Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00317425/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę trapezową w budynkach położonych na dz. nr 87/1 oraz 89/19, obręb Kijów, gmina Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę trapezową w budynkach położonych na dz. nr 87/1 oraz 89/19, obręb Kijów, gmina Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12e36265-0d24-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456994
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216258/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja (wymiana eternitu) budynków o nr inw 285_180; 280_131; 256_183; 283_180 na działce nr 87/1, obręb Kijów, gmina Otmuchów, powiat nyski,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317425
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.5.2024.RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 882241,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę trapezową w budynkach położonych na dz. nr 87/1 oraz 89/19, obręb Kijów, gmina Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie:
1) magazyn nawozów - nr inw. 280_131,
Stan istniejący
Budynek wykonany w technologii tradycyjnej, murowany z cegły i bloczka na zaprawie. Ściany o gr. 1 ½ cegły. Konstrukcja więźby dachowej stalowa dźwigary kratowe. Pokrycie zamontowane do płatwi. Długość budynku – 29m, szerokość – 12m. Wysokość budynku w okapie – 3,9m, wysokość w kalenicy – 5m.
Ogólny zakres robót
Należy zdemontować rynny i rury spustowe, oraz istniejące pokrycie dachowe z płyt azbestowo-cementowych. Do płatwi stalowych należy zamocować łaty o przekroju poprzecznym nie mniejszym niż 40x50mm wykonane z drewna iglastego klasy C30, impregnowane. Pokrycie wykonać z blachy typu T55x235 gr. 0,7mm. powlekana powłoką poliestrową z powłoką antykondensacyjną od strony wewnętrznej – kolor ustalony z Zamawiającym. Należy odtworzyć instalację odgromową. Po jej wykonaniu należy wykonać pomiary skuteczności jej działania i przedstawić protokół Zamawiającemu. Należy wykonać nowe rynny i rury spustowe. Rynny wykonane z blachy stalowej ocynkowanej o grubości min. 0,55mm i o średnicy 120mm. Rury spustowe wykonać z blachy stalowej ocynkowanej o grubości min. 0,55mm i średnicy 100mm. Rury spustowe należy montować nie rzadziej niż co 15,00m (pierwsza i ostatnia rura spustowa – przy szczytach budynku). Wyroby azbestowe zutylizować wg. procedur przewidzianych aktualnym stanem prawnym.
2) jałownik-owczarnia - nr inw. 256_183,
Stan istniejący
Budynek wykonany w technologii szkieletowej, konstrukcja stalowa. Ściany oraz dach obłożone eternitem. Konstrukcja więźby dachowej stalowa dźwigary kratowe. Pokrycie zamontowane do płatwi. Długość budynku – 87m, szerokość – 13,25m. Wysokość budynku w okapie – 2,60m, wysokość w kalenicy – 6m.
Ogólny zakres robót
Należy zdemontować rynny i rury spustowe, istniejące pokrycie dachowe oraz okładziny ścienne z płyt azbestowo-cementowych. Do płatwi stalowych należy zamocować łaty o przekroju poprzecznym nie mniejszym niż 40x50mm wykonane z drewna iglastego klasy C30, impregnowane. Pokrycie wykonać z blachy typu T55x235 gr. 0,7mm. powlekana powłoką poliestrową z powłoką antykondensacyjną od strony wewnętrznej – kolor ustalony z Zamawiającym. Należy odtworzyć instalację odgromową. Po jej wykonaniu należy wykonać pomiary skuteczności jej działania i przedstawić protokół Zamawiającemu. Należy wykonać nowe rynny i rury spustowe. Rynny wykonane z blachy stalowej ocynkowanej o grubości min. 0,55mm i o średnicy 120mm. Rury spustowe wykonać z blachy stalowej ocynkowanej o grubości min. 0,55mm i średnicy 100mm. Rury spustowe należy montować nie rzadziej niż co 15,00m (pierwsza i ostatnia rura spustowa – przy szczytach budynku). Okładziny ścienne wykonać z blachy typu T55x235 gr. 0,7mm. Wyroby azbestowe zutylizować wg. procedur przewidzianych aktualnym stanem prawnym.
3) wiata na sprzęt - nr inw. 283_180,
Stan istniejący
Budynek wykonany z profili stalowych. Konstrukcje stanowi układ słupowo kratownicowy. Pokrycie zamontowane do płatwi. Długość budynku – 29m, szerokość – 12m. Wysokość budynku w okapie – 3,9m, wysokość w kalenicy – 5m.
Ogólny zakres robót
Należy zdemontować rynny i rury spustowe, oraz istniejące pokrycie dachowe z płyt azbestowo-cementowych. Do płatwi stalowych należy zamocować łaty o przekroju poprzecznym nie mniejszym niż 40x50mm wykonane z drewna iglastego klasy C30, impregnowane. Pokrycie wykonać z blachy typu T55x235 gr. 0,7mm. powlekana powłoką poliestrową – kolor ustalony z Zamawiającym. Należy odtworzyć instalację odgromową. Po jej wykonaniu należy wykonać pomiary skuteczności jej działania i przedstawić protokół Zamawiającemu. Należy wykonać nowe rynny i rury spustowe. Rynny wykonane z blachy stalowej ocynkowanej o grubości min. 0,55mm i o średnicy 120mm. Rury spustowe wykonać z blachy stalowej ocynkowanej o grubości min. 0,55mm i średnicy 100mm. Rury spustowe należy montować nie rzadziej niż co 15,00m (pierwsza i ostatnia rura spustowa – przy szczytach budynku). Wyroby azbestowe zutylizować wg. procedur przewidzianych aktualnym stanem prawnym.
4) stodoła - nr inw. 285_180
Stan istniejący
Budynek wykonany w technologii mieszanej, częściowo murowanej, częściowo stalowej szkieletowej. Ściany od połowy wysokości oraz dach obłożone eternitem. Konstrukcja więźby dachowej stalowa dźwigary kratowe. Pokrycie zamontowane do płatwi. Długość budynku – 58,6m, szerokość – 17,80m. Wysokość budynku w okapie – 4,5m, wysokość w kalenicy – 10m.
Ogólny zakres robót
Należy zdemontować rynny i rury spustowe, istniejące pokrycie dachowe oraz okładziny ścienne z płyt azbestowo-cementowych. Do płatwi stalowych należy zamocować łaty o przekroju poprzecznym nie mniejszym niż 40x50mm wykonane z drewna iglastego klasy C30, impregnowane. Pokrycie wykonać z blachy typu T55x235 gr. 0,7mm. powlekana powłoką poliestrową – kolor ustalony z Zamawiającym. Należy odtworzyć instalację odgromową. Po jej wykonaniu należy wykonać pomiary skuteczności jej działania i przedstawić protokół Zamawiającemu. Należy wykonać nowe rynny i rury spustowe. Rynny wykonane z blachy stalowej ocynkowanej o grubości min. 0,55mm i o średnicy 120mm. Rury spustowe wykonać z blachy stalowej ocynkowanej o grubości min. 0,55mm i średnicy 100mm. Rury spustowe należy montować nie rzadziej niż co 15,00m (pierwsza i ostatnia rura spustowa – przy szczytach budynku). Okładziny ścienne wykonać z blachy typu T55x235 gr. 0,7mm. Wyroby azbestowe zutylizować wg. procedur przewidzianych aktualnym stanem prawnym.
2. Szczegółowy zakres robót został opisany w:
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) - załącznik nr 6 do SWZ,
projekcie budowlanym - załącznik nr 7 do SWZ,
3. Pozostałe informacje dot. przedmiotu zamówienia zawarte zostały w:
SWZ, przedmiarze robót, który jest jedynie elementem pomocniczym - załącznik nr 8 do SWZ, w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga aby gwarancja na roboty budowlane oraz zamontowane materiały posiadały minimalne gwarancję 2 lat, liczone od dnia pozytywnie przyjętych robót budowlanych na podstawie końcowego protokołu robót, chyba że Wykonawca udzieli Zamawiającemu dłuższy okres gwarancji, który stanowi kryterium oceny ofert.
5. Wymagania Zamawiającego w zakresie prac z azbestem:
Wymagania dot. prac przy azbeście zostały szczegółowo opisane w projekcie budowlanym, które Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać;
Z dniem podpisania umowy Wykonawca przejmuje wszystkie obowiązki ciążące na posiadaczu odpadów, w związku z robotami rozbiórkowymi o których mowa w §1 ust 1, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z późń. zm.) i jest zobowiązany do gospodarowania nimi zgodnie z ustawą.
W przypadku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest mają one zostać przetransportowane do miejsca unieszkodliwienia (składowiska odpadów niebezpiecznych), środkami transportu spełniającymi wymagania określone przepisami ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tekst jednolity: Dz.U. 2022 poz. 2147 z późn.zm.). Wykonawca przekaże odpady na składowisko uprawnione do przyjmowania tego typu odpadów.
Wykonawca zapewnia, że wszystkie osoby wyznaczone przez niego do realizacji prac związanych z azbestem posiadają przeszkolenia przez uprawnioną instytucję w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu tych wyrobów oraz przestrzegania procedur bezpiecznego postępowania.
Wykonawca zgłosi zamiar przeprowadzenia prac w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, zgodnie z § 6 ust. 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 i z 2010 r. Nr 162, poz. 1089).
Wykonawca zapewnia, że wszystkie prace będą wykonywane z uwzględnieniem Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
wykonanie pomiaru skuteczności działania instalacji odgromowej wraz z przekazaniem Zamawiającemu protokołu z pomiaru dla każdego budynku, sporządzony przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia/świadectwa;
wykonanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262660-5 - Usuwanie azbestu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 990000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1111874,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1079857,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONEKS Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213851049
7.3.3) Ulica: ul. Kielecka 41A/8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-530
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace związane z rozbiórką i utylizacją azbestu przez firmę Logistyka Odpadów Sp. z o. o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CONEKS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CONEKS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1079857,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego z wyposażeniem do KM w Opolu
- Bezgotówkowy zakup na terenie Polski paliw płynnych, tj. oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej Pb 95, oraz płynu katalitycznego do samochodów służbowych USK w Opolu.
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.