Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00257082/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
- 2022/BZP 00257796/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-15
- 2022/BZP 00267211/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 520 62 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpw@leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82df9e47-0419-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032482/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257082/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170061,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa ul. Budowlanych w strefie inwestycyjnej IDEA”Opis zadania inwestycyjnego:
1.1) „Budowa ul. Budowlanych w strefie inwestycyjnej IDEA”
Inwestycja z podziałem na poszczególne rodzaje prac (branże) będzie prowadzona przez następujące podmioty:
1) Miasto Leszno z siedzibą przy ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 w Lesznie
2) Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Lipowej 76A, 64-100 Lesznie
Roboty rozliczane przez Miasto Leszno i MPWiK będą podlegały odrębnym odbiorom częściowym i końcowym.
Nadzorowane roboty budowlane współfinansowane są ze środków Funduszu Dróg Samorządowych (Ustawa z dnia 23.10.2018 roku Dz. U. z 2020 r. poz. 1430 ze zm.).
W ramach zadania planuje się wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych:
a) w zakresie zlecanym przez Miasto Leszno:
− wycinka drzew kolidujących z inwestycją,
− wykonanie koryta pod drogę,
− ułożenie krawężników, oporników na ławach betonowych,
− wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem C3/4 o grubości 15 cm,
− wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm,
− wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego o grubości 8 cm,
− ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 6 cm,
− ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 5 cm,
− wykonanie koryta pod jezdnię ciągu pieszo – rowerowego,
− ustawienie obrzeży na ławie betonowej z oporem,
− wykonanie warstwy gruntu stabilizowanego cementem grubości 10 i 15 cm,
− wykonanie podbudowy tłuczniowej grubości 15 i 22 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
− oczyszczenie i skropienie podbudowy,
− ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 5 cm na jezdni ciągu pieszo – rowerowego i zjazdach do posesji,
− wykonanie humusowania i obsiania trawą miejsc zielonych,
− budowę kanału deszczowego o przekroju kołowym z rur PEHD o średnicy
− Dn 800 mm, sztywności obwodowej SN8 kN/m2 o łącznej długości L=648,3 m,
− budowę kanału deszczowego o przekroju kołowym z rur PEHD o średnicy
− Dn 600 mm, sztywności obwodowej SN8 kN/m2 o łącznej długości L=18,7 m,
− budowę kanału deszczowego o przekroju kołowym z rur PEHD o średnicy
− Dn 500 mm, sztywności obwodowej SN8 kN/m2 o łącznej długości L=17,9 m,
− budowę kanału deszczowego o przekroju kołowym z rur PEHD o średnicy
− Dn 400 mm, sztywności obwodowej SN8 kN/m2 o łącznej długości L=85,1 m,
− budowę kanału z rur pełnościennych, litych, PCV SN8 Dn315 mm o łącznej długości 185,1 m,
− budowę kanału z rur pełnościennych, litych PCV SN8 Dn200 mm o łącznej długości 182,5 m,
− budowę sieci oświetlenia ulicznego,
− przebudowę sieci elektrycznych, sieci teletechnicznych,
− wdrożenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe, poziome, urządzenia BRD itp.)
Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej: projekcie technicznym, projekcie zagospodarowania terenu, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- STWiORB oraz przedmiarach robót. Wymienione dokumenty są załącznikami SWZ (Załącznik nr 9 do SWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno .
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 166265,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część II - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Wymiana nawierzchni boiska osiedlowego”Opis zadania inwestycyjnego:
W ramach zadania planuje się przebudowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 22,0x12,5 m. Boisko o nawierzchni z trawy naturalnej należy przebudować na boisko o nawierzchni z trawy syntetycznej , zgodnie z opracowanym projektem budowlanym, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
Zakres robót:
1. Roboty przygotowawcze:
- szczegółowe zapoznanie się z projektem budowlanym,
- wizja lokalna w terenie,
2. Roboty rozbiórkowe i demontażowe koszo-bramek i małej architektury
3. Prace przygotowawcze ziemne
4. Wykonanie podbudowy pod boisko
5. Montaż obrzeży betonowych
6. Wykonanie nawierzchni boiska z trawy syntetycznej (min. Wymagania zawarte w dokumentacji projektowej)
7. Montaż wyposażenia sportowego i małej architektury.
Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej: projekcie technicznym, projekcie zagospodarowania terenu, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- STWiORB oraz przedmiarach robót. Wymienione dokumenty są załącznikami SWZ (Załącznik nr 9 do SWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno .
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 3796,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190699,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190699,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "VIA 2008" Pracownia Projektów Drogowych Barbara Kosmacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950042673
7.3.3) Ulica: Kasztanowa 27A
7.3.4) Miejscowość: Granowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-066
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VIA 2008" Pracownia Projektów Drogowych Barbara Kosmacz
jakie przetargi wygrała firma
"VIA 2008" Pracownia Projektów Drogowych Barbara Kosmacz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190699,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na sfinansowanie Części II przedmiotu zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości
4 946,31 zł brutto.
Oferta Wykonawcy Zakład Usług Inwestycyjnych Jerzy Gryga, ul. Mehoffera 20, 64-100 Leszno została odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Części II zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej, przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63566,40 PLN
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek, paczek pocztowych oraz ich ew. zwrotów na potrzeby KZGRL
- sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- Dostawa materiału roślinnego dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.: część I - drzewa, część II - krzewy i pnącza, część III - byliny i trawy.
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku gospodarczego w Konstantynowie
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4001W Korzyce -Broniów Zaława - Chlewiska w m. Zaława
- Przebudowa DP 1386N na odcinku Bezledy - Głomno
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025 - roboty budowlane
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.