Własność/ Użytkowanie wieczyste
13 Krupnicza 10 17 Własność/ Użytkowanie wieczyste
14 Lelewela 3 48 Własność
15 Lelewela 3 35 Własność
16 Lelewela 5 35 Własność
17 Lelewela 5 6 Własność
18 Lwowska 14 47 Własność
19 Lwowska 22 13 Własność
20 Lwowska 22 16 Własność
21 Lwowska 35 27 Własność
22 Lwowska 61 47 Własność
23 Lwowska 69 23 Własność
24 Mościckiego 48 17 Własność/ Użytkowanie wieczyste
25 Osiedle Niepodległości 6 24 Własność
26 Osiedle Niepodległości 2 113 Własność
27 Osiedle Niepodległości 2 148 Własność
28 Osiedle Niepodległości 3 2 Własność
29 Osiedle Niepodległości 4 45 Własność
30 Osiedle Niepodległości 6 117 Własność
31 Osiedle Niepodległości 6 39 Własność
32 Osiedle Niepodległości 6 98 Własność
33 Parkowa 29 41 Własność
Wizji na nieruchomości należy dokonać po uprzednim poinformowaniu o jej terminie najemcy lokalu.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm. Świadectwa charakterystyki energetycznej należy wykonać w dwóch egzemplarzach każdy.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
4.5.5.) Wartość części: 13414,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie:1) trzydziestu trzech operatów szacunkowych określających wartość lokali mieszkalnych w budynkach komunalnych z wyodrębnieniem wartości udziału własności gruntu w działce pod budynkiem i gruntu w działce (działkach) przynależnej do budynku lub udziału własności gruntu w działce pod budynkiem i udziału oddanego w użytkowanie wieczyste gruntu działki (działek) przynależnej do budynku. Wycenie podlegają również nakłady poniesione na lokal mieszkalny, pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody od Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. w Tarnowie na ich poniesienie przez najemcę mieszkania. W operacie szacunkowym należy określić wartość prawa związanego z własnością lokalu mieszkalnego oraz wartość gruntu zabudowanego budynkiem mieszkalnym i działek (działki) przynależnej do budynku, w którym położony jest wyceniany lokal. Wycena sporządzana jest w celu sprzedaży lokali mieszkalnych na rzecz najemców wraz z własnością gruntu lub oddaniem w użytkowanie wieczyste udziału w gruncie,
2) trzydziestu trzech świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali mieszkalnych w budynkach komunalnych.
Wykaz lokali mieszkalnych podlegających wycenie, które wymagają sporządzenia świadectw charakterystyki energetycznej:
Lp. Adres Nr lokalu Użytkowanie wieczyste/ Sprzedaż użytkowania wieczystego/ Własność gruntu
1 Pracy 4 23 Własność
2 Pracy 4A 12 Własność
3 Pułaskiego 64 38 Własność
4 Pułaskiego 64 19 Własność
5 Pułaskiego 64 22 Własność
6 Pułaskiego 66 10 Własność
7 Pułaskiego 81 40 Własność
8 Pułaskiego 81 85 Własność
9 Pułaskiego 81 71 Własność
10 Pułaskiego 91B 21 Własność/ Użytkowanie wieczyste
11 Pułaskiego 91B 68 Własność/ Użytkowanie wieczyste
12 Pułaskiego 97 63 Własność
13 Pułaskiego 99 30 Własność
14 Skowronków 6A 80 Własność
15 Starodąbrowska 9 31 Własność/ Użytkowanie wieczyste
16 Szczepanika 2 87 Własność
17 Szczepanika 2 63 Własność
18 Szczepanika 2 75 Własność
19 Szczepanika 2 59 Własność
20 Szeroka 7 5 Własność
21 Szkotnik 8 30 Własność
22 Szujskiego 21 4 Własność
23 Św. Faustyny 8 45 Własność/ Użytkowanie wieczyste
24 Waryńskiego 12 7 Własność/ Użytkowanie wieczyste
25 Waryńskiego 15 32 Własność/ Użytkowanie wieczyste
26 Waryńskiego 9 15 Własność/ Użytkowanie wieczyste
27 Warzywna 7 17 Własność
28 Warzywna 9 4 Własność
29 Wieniawskiego 6 16 Własność
30 Wieniawskiego 8 30 Własność
31 Wieniawskiego 8 23 Własność
32 Wodna 3 1 Własność/ Użytkowanie wieczyste
33 Żwirki 9 2 Własność
Wizji na nieruchomości należy dokonać po uprzednim poinformowaniu o jej terminie najemcy lokalu.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm. Świadectwa charakterystyki energetycznej należy wykonać w dwóch egzemplarzach każdy.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
4.5.5.) Wartość części: 13414,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie trzech operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa, położonych w rejonie al. Tarnowskich:1) kompleksu położonego w obrębie 319 składającego się z działek: nr 30/2 o powierzchni 69 m2, nr 37/2 o powierzchni 69 m2, nr 50/4 o powierzchni 497 m2. Przedmiotowy kompleks został przeznaczony do zbycia w trybie przetargu ustnego ograniczonego na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych położonych w obrębie 319 tj.: działki nr 12/6 lub nieruchomości składającej się z działek nr 30/1, nr 33, nr 34, nr 35, nr 36 lub działki nr 32 lub działki nr 31,
2) kompleksu położonego w obrębie 319 składającego się z działek: nr 46/2 o powierzchni 68 m2, nr 53/2 o powierzchni 68 m2, nr 56 o powierzchni 499 m2. Przedmiotowy kompleks został przeznaczony do zbycia w trybie przetargu ustnego ograniczonego na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych położonych w obrębie 319 tj.: działki nr 12/7 lub nieruchomości składającej się z działek nr 46/1, nr 47, nr 48, nr 49 lub nieruchomości składającej się z działek nr 50, nr 51, nr 52, nr 53/1,
3) nieruchomości oznaczonej jako działka nr 55 o powierzchni 651 m2 obrębu 319 przeznaczonej do zbycia w trybie przetargu ustnego ograniczonego na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych położonych w obrębie 319 tj.: działek nr 12/6 i nr 12/7 lub działek nr 42, nr 43 i 44.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 975,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie dwóch operatów szacunkowych określających wartość jednorazowego wynagrodzenia za ustanowienie służebności gruntowej polegającej na prawie przechodu i przejazdu:1) przez działkę nr 277 obrębu 300 pasem drogi biegnącej od ul. Pogodnej o długości 5,40 m, szerokości 5,0 m i powierzchni 27 m2 wzdłuż południowej granicy działki nr 277 obrębu 300 na rzecz każdoczesnych właścicieli nieruchomości oznaczonej jako działka nr 275 obrębu 300,
2) przez działkę nr 70 obrębu 3 pasem drogi biegnącej od ul. Klikowskiej o szerokości 5,0 m i powierzchni 40 m2 do drogi wewnętrznej na działce nr 69/5 obrębu 3 na rzecz każdoczesnych właścicieli nieruchomości oznaczonej jako działki nr: 69/4, 69/5, 69/6, 69/9 obrębu 3.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 991,87 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie ośmiu operatów szacunkowych określających wartość rynkową:1) nieruchomości gruntowej oznaczonej jako działka nr 1/347 obrębu 200 o powierzchni 260 m2,
2) nieruchomości gruntowej oznaczonej jako działki nr 1/364, 1/366, 1/368 obrębu 200 o łącznej powierzchni 855m2,
3) nieruchomości gruntowej oznaczonej jako działka nr 1/372 obrębu 200 o powierzchni 3 836 m2,
4) nieruchomości gruntowej oznaczonej jako działka nr 1/375 obrębu 200 o powierzchni 5 m2,
5) nieruchomości gruntowej oznaczonej jako działka nr 1/378 obrębu 200 o powierzchni 3 393 m2,
6) nieruchomości gruntowej oraz prawo użytkowania wieczystego nieruchomości oznaczonej jako działka nr 1/357 obrębu 200 o powierzchni 433 m2,
7) nieruchomości gruntowej oraz prawo użytkowania wieczystego nieruchomości oznaczonej jako działka nr 1/359 obrębu 200 o powierzchni 1 170 m2,
8) nieruchomości gruntowej oraz prawo użytkowania wieczystego nieruchomości oznaczonej jako działka nr 1/361 obrębu 200 o powierzchni 713 m2.
Wymienione nieruchomości przeznaczone są zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego pod drogę publiczną, nabytą na rzecz Gminy Miasta Tarnowa z mocy prawa na podstawie art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami - wycena dokonywana jest w celu ustalenia wysokości należnego odszkodowania.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 2601,63 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie dwóch operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości niezabudowanych, stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa, przeznaczonych do zbycia w trybie przetargu ustnego nieograniczonego, oznaczonych jako:1) działki nr 71/20 i 77/223 obrębu 152 o łącznej powierzchni 5847 m2 położone przy ul. gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego,
2) 367/10 obrębu 8 o powierzchni 84 m2 położonej przy ul. Grochowej.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 650,41 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości oznaczonej jako działki nr 55/5 i nr 55/7 obrębu 254 o łącznej powierzchni 772 m2.Wycena wykonywana jest celem określenia wartości rynkowej nieruchomości przeznaczonej do zbycia w trybie bezprzetargowym jako wkład niepieniężny (aport).
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operat szacunkowy należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 325,20 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową niezabudowanej nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa, położonej w rejonie ul. Ojca Zbigniewa Strzałkowskiego w obrębie 173, oznaczonej jako działki nr 6/1 o powierzchni 156 m2 i nr 6/2 o powierzchni 369 m2. Na terenie obejmującym przedmiotową nieruchomość obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z którym działka nr 6/1 położona jest w terenie oznaczonym symbolem 19 MN, a działka nr 6/2 położona jest w terenie oznaczonym symbolem 6ZI. W operacie szacunkowym należy określić wartość całej nieruchomości oraz wyszczególnić wartości poszczególnych działek.Nieruchomość nie posiada dostępu do drogi publicznej, w związku z tym nie nadaje się do samodzielnego zagospodarowania i została przeznaczona do zbycia jako nieruchomość uzupełniająca w trybie przetargu ustnego ograniczonego do właścicieli nieruchomości przyległych oznaczonych jako działki numer 5/1 lub 108/12 obrębu 173.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operat szacunkowy należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 325,20 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości oznaczonej jako działki nr 260/71 o powierzchni 36 m2, 260/73 o powierzchni 136 m2, 260/75 o powierzchni 482 m2 oraz 260/77 o powierzchni 22 m2 obrębu 230, w celu określenia wysokości odszkodowania zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz § 49 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 5 września 2023 r. w sprawie wyceny nieruchomości, w związku z decyzją Prezydenta Miasta Tarnowa Nr 1/D/2022 z dnia 4 lutego 2022 r. znak: WAB-I.6740.124.2021.SZ o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1373K ul. Szkotnik w Tarnowie w km od 0+005,85 do 0+421,11 oraz przebudowa skrzyżowania ulic Szkotnik i Szujskiego oraz ulic Szkotnik, Mościckiego i Sikorskiego w Tarnowie wraz z budową kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego, kanału technologicznego i przebudową niezbędnej infrastruktury w ramach zadania "Projekt przebudowy ul. Sikorskiego od ul. Krakowskiej do ul. Szujskiego wraz ze skrzyżowaniem przy ul. Mościckiego".Wycenę części składowych nieruchomości, należy dokonać w oparciu o sporządzony opis szczegółowy. Zamawiający posiada operat szacunkowy sporządzony w 2022 r. Przy dokonywaniu wyceny nieruchomości należy uwzględnić stan wycenianej nieruchomości na dzień wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz wartość nieruchomości na dzień sporządzonej wyceny.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operat szacunkowy należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 882,11 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie trzydziestu dziewięciu operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych wraz z wyszacowaniem ewentualnych nakładów poniesionych na nieruchomość przez użytkownika wieczystego. W operatach szacunkowych należy określić wartości poszczególnych nieruchomości. Dodatkowo w operacie Nr 19 dla Nieruchomości 4 należy określić wartości poszczególnych działek ewidencyjnych.Lp. Nieruchomość Nr działki/działek Obręb Powierzchnia [m2]
1 Nieruchomość 1 42/1 6 158
2 Nieruchomość 1 43, 42/3, 216/4, 216/6 6 1786
Nieruchomość 2 452/12, 452/13 9 1098
Nieruchomość 3 452/22, 452/23 9 1074
Nieruchomość 4 452/24, 452/25 9 36636
Nieruchomość 5 452/28 9 5033
Nieruchomość 6 452/32, 452/33 9 1684
Nieruchomość 7 452/34 9 3104
3 Nieruchomość 1 452/31 9 463
4 Nieruchomość 1 452/27 9 1433
5 Nieruchomość 1 452/3 9 2021
Nieruchomość 2 452/6 9 4736
6 Nieruchomość 1 452/5 9 3482
7 Nieruchomość 1 374/1 9 667
8 Nieruchomość 1 436, 440/1, 440/2 9 9699
35/1, 35/2 66
9 Nieruchomość 1 365, 442, 338/2 9 3095
10 Nieruchomość 1 79, 89, 78/1, 88/2, 91/1, 91/2, 114/1, 114/2, 114/3, 115/1, 115/2, 115/3, 116/1, 116/2, 116/3, 116/4, 116/5, 116/6, 116/7, 116/8, 116/9, 116/10 66 69691
11 Nieruchomość 1 367 9 3725
Nieruchomość 2 443 9 365
Nieruchomość 3 366/2 9 1922
Nieruchomość 4 368, 369 9 11606
92/2 66
Nieruchomość 5 366/1 9 37381
92/3, 92/4, 93/1, 93/2, 94/1 66
7/9, 2/64, 2/65, 3/12, 5/11 108
18/16 109
Nieruchomość 6 5/4, 5/13 108 1952
18/18 109
Nieruchomość 7 2/44, 2/46, 2/66, 2/68 108 85630
Nieruchomość 8 2/57 108 71276
12 Nieruchomość 1 23/2 66 8302
13 Nieruchomość 1 80/2 66 1404
14 Nieruchomość 1 113/3, 113/5, 139/26, 139/27 66 7509
Nieruchomość 2 139/3, 139/15 66 23770
Nieruchomość 3 139/9, 139/25 66 8514
15 Nieruchomość 1 113/6, 139/22 66 14466
Nieruchomość 2 139/32 66 2465
16 Nieruchomość 1 139/5 66 9857
17 Nieruchomość 1 139/11 66 3046
18 Nieruchomość 1 139/16 66 5608
19 Nieruchomość 1 113/4 66 151
Nieruchomość 2 139/2 66 6173
Nieruchomość 3 139/7 66 1812
Nieruchomość 4 139/20, 139/21, 139/23, 139/24, 139/28, 139/29, 139/30, 139/31 66 37351
20 Nieruchomość 1 31/2, 32/1, 33/2, 34/2, 35/2, 36/1, 36/4, 37/4, 37/6, 39/2, 39/3, 40/2, 40/3, 41/2, 41/3, 42/1, 42/2, 43/1, 43/3, 44/1, 44/2, 58/2, 63/2, 65/2, 66/2, 67/2, 247/5 200 65660
21 Nieruchomość 1 4/96 208 1111
Nieruchomość 2 4/101 208 15785
Nieruchomość 3 4/102 208 11968
22 Nieruchomość 1 4/78 208 7640
23 Nieruchomość 1 4/41 208 10463
Nieruchomość 2 4/97 208 13857
24 Nieruchomość 1 4/21 208 6642
25 Nieruchomość 1 4/84 208 10032
26 Nieruchomość 1 4/99 208 4122
27 Nieruchomość 1 4/73 208 14777
28 Nieruchomość 1 4/35 208 4562
29 Nieruchomość 1 4/22 208 3503
Nieruchomość 2 4/90 208 7680
30 Nieruchomość 1 6/4 208 3919
Nieruchomość 2 4/30 208 418
31 Nieruchomość 1 4/27 208 10638
32 Nieruchomość 1 4/36 208 3152
33 Nieruchomość 1 4/37 208 10234
Nieruchomość 2 4/71 208 4975
34 Nieruchomość 1 4/38 208 6251
35 Nieruchomość 1 4/69, 4/70 208 30858
36 Nieruchomość 1 1/16, 1/18, 1/19 247 15170
37 Nieruchomość 1 1/40 247 4553
38 Nieruchomość 1 25/40, 25/49, 25/50 310 30821
39 Nieruchomość 1 25/41, 25/42, 25/43, 25/45, 25/46, 26/71, 26/105, 26/135, 26/136 310 22067
Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do Wykonawcy o sporządzenie klauzuli o możliwości wykorzystania operatu do zbycia nieruchomości na rzecz jej użytkownika wieczystego tj. potwierdzenia iż określona w w/w operatach wartość nieruchomości dla celów aktualizacji jest tożsama z wartością nieruchomości dla celów zbycia nieruchomości na rzecz jej użytkownika wieczystego.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w posiedzeniach Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku złożenia przez użytkownika wieczystego wniosku, że aktualizacja opłat rocznych jest nieuzasadniona albo jest uzasadniona w innej wysokości. Wizji w terenie należy dokonać po uprzednim pisemnym poinformowaniu użytkownika wieczystego o jej terminie. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 31267,22 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie trzydziestu czterech operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych wraz z wyszacowaniem ewentualnych nakładów poniesionych na nieruchomość przez użytkownika wieczystego. W operatach szacunkowych należy określić wartości poszczególnych nieruchomości. Dodatkowo w odniesieniu do operatu Nr 17 nie ma konieczności wysyłania zawiadomień o oględzinach nieruchomości.Lp. Nieruchomość Nr działki/działek Obręb Powierzchnia [m2]
1 Nieruchomość 1 31/1 104 22714
2 Nieruchomość 1 1/99 106 406
3 Nieruchomość 1 343/44, 343/45, 343/46, 343/47 109 1978
4 Nieruchomość 1 27/5, 27/14 192 3820
5 Nieruchomość 1 33/3, 33/4 192 2304
Nieruchomość 2 33/13 192 322
6 Nieruchomość 1 32/3 192 121
7 Nieruchomość 1 32/7 192 198
8 Nieruchomość 1 32/8 192 195
9 Nieruchomość 1 59/20 205 5175
Nieruchomość 2 59/24 205 3845
10 Nieruchomość 1 11/18 206 577
11 Nieruchomość 1 11/24 206 374
12 Nieruchomość 1 42/8, 42/9 224 2392
49/54, 49/55 259
13 Nieruchomość 1 87 229 1080
14 Nieruchomość 1 260/30 230 2468
Nieruchomość 2 188/6, 188/7 250 4014
15 Nieruchomość 1 116/1, 116/2 250 209
16 Nieruchomość 1 18/4, 19/20 251 2840
17 Nieruchomość 1 49/9 259 5196
18 Nieruchomość 1 49/25, 49/28 259 510
19 Nieruchomość 1 49/47, 49/48 259 2254
20 Nieruchomość 1 49/7 259 21413
21 Nieruchomość 1 15/12 270 964
22 Nieruchomość 1 73/8 270 1004
23 Nieruchomość 1 15/15, 15/18, 15/19 270 1469
24 Nieruchomość 1 95/3 272 5951
25 Nieruchomość 1 113/10, 113/14, 113/15 272 27725
26 Nieruchomość 1 12/18 274 2712
27 Nieruchomość 1 14/2, 14/3 274 12487
28 Nieruchomość 1 14/4 274 2538
29 Nieruchomość 1 6/1 280 1563
30 Nieruchomość 1 18/1, 18/2, 19/1, 20/1, 20/2, 21/1, 21/2, 22/3, 22/4 284 6188
31 Nieruchomość 1 77/5, 77/20, 77/21 292 2371
32 Nieruchomość 1 77/13 292 516
33 Nieruchomość 1 25/87 297 2239
Nieruchomość 2 25/132 297 222
34 Nieruchomość 1 58/77, 58/79 299 416
Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do Wykonawcy o sporządzenie klauzuli o możliwości wykorzystania operatu do zbycia nieruchomości na rzecz jej użytkownika wieczystego tj. potwierdzenia iż określona w w/w operatach wartość nieruchomości dla celów aktualizacji jest tożsama z wartością nieruchomości dla celów zbycia nieruchomości na rzecz jej użytkownika wieczystego.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w posiedzeniach Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku złożenia przez użytkownika wieczystego wniosku, że aktualizacja opłat rocznych jest nieuzasadniona albo jest uzasadniona w innej wysokości. Wizji w terenie należy dokonać po uprzednim pisemnym poinformowaniu użytkownika wieczystego o jej terminie (z wyłączeniem nr 17). Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 27258,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16335,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25278,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16335,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Wyceny Nieruchomości Piotr Błąkała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731014185
7.3.3) Ulica: ul. Bitwy pod Studziankami 3/146
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO WYCENY NIERUCHOMOŚCI PIOTR BŁĄKAŁA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO WYCENY NIERUCHOMOŚCI PIOTR BŁĄKAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16335,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16335,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25278,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16335,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Wyceny Nieruchomości Piotr Błąkała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731014185
7.3.3) Ulica: ul. Bitwy pod Studziankami 3/146
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO WYCENY NIERUCHOMOŚCI PIOTR BŁĄKAŁA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO WYCENY NIERUCHOMOŚCI PIOTR BŁĄKAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16335,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1185,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5535,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1185,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena nieruchomości, nadzory budowlane mgr inż. Waldemar Erazmus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171117204
7.3.3) Ulica: Grochowe 259e
7.3.4) Miejscowość: Tuszów Narodowy
7.3.5) Kod pocztowy: 39-332
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wycena Nieruchomości, Nadzory Budowlane-mgr inż. Waldemar Erazmus
jakie przetargi wygrała firma
Wycena Nieruchomości, Nadzory Budowlane-mgr inż. Waldemar Erazmus
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1185,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena nieruchomości, nadzory budowlane mgr inż. Waldemar Erazmus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171117204
7.3.3) Ulica: Grochowe 259e
7.3.4) Miejscowość: Tuszów Narodowy
7.3.5) Kod pocztowy: 39-332
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wycena Nieruchomości, Nadzory Budowlane-mgr inż. Waldemar Erazmus
jakie przetargi wygrała firma
Wycena Nieruchomości, Nadzory Budowlane-mgr inż. Waldemar Erazmus
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAWOP SP. Z O.O., ul. Przyjazna 7a, 33-100 Tarnów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733282263
7.3.3) Ulica: ul. Przyjazna 7a
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena nieruchomości, nadzory budowlane mgr inż. Waldemar Erazmus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171117204
7.3.3) Ulica: Grochowe 259e
7.3.4) Miejscowość: Tuszów Narodowy
7.3.5) Kod pocztowy: 39-332
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wycena Nieruchomości, Nadzory Budowlane-mgr inż. Waldemar Erazmus
jakie przetargi wygrała firma
Wycena Nieruchomości, Nadzory Budowlane-mgr inż. Waldemar Erazmus
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAWOP SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733282263
7.3.3) Ulica: ul. Przyjazna 7a
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1845,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena nieruchomości, nadzory budowlane mgr inż. Waldemar Erazmus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171117204
7.3.3) Ulica: Grochowe 259e
7.3.4) Miejscowość: Tuszów Narodowy
7.3.5) Kod pocztowy: 39-332
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wycena Nieruchomości, Nadzory Budowlane-mgr inż. Waldemar Erazmus
jakie przetargi wygrała firma
Wycena Nieruchomości, Nadzory Budowlane-mgr inż. Waldemar Erazmus
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAWOP SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733282263
7.3.3) Ulica: ul. Przyjazna 7a
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43173,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43173,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kornelia Filek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512565601
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 28
7.3.4) Miejscowość: Kalwaria Zebrzydowska
7.3.5) Kod pocztowy: 34-130
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43173,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33456,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAWOP SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733282263
7.3.3) Ulica: ul. Przyjazna 7a
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Pełnienie dyżuru pogotowia technicznego dla budynków zarządzanych przez ZUM - 1; ZUM - 2; ZUM - 3
- Konserwacje, drobne prace remontowe, oraz usuwanie drobnych usterek w lokalach użytkowych zarządzanych przez MZB
- Świadczenie usług sprzątania, ochrony obiektów Centrum Usług Społecznych oraz ochrona przewozu wartości pieniężnych (konwój) należących do Zamawiającego.
- Konserwacje, drobne prace remontowe, oraz usuwanie drobnych usterek dla budynków zarządzanych przez ZUM - 1; ZUM - 2; ZUM - 3
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Miasta Tarnowa w 2025 r.
- Konserwacja, drobne naprawy i prace remontowe w ramach bieżącego utrzymania budynków zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. oraz sprawowanie pogotowia w zakresie usuwania awarii w 2025 roku
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (6 części) - edycja 12/2024
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży ogólnobudowlanej na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław - Rejon D,E,M,N
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Inżynier Kontraktu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.