Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00346137/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00351367/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-05
- 2024/BZP 00355732/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-06
- 2024/BZP 00355745/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 „Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia”-zadanie 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBENIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 131
1.5.2.) Miejscowość: Lubenia
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-042
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 85 03 914
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.baran@lubenia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubenia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubenia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 „Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia”-zadanie 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67ee7e84-1df9-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041462/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 „Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia”-zadanie 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 PRIORYTET 7 FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian DZIAŁANIE 07.11 Edukacja przedszkolna w ramach konkursu nr FEPK.07.11-IP.01-001/23. Zakres interwencji: Wsparcie na rzecz wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem (z wyłączeniem infrastruktury) Nr wniosku : FEPK.07.11-IP.01-0045/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346137
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271/8/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190086,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 (zadanie nr 1)- sprzęt komputerowyLp Zakres rzeczowy/ jm /ilość /Opis przedmiotu zamówienia
1 Laptop z oprogramowaniem szt 4 Laptop o minimalnych parametrach:
PROCESOR:
• Zamawiający oczekuje, że zaoferowane urządzenie uzyska w teście BAPCo® SYSmark® 2018 wynik ogólny nie mniejszy, niż 1500 punktów. Testy winny być przeprowadzane na urządzeniu z zainstalowanym system operacyjny zgodnym z oferowanym przez wykonawcę. Jedyna różnica może dotyczyć wersji językowej. Wszystkie ustawienia testów, o których jest mowa w podręczniku pt. „BAPCo® SYSmark® 2018 User Guide” powinny być zgodne z domyślnie proponowanymi przez producenta.
• Zamawiający oczekuje, że zaoferowany procesor uzyska w teście PassMark – CPU Mark wynik min. 21 000 pkt. (przy nominalnych ustawieniach procesora bez przetaktowywania). Wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie: http://www.cpubenchmark.net w terminie pomiędzy dniem zamieszczenia ogłoszenia na stronie UR a terminem złożenia oferty (przy nominalnych ustawieniach procesora bez przetaktowywania) lub należy dostarczyć wynik wraz z ofertą.
PAMIĘĆ RAM:
Pamięć RAM: min. 16 GB
Typ pamięci RAM: DDR4, min. 3200MHz
Maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM Min. 32 GB
DYSK TWARDY:
Dysk SSD M.2 PCIe: min. 960 GB
KARTA GRAFICZNA:
• Dedykowana uzyskująca w teście na stronie www.videocardbenchmark.net:
• min. 6900 pkt
• Pamięć karty graficznej: min. 4 GB GDDR6
• KATA DZWIĘKOWA:
• Zintegrowana,
• Kanałowa karta dźwiękowa, możliwość wyłączenia karty muzycznej w BIOS.
• Stereo
• Wbudowany dwa mikrofony i głośniki
EKRAN:
• Typ ekranu: matowy, LED, EWV
• Przekątna ekranu: min. 17,3"
• Rozdzielczość ekranu: min. 1920 x 1080 (Full HD)
• Częstotliwość odświeżania ekranu: min. 144 Hz
• Jasność matrycy: min. 250 cd/m²
• ŁĄCZNOŚĆ:
• LAN 1 Gb/s
• Wi-Fi 6, Bluetooth 5.2
ZŁĄCZA:
• USB 3.2 Gen. 1 – min. 2 szt.
• USB Typu-C (z DisplayPort) - min. 1 szt.
• USB Typu-C (z Thunderbolt™ 4) - min. 1 szt.
• HDMI 2.1 - min. 1 szt.
• RJ-45 (LAN) - min. 1 szt.
• Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - min. 1 szt.
• DC-in (wejście zasilania) - min. 1 szt.
• DODATKOWO:
• Zabezpieczenia: zabezpieczenia linką (port Kensington Lock), Szyfrowanie TPM
• Obudowa i wykonanie: aluminiowa pokrywa matrycy, Standard militarny MIL-STD-810H
• Klawiatura: aydzielona klawiatura numeryczna, podświetlana
• Touchpad: wielodotykowy, intuicyjny touchpad
• Wbudowana kamera: HD
• Waga: max. 2,6 kg
• Gwarancja: min. 2 lata
SYSTEM OPERACYJNY:
Zainstalowany system operacyjny w wersji polskiej, niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu. Dopuszczalny jest system operacyjny dla komputerów PC, spełniający następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:
• Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez Internet z możliwością wyboru instalowanych poprawek;
• Możliwość dokonywania uaktualnień sterowników urządzeń przez Internet – witrynę producenta systemu;
• Darmowe aktualizacje w ramach wersji systemu operacyjnego przez Internet (niezbędne aktualizacje, poprawki, muszą być dostarczane bez dodatkowych opłat) – wymagane podanie nazwy strony serwera WWW;
• Internetowa aktualizacja zapewniona w języku polskim;
• Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6;
• Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi)
• Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu;
• Zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie; aktualizacje dostępne u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych.
• Zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi.
• Wbudowany system pomocy w języku polskim;
• Wsparcie dla Sun Java i .NET Framework 1.1 i 2.0 i 3.0 – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach;
• Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji;
• Zarządzanie kontami użytkowników sieci oraz urządzeniami sieciowymi tj. drukarki, modemy, woluminy dyskowe, usługi katalogowe
Przykładowy system operacyjny spełniający powyższe wymagania to np. system operacyjny Windows 11 OEM w polskiej wersji językowej – 64 bitowy
2 Monitor 86 cali szt 2 Monitor interaktywny o parametrach minimalnych:
WYŚWIETLACZ:
• przekątna: min. 86”
• rozdzielczość ekranu: min. 4K/UHD (3840 x 2160)
• rozmiar wyświetlanego obrazu: min. 1895,04 mm x 1065,96 mm
• podświetlenie matrycy: Direct LED
• czas reakcji matrycy: max 8 ms
• odświeżanie: min. 60 HZ dla 4K / UHD (3840 x 2160)
• wyświetlane kolory: min. 1,07 mld (10 bit)
• jasność: min. 430 cd/m2
• kąty widzenia: min. 178°
• kontrast typowy: min. 4000:1
• żywotność matrycy: min. 50 000 godzin
• wzmacniana szyba frontowa, matowa szyba o twardości 7 w skali Mohsa
• SPECYFIKACJA DOTYKU:
• technologia: podczerwień (IR)
• rejestracja: palec, palec w rękawiczce lub dowolny inny przedmiot
• minimalna średnica przedmiotu 3 mm
• ilość obsługiwanych punktów min. 20
• rozdzielczość: min. 32768 x 32768 pkt
• czas reakcji < 7 ms
• precyzja 1 mm
• odległość między szybą a panelem Zero bonding, 1 mm
• wspierane systemy operacyjne Windows: 10, 8, 7, XP Linux / Mac / Android / Chrome
WEJŚCIA/WYJŚCIA:
• porty wejściowe: min. HDMI 3x HDMI 2.0 (4K @ 60Hz)
• porty wyjściowe: min. HDMI 1
• porty wejściowe: min. VGA 1/ lub min. HDMI 1/lub USB-C
• porty Audio: min. 1x wejście / 1x wyjście
• porty USB: min. 1x USB 2.0, 4x USB 3.0, 1x USB-C
• porty USB interfejs dotykowy: min. 2
• port sterowania RS232: min. 1
• port LAN (RJ45): min. 2
• opcjonalny komputer typu OPS: Tak
• S/PDIF: min. 1
• wbudowane głośniki: min. 2x 16 W
SPECYFIKACJA MODUŁU ANDROID:
• wersja systemu: min. 9.0
• rozdzielczość systemu: min. 4K
• CPU 4x A73 lub równoważny
• GPU Mali G52 lub równoważny
• RAM: min. 4 GB
• ROM: min. 32 GB
INFORMACJE DOTYCZĄCE OPROGRAMOWANIA:
• język menu OSD / Android: polski
• notowanie na dowolnym źródle: Tak, dwa tryby
• możliwość wgrania własnego logo: Tak
• możliwość zmiany nazwy źródła sygnału: Tak
• wbudowane narzędzia do prowadzenia głosowania: Tak
• możliwość wyświetlania komentarzy tekstowych na ekranie przez uczestników: Tak
• oprogramowanie Windows kompatybilne z aplikacją do nanoszenia notatek: Tak, oprogramowanie Note
DANE UŻYTKOWE
• przyciski na obudowie: 1 fizyczny przycisk na froncie / główny przełącznik zasilania
• waga: max. 65 kg (bez opakowania)
• rozstaw otworów: VESA 800 x 600
• dedykowany uchwyt naścienny: Tak
• wymagane napięcie 240 V prądu zmiennego / 50-60 Hz
• zużycie energii: max. 0,5 W (tryb czuwania) / max. 280 W (standardowe zużycie) / max. 650 W (maksymalne teoretyczne zużycie)
• poziom hałasu: max. 25dB
POZOSTAŁE INFORMACJE:
narzędzia do szybkiej diagnostyki monitora
gwarancja: min. 5 lat
akcesoria w zestawie
Kabel zasilający: min. 3 m
kabel USB: min. 7 m
kabel HDMI: min. 7 m
pisaki: min. 2 szt.
pilot zdalnego sterowania: min 1 szt.
instrukcja obsługi w języku polskim
moduł WiFi/Bluetooth
3 Statyw do monitora szt 2 Mobilny statyw do monitorów interaktywnych o parametrach minimalnych:
uniwersalny statyw przeznaczony do monitorów LED/LCD/PDP lub TV
wielkość monitora interaktywnego od 55 do 100"
regulacja wysokości monitora 89 – 139 cm
Regulacja wysokości: elektryczna
regulacja pochylenia: 90 stopni
maksymalna waga monitora do 150 kg
solidna i wytrzymała konstrukcja (konstrukcja ze stali lub aluminium)
zgodność ze standardem VESA 200x200mm (min) - 800x600mm (max).
4 kółka z funkcją blokady (min. 2x hamulec)
Kolor: czarny
4 Urządzenie multimedialne aktywna –ściana -podłoga szt 2 Zestaw powinien obejmować urządzenie multimedialne oraz 6 pakietów gier edukacyjno-rozwojowych przeznaczonych dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym .
Zamawiający oczekuje, by było to Interaktywne urządzenie pozwalające na wyświetlanie obrazu i interakcję zarówno w pionie, jak i poziomie. Spełnia ono funkcję zarówno magicznej ściany, jak i podłogi. Wyposażone zostało w najwyższej jakości krótkoogniskowy projektor Epson. Obraz jest wyraźny również w jasnych pomieszczeniach a problem cienia ograniczony do minimum. Magiczny Box umożliwia obsługę aplikacji tzw. Planet Edukacyjnych, ale może też służyć jako samodzielne centrum multimedialnej rozrywki. Kompatybilność urządzenia i wbudowane kółka pozwalają na swobodę przemieszczania pomiędzy pomieszczeniami. Magiczną ścianę/podłogę można obsługiwać za pomocą piłeczek, pisaków, klawiatury i myszki. Urządzenie ma posiadać także wbudowany komputer z systemem Windows. Można połączyć go z siecią internetową.
Zestaw powinien zawierać:
• zintegrowaną platformę multimedialną z wbudowanym komputerem z WiFi, projektorem Epson EB-725WI, interaktywnym ekranem, czujnikami i głośnikami. W pełni zmontowane urządzenie gotowe do uruchomienia.
• Planetę startową Fruu ze 120 aplikacjami
• 40 piłeczek
• 2 interaktywne pisaki Epson z zapasowymi końcówkami
• pilot Epson
• klawiaturę bezprzewodową z myszką
• kosz na piłeczki
• kabel zasilający
• torbę na akcesoria
• wym. urządzenia 39,7 x 58,3 x 36,8 cm
• wym. wyświetlanego obrazu: 178 x 113 cm (max. szer. 226 cm; max. dł. 144 cm)
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 190086,4 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 ( zadanie nr 2)- Wyposażenie dydaktyczneLp Zakres rzeczowy jm ilość Opis przedmiotu zamówienia
1 Ochrona przeciwsłoneczna szt 1
Zestaw ma zawierać
- żagiel 7x7 m w różnych wariantach koloru
- cztery maszty z oczkiem, wykonane ze stali malowane proszkowo
- cztery ściągacze żeglarskie wykonane ze stali nierdzewnej
Materiał z którego wykonano ochronę to tkanina siatkowa o wysokiej gęstości, odporna na promieniowanie UV, blokuje od 91% szkodliwych dla człowieka promieni, nie blednie. Minimum 5-letnia gwarancja odporności na promieniowanie UV Posiada certyfikat, który gwarantuje, że tkanina nie jest toksyczna, nie posiada nieprzyjemnego zapachu, pestycydów, rakotwórczych czy lotnych substancji Tkanina zacieniająca, przepuszczająca wodę. Blokuje promienie słoneczne w zakresie od 77 Gramatura 320 g/m². Odporność na wysoką temperaturę +70 °C. Odporność na niską temperaturę -30 °C. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru koloru tkaniny.
Wymagania dotyczące masztów:
- rura wykonana ze stali, podkład cynkowy, malowana proszkowo
- dwa maszty wyższe (4m) i dwa niższe (3m),
- maszt posiada śrubę z uchem ze stali nierdzewnej
- zaślepka z PCV w górnej części masztu
- pręty gwintowane, montowane w dolnej części masztu
2 Zestaw do terapii integracji sensorycznej - szt 1
Zestaw powinien zawierać minimum:
1. podwiesie z belką rozbudowującą (w zestawie: 2x hak obrotowy, 3x haki/punkty zawieszenia w głównej belce, 4x karabińczyk, 1x belka rozbudowująca z dodatkowymi 2 hakami/punktami podwieszenia),
2. Huśtawkę Terapeutyczną ze stabilizatorem,
3. Deskorolkę dużą 40×60 cm z uchwytem na linę,
4. Równoważnię- Kołyska duża,
5. Deskę rotacyjną,
6. Huśtawkę- Helikopter gruby, miękki z regulacją długości lin,
7. Huśtawkę- Platforma 50×100 cm,
8. Huśtawkę- Trapez,
9. Piłkę z kolcami 55 cm,
10. Piłkę bez kolców 55 cm,
11. 2 szt. Materacy 200x120x5 cm,
12. Matę- Jeż duża,
13. Huśtawkę-T z przedłużką regulowaną,
14. Hamak Terapeutyczny (lniany),
15. Basen podwieszany,
16. Huśtawkę Konik kwadratowy z regulacją długości lin,
17. Maglownicę małą,
18. Drabinkę sznurkową,
19. Beczkę,
20. Zjeżdżalnię rolkową- 6 wałków
Zestaw do terapii IS t ma być wyrobem medycznym oznakowanym znakiem bezpieczeństwa CE oraz zgodny z wymaganiami Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. i związanymi rozporządzeniami Ministra Zdrowia wdrażającymi do prawodawstwa polskiego Dyrektywę 93/42/EWG dot. Wyrobów Medycznych.
3 Ścianka wspinaczkowa szt 2
Urządzenie ma umożliwiać wspinaczkę po ściance linowej, ściance wspinaczkowej, podciąganie na drążkach do akrobacji oraz wdrapywanie się po linie i drabince. Konstrukcja: drewno klejone, stal nierdzewna. Ścianka wspinaczkowa: wodoodporna płyta antypoślizgowa. Wymiary: 167 x 161 cm; Strefa bezpieczeństwa: 467 x 461 cm; Wysokość całkowita: 162 cm; Wysokość swobodnego upadku: 147 cm. Produkt zgodny z PN-EN 1176-1:2009.
4 Maszyna kolorów szt 2
Zestaw powinien zawierać: 1 podstawę wirówki, 1 misę z tworzywa, 2 magnetyczne kołki do montowania papieru . Wymiary wirówki nie mniej 66 x 46 cm Średnica tarczy koła: 36 cm u, kredki akwarelowe (18 szt.) koła do malowania (50 szt.) nożyczki (25 szt.)
5 Farby kpl 5
Komplet powinien zawierać 10 kolorów po 1 litrze koncentratu. Farby mają być nietoksyczne, hipoalergiczne. W postaci skoncentrowanej, niełączące się i nie mieszają ze sobą, Farbami można malować na różnych materiałach np:
• papier,
• folia,
• plastik,
• szkło,
• bawełna,
• drewno
6 Magiczne kredki kpl 10 Kredki posiadają trzy różne funkcje. Równocześnie rysują, malują i tworzą makijaż na ciele. Komplet minimum 8 sztuk.
Opis wymaganych funkcji:
Rysunek - pozwalają na szybkie i efektowne rysowanie
Malunek - przy użyciu niewielkiej ilości wody dają możliwość zmiany rysunku w magiczny obraz. Wystarczy zamoczyć pędzel/palec w wodzie i rozmyć rysunek w dowolnym miejscu.
Makijaż - lekko zanurzamy czubek kredki w wodzie i swobodnie malujemy nim po ciele i włosach.
7 Kreatywne sznurki kpl 5
Powinny być wykonane z przędzy dziewiarskiej z wykorzystaniem spożywczego wosku, nie brudzący, nie rozpuszczający się, nie zawierający kleju, nie wysychający, łatwo przylegający do gładkich powierzchni, idealnie nadają się do ozdabiania przedmiotów np. ze styropianu, gliny, kartonu, szkła, nietoksyczne,
Zestaw powinien zawierać:
156 sznureczków w 13 kolorach, każdy po 12 szt. 10 tabliczek (podstaw do działania)
10 arkuszy – labirynt łatwy
10 arkuszy – labirynt trudny
20 arkuszy z zadaniami połącz kropki – poziom łatwy
20 arkuszy z zadaniami połącz kropki – poziom trudny
4 arkusze – kontury
10 form styropianowych
8 Papier - bristol biały kpl 14
Brystol biały w formacie B-1 (70x100 cm), o wysokim stopniu białości, gramatura: 250 g/m2 przeznaczony do rysunku ołówkiem, węglem, kredkami ( komplet to 10 sztuk)
9 Pędzle kpl 5
Zestaw pędzli okrągłych i płaskich z naturalnego włosia (minimum w zestawie 10 szt.)
10 Kreatywne nożyczki kpl 10
Komplet powinien zawierać nożyczki z wymiennymi ostrzami (minimum 8 sztuk) Niniejsze nożyczki powinny posiadać stalowe, wytrzymałe, ostre ostrza o różnych brzegach, które wycinają wzory: zygzaki, fale etc.
11 Koła arkusze do malowania kpl 10
Komplet zawiera 50 kół wykonanych z grubego bloku technicznego 350 g, o średnicy 36 cm, pasującej do Maszyny do malowania.
12 Kredki zestaw stolikowy kpl 5
Zestaw powinien zawierać minimum 120 kredek szkolnych ołówkowych drewnianych
(10 kolorów kredek po 12 sztuk)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 57086,4 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103509,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109443,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103509,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Warzybok, Siedliska 422 36-042 Lubenia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 819-141-57-84
7.3.4) Miejscowość: Siedliska
7.3.5) Kod pocztowy: 36-042
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103509,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części drugiej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „ Zadanie 2- Wyposażenie dydaktyczne” nie została złożona żadna oferta – Zamawiający, dokonuje więc unieważnienia postępowania w tej części zamówienia na podstawie
art. 255 pkt 1) pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI LUBENIA
więcej: przetargi LUBENIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.