eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UjsołyPrzebudowa drogi leśnej nr 42 w leśnictwie Morgi.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi leśnej nr 42 w leśnictwie Morgi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO UJSOŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071001978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Huberta 2

1.5.2.) Miejscowość: Ujsoły

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-371

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ujsoly@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ujsoly.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c793eae-cc67-4545-ba2c-690aa491111f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi leśnej nr 42 w leśnictwie Morgi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c793eae-cc67-4545-ba2c-690aa491111f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00330234/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi nr 42 w leśnictwie Morgi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408070

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 149530,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowa drogi leśnej Nr 42 w Leśnictwie Morgi w Nadleśnictwie Ujsoły na odcinku 20,0 m.
1.1. Przebudowa drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie. Nie przewiduje się nowych wykupów terenu. Przewiduje się wykorzystanie terenu zabudowanego już nawierzchnią istniejącą.
1.2. Projektuje się wykonanie muru oporowego murowanego z kamienia naturalnego na zaprawie cementowej zabezpieczającego skarpę na wylocie przepustu o wysokości 3,0 m ponad poziom jego posadowienia. Wykonanie montażu bariery energochłonnej na przedmiotowym murze.
1.3. Rozbiórka istniejącej zniszczonej kaszycy drewniano – kamiennej. Demontaż istniejącego zniszczonego przepustu.
1.4. Montaż nowego przepustu o średnicy 100 cm , długość 9,0 m wraz z wykonaniem ścianki wlotowej z kamienia naturalnego na zaprawie.
1.5. Odtworzenie skarpy oraz uzupełnienie przestrzeni po kaszycy drewnianej.
1.6. Wykonanie narzutu stabilizującego na wylocie przepustu.
1.7. Odtworzenie warstw nawierzchni drogi 15 cm tłuczeń + 8 cm warstwy bitumiczne
- Wykonanie górnej warstwy podbudowy - kruszywo łamane 15 cm szer 3,00 m;
- Warstwa wiążąca 4 cm;
- Warstwa ścieralna 4 cm;
- Dwukrotne skropienie istniejącej nawierzchni;
- Wykonanie ukształtowania obustronnego poboczy.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) opisy przedmiotu zamówienia dokumentacja projektowa składająca się z Projektu budowlano-wykonawczego i Przedmiaru robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załączniki – nr 1. do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowy – załączniki nr 2 do SWZ.

3. Gwarancja i rękojmia
1) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.
2) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262510-9 - Roboty kamieniarskie

45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174113,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188167,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174113,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOLBUD SZCZOTKA Jerzy Szczotka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5530010606, REGON: 070061323

7.3.3) Ulica: Rycerka Górna 395

7.3.4) Miejscowość: Rycerka Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-370

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174113,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.