Og³oszenie z dnia 2024-08-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00480399/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-02
- 2024/BZP 00533499/01 - Wynik z dnia 2024-10-07
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Kuropatniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Strzelin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934957
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Strzelin
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@strzelin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.gmstrzelin.finn.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Kuropatniku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f78b06d1-b20b-479a-8f94-1209cddbf28f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00456989
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00031479/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.30 Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Kuropatniku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Dolnego ¦l±ska 2021-2027, dzia³anie 2.1 A Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków publicznych.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy
zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.). 2. W postêpowaniu o
udzielenie zamówienia ofertê, o¶wiadczenia, o którym mowa wart. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe,
pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b±d¼ kwalifikowalnym podpisem elektronicznym. 3.
W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ,
wniosków, zawiadomieñ oraz informacji: elektronicznie na adres e-mail: zamowieniapubliczne@strzelin.pl lub za po¶rednictwem
Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”. 4. Ogólne zasady
korzystania z Platformy, a) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie:
https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. b) Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do
postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci
zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres
e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. c)
Rejestracja konta nastêpuje automatycznie poprzez: - podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym,
osobistym lub profilem zaufanym) lub – kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub - je¿eli u¿ytkownik nie podpisze
siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych. d) Po
za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami,
w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za
po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za
po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”. 5. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 5.1.
dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES, 5.2. dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym
ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz
podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem. 6. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o
wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3,
avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig,
XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików: pdf. 7. Pozosta³e
informacje zawarte s± w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L119 z04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta i Gminy w
Strzelinie, Rynek 10, 57-100 Strzelin;- Kontakt z administratorem bezpieczeñstwa informacji w Urzêdzie Miasta i Gminy w Strzelinie,
Rynek 10, 57-100 Strzelin: e-mail: umig@strzelin.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych;- Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na
administratorze, zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;- odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej ustawa Pzp; - Pani/Pana dane
osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art.78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; a po tym
czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególno¶ci ze wzglêdu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA:
dokumentacja zamówieñ publicznych posiada kategoriê archiwaln± B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawart± w
wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych posiada kategoriê archiwaln± B10 (okres przechowywania10 lat);- obowi±zek
podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;- w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:−na podstawie art.15RODO prawo dostêpu do danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych;−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; −na podstawie art. 18
RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; - nie przys³uguje Pani/Panu: −w zwi±zku z
art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO; −na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw±
prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO. -przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym
dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.38.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje termomodernizacjê budynku Publicznej Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Kuropatniku o powierzchni netto 1942,43 m2 m.in. poprzez:
1) Czê¶æ budynku szko³y – stara szko³a
a) rozebranie istniej±cej opaski wokó³ budynku;
b) wykonanie izolacji wodochronnej ¶cian fundamentowych;
c) wykonanie nowej opaski wokó³ budynku;
d) wykonanie nowych tynków zewnêtrznych;
e) oczyszczenie kamienia elewacyjnego z granitu oraz gzymsu i opaski z ceg³y ceramicznej;
f) demonta¿ istniej±cych rynien i rur spustowych oraz monta¿ nowych z blachy tytan-cynk;
g) wykonanie nowej instalacji odgromowej;
h) wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej;
i) wymianê stolarki okiennej i drzwiowej;
j) wymianê uszkodzonych parapetów zewnêtrznych;
k) wymianê parapetów wewnêtrznych na nowe - poszerzone;
l) remont schodów zewnêtrznych;
m) oczyszczenie i pomalowanie metalowych elementów (m.in. krat, barierek);
n) oczyszczenie i pomalowanie wszystkich elementów drewnianych widocznych na elewacji (m.in. krokwie, p³atwie);
o) wymianê odcinków instalacji kanalizacji deszczowej i w³±czenie do istniej±cych studzienek betonowych zlokalizowanych na sieci kanalizacji deszczowej;
p) ocieplenie p³ytami termoizolacyjnymi ¶cian zewnêtrznych od wewn±trz;
q) malowanie pomieszczeñ;
r) docieplenie dachu wraz z zabudow± p³ytami GKFI poddasza;
s) kominy do otynkowania i malowania, czapy kominowe do uzupe³nienia, zaizolowania;
t) wymianê instalacji c.o. (grzejników wraz z orurowaniem). Nowa instalacja z rur stalowych zaciskowych, grzejniki wraz z zaworami termostatycznymi;
u) monta¿ nowych lamp o¶wietleniowych nad wej¶ciami do budynku.
2) Czê¶æ budynku szko³y – g³ówny
a) rozebranie istniej±cej opaski wokó³ budynku;
b) wykonanie izolacji wodochronnej ¶cian fundamentowych;
c) wykonanie nowej opaski wokó³ budynku;
d) wykonanie nowych tynków zewnêtrznych;
e) wykonanie coko³u z ok³adziny elewacyjnej z elastycznych p³ytek;
f) demonta¿ istniej±cych rynien i rur spustowych oraz monta¿ nowych z blachy tytan-cynk;
g) wykonanie nowej instalacji odgromowej;
h) wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej;
i) wymianê stolarki okiennej i drzwiowej;
j) wymianê parapetów zewnêtrznych;
k) remont schodów zewnêtrznych wraz z podestem;
l) oczyszczenie i pomalowanie metalowych elementów (m.in. krat, barierek, zadaszeñ);
m) oczyszczenie i pomalowanie wszystkich elementów drewnianych widocznych na elewacji (m.in. krokwie, p³atwie);
n) wymianê odcinków instalacji kanalizacji deszczowej i w³±czenie do istniej±cych studzienek betonowych zlokalizowanych na sieci kanalizacji deszczowej;
o) docieplenie ¶cian zewnêtrznych styropianem i wykoñczenie tynkiem cienkowarstwowym silikatowym baranek barwionym w masie;
p) docieplenie dachu;
q) kominy do otynkowania i malowania, czapy kominowe do uzupe³nienia, zaizolowania;
r) remont pokrycia dachowego;
s) oczyszczenie i pomalowanie metalowych elementów (m.in. balustrad);
t) monta¿ nowych lamp o¶wietleniowych nad wej¶ciami do budynku;
u) wymianê instalacji c.o. (grzejników wraz z orurowaniem). Nowa instalacja z rur stalowych zaciskowych, grzejniki wraz z zaworami termostatycznymi.
3) Czê¶æ budynku szko³y – kuchenny/gospodarczy
a) rozebranie istniej±cej opaski wokó³ budynku;
b) wykonanie izolacji wodochronnej ¶cian fundamentowych;
c) wykonanie nowej opaski wokó³ budynku;
d) wykonanie nowych tynków zewnêtrznych;
e) wykonanie coko³u z tynku ¿ywicznego;
f) demonta¿ istniej±cych rynien i rur spustowych oraz monta¿ nowych z blachy tytan-cynk;
g) wykonanie nowej instalacji odgromowej;
h) wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej;
i) wymianê stolarki okiennej i drzwiowej;
j) wymianê parapetów zewnêtrznych;
k) oczyszczenie i pomalowanie metalowych elementów (m.in. krat, barierek, zadaszeñ);
l) oczyszczenie i pomalowanie wszystkich elementów drewnianych widocznych na elewacji (m.in. krokwie, p³atwie);
m) wymianê odcinków instalacji kanalizacji deszczowej i w³±czenie do istniej±cych studzienek betonowych zlokalizowanych na sieci kanalizacji deszczowej;
n) docieplenie ¶cian zewnêtrznych styropianem i wykoñczenie tynkiem cienkowarstwowym silikatowym baranek barwionym w masie;
o) docieplenie dachu;
p) kominy do otynkowania i malowania, czapy kominowe do uzupe³nienia, zaizolowania;
q) remont pokrycia dachowego;
r) oczyszczenie i pomalowanie metalowych elementów (m.in. balustrad);
s) monta¿ nowych lamp o¶wietleniowych nad wej¶ciami do budynku;
t) wymianê instalacji c.o. (grzejników wraz z orurowaniem). Nowa instalacja z rur stalowych zaciskowych, grzejniki wraz z zaworami termostatycznymi;
u) modernizacja instalacji wewnêtrznej mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciep³a (rekuperacja) – wymiana istniej±cej centrali wentylacyjnej na now± o identycznych parametrach.
4) Czê¶æ budynku szko³y – sala gimnastyczna
a) rozebranie istniej±cej opaski wokó³ budynku;
b) wykonanie izolacji wodochronnej ¶cian fundamentowych;
c) wykonanie nowej opaski wokó³ budynku;
d) wykonanie nowych tynków zewnêtrznych;
e) wykonanie coko³u z tynku ¿ywicznego;
f) demonta¿ istniej±cych rynien i rur spustowych oraz monta¿ nowych z blachy tytan-cynk;
g) wykonanie nowej instalacji odgromowej;
h) wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej;
i) wymianê stolarki okiennej i drzwiowej;
j) oczyszczenie i pomalowanie metalowych elementów (m.in. krat, barierek, zadaszeñ);
k) oczyszczenie i pomalowanie wszystkich elementów drewnianych widocznych na elewacji (m.in. krokwie, p³atwie);
l) wymianê odcinków instalacji kanalizacji deszczowej i w³±czenie do istniej±cych studzienek betonowych zlokalizowanych na sieci kanalizacji deszczowej;
m) docieplenie ¶cian zewnêtrznych styropianem i wykoñczenie tynkiem cienkowarstwowym silikatowym baranek barwionym w masie;
n) docieplenie dachu;
o) kominy do otynkowania i malowania, czapy kominowe do uzupe³nienia, zaizolowania;
p) remont pokrycia dachowego;
q) oczyszczenie i pomalowanie metalowych elementów (m.in. balustrad);
r) monta¿ nowych lamp o¶wietleniowych nad wej¶ciami do budynku
s) wymianê instalacji c.o. (grzejników wraz z orurowaniem). Nowa instalacja z rur stalowych zaciskowych, grzejniki wraz z zaworami termostatycznymi;
t) modernizacja instalacji wewnêtrznej mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciep³a (rekuperacja) – wymiana istniej±cej centrali wentylacyjnej na now± o identycznych parametrach.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: a)
Cena oferty (C) - 60 punktów, b) Okres gwarancji i rêkojmi (G) - 40 punktów. £±czna warto¶æ punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie warto¶ci = warto¶æ punktowa „C” (cena oferty) + warto¶æ punktowa „G” (okres gwarancji i rêkojmi).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie
spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia w³asnego, o którym
mowa w rozdziale 21 SWZ.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie
warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia w³asnego, o którym mowa w rozdziale 21 SWZ.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie
warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia w³asnego, o którym mowa w rozdziale 21 SWZ.
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
1) o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy wyka¿± minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie
do¶wiadczenia, tj. ¿e:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w
tym okresie, wykonali nale¿ycie dwie roboty budowlane polegaj±c± na: budowie / przebudowie / rozbudowie lub termomodernizacji budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci ka¿dej z nich nie mniejszej ni¿ 2.000.000,00 z³ brutto s³ownie: (dwa miliony z³otych).
Wykonawca nie mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych
warto¶ci porównywalnych.
W niniejszej SWZ definicje budowy, przebudowy lub remontu nale¿y rozumieæ zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.).
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy wyka¿± minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie
dysponowania nastêpuj±cymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) Kierownik robót budowlanych - minimalne wymagania:
- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 poz. 682 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
b) Kierownik robót sanitarnych - minimalne wymagania:
- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 poz. 682 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.)
osoby, które, przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania
przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnieñ budowlanych nale¿y odczytywaæ zgodnie z tre¶ci±
decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy bêd±ce podstaw± ich nadania.
Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog±
równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w
przepisach odrêbnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz.U. z 2023 poz. 334 ze zm.) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r.
o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 551 ze zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca
zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania –
zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
2. O¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 1, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert,
tymczasowo zastêpuj± wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na ich dzieñ z³o¿enia.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1pkt 5
ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±
lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w
postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z tych wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do
oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w
postêpowaniu - zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
2. O¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 1, potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert,
tymczasowo zastêpuj± wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na ich dzieñ z³o¿enia.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w
okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych,
czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty
sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od
niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ. W przypadku
sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jedno wspólne w/w o¶wiadczenie. 2) wykaz osób,
skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug,
kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ,
do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez
nieczynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Poza podmiotowymi ¶rodkami dowodowymi na potwierdzenie braku podstaw wykluczeniu z postêpowania i potwierdzeniaspe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert±: a) pe³nomocnictwo
upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik; b) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania
w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy); c) zobowi±zanie podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby Wykonawcy zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SWZ (je¿eli dotyczy); d) o¶wiadczenie podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienie warunków
udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj±pe³nomocnictwo. 2. Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy
kieruje informacje, korespondencjê, itp. 3. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna
spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: a) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ, b) sposób sk³adania
dokumentów w ofercie wspólnej: - dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw do
wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu; -dokumenty wspólne takie jak
np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich
Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 4. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postêpowania)
Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum, zawieraj±c±,
co najmniej: a) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem
realizacjê przedmiotu zamówienia, b) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy, c) czas obowi±zywania
umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci i
rêkojmi. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu
okre¶lone w pkt 20.2. SWZ powinni spe³niaæ ³±cznie wszyscy Wykonawcy, z zastrze¿eniem, i¿ warunek okre¶lony w pkt
20.2.4 ppkt 1) i 2) SWZ winien spe³niaæ co najmniej jeden z tych Wykonawców. 6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych
wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s±
wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 20.2.4 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ sk³adaj± o¶wiadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 dotycz±ce
robót budowlanych, które wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia okre¶lono w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cychza³±cznik nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-04 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-04 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-03
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówieñ publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lubpodwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli
wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.).
2. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób
wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
a) czynno¶ci zwi±zane z obs³ug± ciê¿kiego sprzêtu budowlanego, tj. m.in.: samochód ciê¿arowy, koparka, koparko-³adowarka;
b) czynno¶ci zwi±zane z wykonywaniem pokrycia dachu;
c) czynno¶ci zwi±zane z wykonywaniem obróbek blacharskich;
d) czynno¶ci zwi±zane z wykonywaniem docieplenia ¶cian;
e) czynno¶ci zwi±zane z wykonywaniem monta¿u stolarki okiennej;
f) czynno¶ci zwi±zane z wykonywaniem monta¿u stolarki drzwiowej;
g) czynno¶ci zwi±zane z wykonywaniem opaski wokó³ budynku;
h) czynno¶ci zwi±zane z pracami wykoñczeniowymi.
3. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê
oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tekst jednolity Dz.U. 2023, poz. 1497 z pó¼n. zm.). Do Wykonawców
podlegaj±cych wykluczeniu w tym zakresie, stosuje siê art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Zakup remontera drogowego wraz z przyczep± do Powiatowego Zarz±du Dróg w Strzelinie
- Przebudowa zbiornika osadnikowego wody deszczowej zlokalizowanego na dzia³ce nr 437 w miejscowo¶ci Go¶ciêcice
wiêcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modu³owej dla budowy Centrum Aktywno¶ci na os. Jagielloñskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych ma³ej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-¶ciekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodoci±gowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margoniñskiej 50 w Budzyniu
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.