Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00487358/01 - Wynik z dnia 2024-09-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęty – ZSP w Twardogórze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000192962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Staszica 3
1.5.2.) Miejscowość: Twardogóra
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-416
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 315 80 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsptwardogora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsptwardogora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęty – ZSP w Twardogórze.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e52409fb-b3d3-4fc5-b2df-55ee1769d253
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00249266/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęty - ZSP Twardogóra
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienie dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska na lata 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e52409fb-b3d3-4fc5-b2df-55ee1769d2533.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących narzędzi:
1) platformy e – Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl
2) poczty elektronicznej: dyrektor@zsptwardogora.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie e – zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Regulamin korzystania z platformy e – zamówienia, zawierający informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych korzystania z platformy, dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/.
2. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e–Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP.260.4.598.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5a (Opis minimalnych parametrów sprzętu ICT ) i 5b (Opis minimalnych parametrów wyposażenia)do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą:
a) Cena ofertowa – waga 60%
b) Długość okresu gwarancji i rękojmi – waga 40 %
2. W trakcie analizy badanej oferty pod kątem kryterium „cena ofertowa” badana oferta zostanie zestawiona z ofertą zawierającą najniższą cenę. Badanej ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem:
PC = (Cn : Cob) x WC
gdzie:
PC – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena ofertowa
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto
Cob – cena brutto zaoferowana w ofercie ocenianej
WC – waga kryterium cena – przyjmuje się WC = 60 punktów
3. W trakcie analizy badanej oferty pod kątem kryterium „długość okresu gwarancji i rękojmi” badana oferta zostanie zestawiona z ofertą, w której wykonawca zaproponował najdłuższy okres gwarancji. Zamawiający określa minimalną i maksymalną długość okresu gwarancji i rękojmi wynoszącą minimum 24 miesiące lub też wyższą podaną w pełnych okresach miesięcznych, lecz nie większą niż 60 miesięcy.
W przypadku gdy wykonawca w swojej ofercie zaproponuje długość okresu gwarancji i rękojmi niezgodną z warunkami opisanymi powyżej (np. okres krótszy niż 24 miesiące, dłuższy niż 60 miesięcy lub niepełną liczbę miesięcy) jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.
Badanej ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem:
PG = (Gob : Gn) x WG
gdzie:
PG – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium
długość okresu gwarancji i rękojmi
Gob – długość okresu gwarancji zaoferowana w ofercie ocenianej
Gn – najdłuższy okres gwarancji i rękojmi spośród złożonych ofert
WG – waga kryterium długość okresu gwarancji i rękojmi
przyjmuje się WG = 40 punktów
4. Ocena ofert dokonana zostanie w oparciu o przedstawione kryteria, na podstawie zsumowania liczby punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach wedługnastępującegowzoru:
P = PC + PG
gdzie:
P – całkowita ilość punktów przyznanych ofercie
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwięcej punktów łącznie we wszystkich opisanych wyżej kryteriach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:1) Posiadają zdolność techniczną lub zawodową do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje wykonanie co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego, o wartości minimum 150 000,00 zł brutto, wraz z potwierdzeniem, że wykonana dostawa została zrealizowana należycie i w terminie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
2. Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
3. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia
24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
4. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej do wykonania przedmiotu zamówienia, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada wykaz dostaw lub usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy i kryteria, Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:a) wypełniony opis minimalnych parametrów dostarczanego sprzętu stanowiący załącznik numer 5a i 5b do SWZ. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) wypełniony opis minimalnych parametrów dostarczanego sprzętu stanowiący załącznik numer 5a i 5b do SWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:1) formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SWZ wypełniony i podpisany zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale XIII SWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
2) zestawienie tabelaryczne cen jednostkowych– stanowiące załącznik nr 1a do SWZ, wypełnione i podpisane zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale XIII SWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, którym należy wskazać część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców oraz firmy podwykonawców są znane). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć oświadczenie dla każdego z wykonawców.
4) opis minimalnych parametrów sprzętu ICT – stanowiący załącznik nr 5a do SWZ, wypełniony i podpisany zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale XIII SWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
5) opis minimalnych parametrów wyposażenia – stanowiący załącznik nr 5b do SWZ, wypełniony i podpisany zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale XIII SWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
6) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VISWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej
lub ekonomicznej innych podmiotów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
7) odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacjach określonych w ust. 4 lub w przypadku składania oferty wspólnej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja, spółki cywilne):1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo /upoważnienie do pełnienia takiej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – winno być dołączone do oferty;
2) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu;
3) oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika;
4) niżej wymienione oświadczenia i dokumenty po wezwaniu zamawiającego należy złożyć osobno dla każdego z partnerów:
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
5) Jeżeli wybrana zostanie oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci będą zobowiązani, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę, zawierającej, co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi,
d) zobowiązanie wykonawców do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy, zgodnie z treścią art. 454 ustawy Pzp, których wprowadzenie nie jest sprzeczne z treścią oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz nie narusza zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania.2. Katalog dopuszczalnych zmian umowy został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 2. Ofertę należy złożyć zamawiającemu za pośrednictwem platformy e – zamówienia poprzez Moduł ofert i wniosków, z której korzystnie jest bezpłatne.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-21 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-20
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
a) Cena ofertowa – waga 60%b) Długość okresu gwarancji i rękojmi – waga 40 %
INNE PRZETARGI TWARDOGÓRA
- Prace projektowe w zakresie Budowy/Rozbudowy/Przebudowy dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych na terenie Gminy Twardogóra
- GRABOWNO WIELKIE droga dojazdowa do gruntów rolnych
więcej: przetargi TWARDOGÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń projekcyjnych
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania III
- Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS, dysków do macierzy oraz routera w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukującego, sieciowego i oprogramowania na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach.
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.