Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409004/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Górno wraz z niezbędnymi opracowaniami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010079
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łysicka 13
1.5.2.) Miejscowość: Górno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-008
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gorno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminagorno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Górno wraz z niezbędnymi opracowaniami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f149bf7-e16a-4eaf-9ca8-a1d2c13ccad3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002592/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Górno wraz z niezbędnymi opracowaniami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409004
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie planu ogólnego Gminy Górno wraz z niezbędnymi opracowaniami wymaganymi przepisami szczególnymi.
2. Zakres prac zamówienia, będzie obejmował w szczególności:
2.1. Sporządzenie planu ogólnego wraz z niezbędnymi opracowaniami wymaganymi przepisami szczególnymi zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r., rozporządzeniami wykonawczymi oraz przepisami szczególnymi.
2.2. Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia projektu planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę, w tym ponowienie procedury w niezbędnym zakresie.
2.3. Przedstawienie tekstów i rysunków w formie wektorowej (dane GIS, format .shp) z nadaną georeferencją zgodnie z standardami zapisu danych.
2.4. Przygotowanie zbiorów danych przestrzennych, o których mowa w art. 67a-67c pkt 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r.
3. W ramach zadania do obowiązków Wykonawcy zamówienia należeć będzie (w zależności od potrzeb):
3.1. Opracowanie przedmiotu zamówienie z należytą starannością oraz aktualnymi przepisami prawa.
3.2. Wykonanie innych czynności niewymienionych w umowie, a przewidzianych przepisami prawa w celu uchwalenia ogólnego planu wraz z niezbędną dokumentacją zgodnie z przepisami prawa.
3.3. Pozyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy, w tym niezbędnych kopii map pochodzących z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w tym działając w imieniu Gminy Górno na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
3.4. Przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych oraz projektów pism zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r., rozporządzeń wykonawczych oraz przepisów odrębnych, w tym w szczególności obwieszczeń, ogłoszeń, zawiadomień, wystąpień o opinie i uzgodnienia do organów opiniujących i uzgadniających, wystąpień o zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze i nieleśne (wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji papierowej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury) oraz ich składanie w imieniu zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
3.5. Przedstawienie rysunków opracowania w formie wektorowej (dane GIS, format .shp) z nadaną georeferencją zgodnie z standardami zapisu danych.
3.6. Ustalenie z Zamawiającym formy i terminu przeprowadzenia konsultacji społecznych i ich przeprowadzenie.
3.7. Udział w spotkaniach dotyczących konsultacji społecznych, uzgodnień i opinii.
3.8. Kontakt z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (w tym osobiste stawiennictwo w siedzibie urzędu na prośbę zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu).
3.9. Usunięcia wad, naniesienia poprawek i uzupełnień w przedmiocie zamówienia wynikających z winy Wykonawcy.
3.10. Składanie pisemnych wyjaśnień na wezwanie zamawiającego.
3.11. Wprowadzenie korekt i uzupełnień wykonanego przedmiotu zamówienia stosownie do rozstrzygnięć organów odwoławczych na koszt własny.
4. Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot umowy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru prac na okres 3 lat + dodatkowy okres gwarancji zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy wskazanym w formularzu ofertowym.
5. Forma przekazania przedmiotu zamówienia:
5.1. opracowania tekstowe w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy,
5.2. opracowania graficzne w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy,
5.3. dane przestrzenne w wersji elektronicznej lub innej formie i ilości uzgodnionej z Zamawiającym
6. Zadanie należy wykonać etapowo i obejmuje ono:
6.1. Faza 1 – czynności (zakres i chronologia zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. i rozporządzeniami wykonawczymi) od ogłaszania o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego do sporządzenia projekt planu ogólnego wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko, o ile jest wymagana i uzyskaniu pozytywnej opinii gminnej komisji architektoniczno-budowlanej;
6.2. Faza 2 – czynności (zakres i chronologia zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. i rozporządzeniami wykonawczymi) od wystąpienia o opinie i uzgodnienia o projekcie planu ogólnego do wprowadzenia zmian do projektu planu ogólnego wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień;
6.3. Faza 3 – czynności (zakres i chronologia zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. i rozporządzeniami wykonawczymi) od ogłoszenia o rozpoczęciu konsultacji społecznych do przedstawienia radzie gminy projekt planu ogólnego wraz z raportem z konsultacji społecznych,
6.4. Faza 4 – czynności (zakres i chronologia zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. i rozporządzeniami wykonawczymi) od podjęcia uchwały przez radę gminy do opublikowania przedmiotu zamówienia w dzienniku urzędowym województwa świętokrzyskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Expanse” Krzysztof Parszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991922803
7.3.3) Ulica: -
7.3.4) Miejscowość: Gąsawy Rządowe-Niwy
7.3.5) Kod pocztowy: 26-502
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Expanse" Krzysztof Parszewski
jakie przetargi wygrała firma
"Expanse" Krzysztof Parszewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- Wykonanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Wiskitki.
- Opracowanie ogólnego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nagłowice
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Żarnowiec
- "Opracowanie planu ogólnego Gminy Zadzim "
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Woźniki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.